Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er det slik at battlepacks er eneste plassen man unlocker attachments? Altså at man er nødt til å ranke opp nivåer for å få nye attachments fremfor å få kills med det bestemte våpenet?

 

Det er på trynet dersom det stemmer.. :O

Lenke til kommentar

FAEN TE NO dritt

 

VPN funker her ikke

 

kjøpte premium ediotion på g2play men tror ikke premium ble installert, og nå funker det ikke. Har ikke premium nå ja.. fuck life

 

Du fikk 2 koder ja?

 

Etter du først har logget inn med VPN, husk å fjerne haken i filteret at du kun vil ha Asia/US servere.

Lenke til kommentar

Er det slik at battlepacks er eneste plassen man unlocker attachments? Altså at man er nødt til å ranke opp nivåer for å få nye attachments fremfor å få kills med det bestemte våpenet?

 

Neida, kills for attachments, men det ser ut til at man kan få ekstra attachments i battlepacks.. På f.eks scar ser jeg at det er en silencer du kan unlocke, men det ligger 3 andre under "battlepack attachments".. Ser ut til å være silencers fra andre våpen eller noe, ihvertfall annerledes utseende.

 

Om de har noen andre specs eller om det bare er kosmetisk vet jeg ikke..

 

Ps: Jeg tipper allerede nå at shorty 12g blir den mest populære sidearmen på små maps :-P

Endret av RunRookieRun
Lenke til kommentar

 

Du fikk 2 koder ja?

 

Etter du først har logget inn med VPN, husk å fjerne haken i filteret at du kun vil ha Asia/US servere.

 

Ja fikk 2 koder, men vet ikke om jeg fikk med premium når jeg skrev premium koden inn, for den installerte ikke noe.. så er usikker på om jeg i det heletatt har BF4 premium nå, ser ikke sånn ut..

 

 

VPN funker ikke, vet ikke hvorfor.. logger inn i korea og åpner origin men funker ikke, jævel

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

 

Lær meg hvordan, vær så snill.. hva gjorde du?

 

funker ingenting for meg

 

Prøv å lukk Origin, når du kobler til VPN. Husk å bruk en koreansk en!

Lenke til kommentar

 

Ja fikk 2 koder, men vet ikke om jeg fikk med premium når jeg skrev premium koden inn, for den installerte ikke noe.. så er usikker på om jeg i det heletatt har BF4 premium nå, ser ikke sånn ut..

 

 

VPN funker ikke, vet ikke hvorfor.. logger inn i korea og åpner origin men funker ikke, jævel

 

Installerte ikke noe her heller. Tastet inn koden jeg i mens jeg lastet ned BF4. Men du ser det i origin/battlelog om du er markert som premium medlem :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Det funker fortsatt ikke?? Hva faen? Hvorfor? gjør jo som det står på tutorialen på reddit!

1. Avslutt Origin

2. Connect VPN

3. Åpne origin og logg inn

4. Åpne battlelog og join en server

5. Quit serveren

6. Slå av VPN

7. Finn en ny server og enjoy!

?

Får du opp servere i det hele tatt?

Endret av Dysfuncti
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det funker fortsatt ikke?? Hva faen? Hvorfor? gjør jo som det står på tutorialen på reddit!

Prøv på en annen VPN?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

 

1. Avslutt Origin

2. Connect VPN

3. Åpne origin og logg inn

4. Åpne battlelog og join en server

5. Quit serveren

6. Slå av VPN

7. Finn en ny server og enjoy!

 

?

 

Får du opp servere i det hele tatt?

 

Origin kommer opp i normal format.. ikke koreansk, er koblet til en koreansk vpn men når jeg åpner origin så er det forsatt umulig å spille BF4

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Caps Lock har aldri hjulpet. Gjør som resten av oss dødelige, og vent fire timer, så kan du spille på lovlig vis.

 

Du kan ikke bli bannet for å bruke VPN.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...