Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Maskinvare:

Laptop :p

Geforce GTX 780M
Intel I7 4700QM 2.4ghz

16GB Ram

SSD

Windows 7

Spiller på Ultra. 40-60 fps, For det meste 45-50fps

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne tråden burde vell snart splittes, så folk kan skryte over nettlinja og maskinvaren sin i en egen tråd for de som er interessert i slikt.

Forresten, hva syntes dere heldige som får spillet nå om de forskjellige brettene?

• Liker 3
Skrevet

hmm gpu load på 40-50% mens cpu er 90-100, virker som jeg må bytte ut 2500k alikavell.

Var det samme jeg fikk med min 3570K @ 4,3Ghz og 660TI i SLI. I BF3 får jeg over 120fps på Medium settings.

Skrevet

altså jeg hørte att 2500k var mer enn nokk til bf4... noen som kan bekrefte at 3770K er bedre til bf4 enn 2500k? (4,6ghz/3770K @ ?)

2500K er like bra som en 3570K og en 4670K.

Skrevet

2500K er like bra som en 3570K og en 4670K.

Bf 4 liker flere tråder, så ville tro at 3770k/4770k er bedre enn cpuene uten ht.

4 serien har meget bra mnnekintroller, så det kan hjelpe på cpu krevende spill som bf3 og 4.

Skrevet

Bf 4 liker flere tråder, så ville tro at 3770k/4770k er bedre enn cpuene uten ht.

4 serien har meget bra mnnekintroller, så det kan hjelpe på cpu krevende spill som bf3 og 4.

Så vil tro? Du har jo alt som er innen for PC verden så du burde vite.

Skrevet

Så vil tro? Du har jo alt som er innen for PC verden så du burde vite.

Har bare spillt bf4 på en pc enda, kanskje ikkje så rart da bf4 ikkje har vært ute så lenge vennen :)
Skrevet

Pent, det jeg orket å gjøre i singelplayer cracket, følget med over til brukeren min når jeg aktiverte spillet etter jeg fikk koden tilsendt. Slapp å laste ned spillet fra origin også siden det allerede lå på maskinen.

Ble en kjapp runde MP, virker lovende! men litt tidlig på morgenen til å begynne skikkelig med noe gaming zZzZz :wee:

Skrevet

Spilt godt over 10 timer online nå og må si jeg er meget fornøyd. Imo så er Bf4 mye bedre enn Bf3, og jeg sitter med samme følelsen som når Bf2 kom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...