Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Når jeg spiller musikk via Spotify på telefonen min så stopper den alltid musikken hver gang jeg mottar en, melding, mail eller lignende, eller om jeg for eksempel får en påminnelse i kalenderen. Hvordan kan jeg gjøre slik at den ikke stopper musikken, men heller spiller varslingslyden samtidig som musikken?

 

Ingen som vet?

Google er din venn.http://community.spotify.com/t5/Help-Android/Music-interrupted-by-notification-ring/td-p/235200http://community.spotify.com/t5/Help-Android/1-0-0-70-82-0-7-9-Inaudible-volume-levels-after-notification/td-p/742105

Hadde jeg visst hva jeg skulle søke etter så kanskje Google hadde vært min venn ... ;-)

 

Takk for tipsene, men fant ingen løsninger via linkene.

Det er tydelig for meg at de trådene to hos spotify community er stedet å spørre og følge med på om/når "problemet" angripes. Ikke her.

Og etter å selv ha lest igjennom ser "jeg" at det p.t ikke er noen løsning på det.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Når jeg spiller musikk via Spotify på telefonen min så stopper den alltid musikken hver gang jeg mottar en, melding, mail eller lignende, eller om jeg for eksempel får en påminnelse i kalenderen. Hvordan kan jeg gjøre slik at den ikke stopper musikken, men heller spiller varslingslyden samtidig som musikken?

Ingen som vet?

Google er din venn.http://community.spotify.com/t5/Help-Android/Music-interrupted-by-notification-ring/td-p/235200http://community.spotify.com/t5/Help-Android/1-0-0-70-82-0-7-9-Inaudible-volume-levels-after-notification/td-p/742105

Hadde jeg visst hva jeg skulle søke etter så kanskje Google hadde vært min venn ... ;-)

 

Takk for tipsene, men fant ingen løsninger via linkene.

Det er tydelig for meg at de trådene to hos spotify community er stedet å spørre og følge med på om/når "problemet" angripes. Ikke her.

Og etter å selv ha lest igjennom ser "jeg" at det p.t ikke er noen løsning på det.

 

 

Det er mulig at det er tydelig for "deg", men det betyr ikke at det er det for alle sammen. Jeg hadde et spørsmål/problem, og da tenkte jeg at jeg kunne forhøre meg på et forum hvor det ofte befinner seg mye kunnskap, når jeg ikke visste hvordan jeg skulle angripe det.

 

Men det er greit, jeg får ta selvkritikk for at jeg ikke klarte å identifisere problemet og årsaken til det på egen hånd, og huske på til neste gang at dette ikke er riktig forum for å spørre om hjelp eller råd.

Endret av Bretteville
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hei, har de siste dagene opplevd at telefonen har fryst og hengt en del. Så lurte på om noen har opplevd noe lignende? Etter at jeg låser opp skjermen, så kan jeg ikke trykke på noe som helst, det eneste jeg kan ta i bruk er den rulle menyen som kan dras ned fra toppen. Ellers så må jeg vente i 30-40 sekunder før jeg kan gjøre noe.

Har restartet telefonen opptil flere ganger

Har en god del minne til gode

Slettet cache

Slettet de appene jeg har lastet ned den siste uken

Kjørt en viruskontroll

 

Så lurer på om siste utvei er å fabrikk restarte hele telefonen, dette er noe jeg virkelig ikke ønsker, spesielt ikke nå jeg er midt i eksamens perioden.

Lenke til kommentar

 

 

Generelt sett søker du på Google ut i fra det du ønsker finne. Tends to work.

Men vet man ikke hva man skal søke på så er det ikke alltid like lett å finne.

Det er sant. Dog hvis du har et par nøkkelord så går det jo fint? Og det har du jo.

 

Feks hvis min wp8.1-telefon rebooter hver gang jeg starter Spotify, Google jeg "WP8.1 Spotify reboot problem", og hvis det blir for bredt søk legger jeg til mobilmodellen eller andre ting for å snevre søket.

 

Basically funker det for de fleste problemer.

 

"windows 7 reboot problem max Payne 4"

"my chainsaw won't start"

"my cat keeps murdering my kids"

"how do I make meth?"

 

Etc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når jeg spiller musikk via Spotify på telefonen min så stopper den alltid musikken hver gang jeg mottar en, melding, mail eller lignende, eller om jeg for eksempel får en påminnelse i kalenderen. Hvordan kan jeg gjøre slik at den ikke stopper musikken, men heller spiller varslingslyden samtidig som musikken?

Det kom en oppdatering i dag som løste mine problem :)

Jeg hadde problem med at den skrudde ned lyden på spotify OG Endomondo beskjedene som jeg ville høre.

Lenke til kommentar

Det er mulig at det er tydelig for "deg", men det betyr ikke at det er det for alle sammen. Jeg hadde et spørsmål/problem, og da tenkte jeg at jeg kunne forhøre meg på et forum hvor det ofte befinner seg mye kunnskap, når jeg ikke visste hvordan jeg skulle angripe det.

Men det er greit, jeg får ta selvkritikk for at jeg ikke klarte å identifisere problemet og årsaken til det på egen hånd, og huske på til neste gang at dette ikke er riktig forum for å spørre om hjelp eller råd.

 

Fikk du svar av noen andre ?

Jeg henviste deg til spotify community hvor problemet adresseres slik at du kan spørre og/eller følge med på utviklingen (om det skjer noen) der.Noe jeg fant kjapt med et internett søk.

Dette er en tråd om Samsung S4. Spørsmålet ditt er applikasjoner bug relatert (eller android)

Utakk er verdens lønn.

Hrmff.....

Endret av LiamH
Sitat-pyramide fjernet.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har problem med at telefonen synkroniserer e-post, selv om jeg har satt at den til manuell sync.

Har to kontoer på den, en Exchange til jobb og en IMAP til privat. Jobbmailen står til push i arbeidstiden, og manuell utenfor. Dette fungerer bra.

Den private står til manuell sync hele tiden, men likevel så sier det pling i telefonen med ujevne mellomrom, på grunn av nye e-poster på denne kontoen.

 

Er det noen innstillinger jeg har oversett, eller er det bare e-postklienten som er dårlig på IMAP?

Kjører standard ROM, ikke rootet eller moddet på noen måte.

Lenke til kommentar

Har et lite problem med mobilen her.

Klokka 08 i dag tidlig var mobilen min 100% fulladet, og uten noe særlig bruk havnet jeg ned på 0% klokka 14 i dag. Jeg har nå ladet den siden klokka 14, og akkurat nå har jeg 83%, etter 7 og en halv time! Skjønner ikke helt hvorfor batteriet plutselig skal lade seg så fort ut, og lade så jævlig sakte, pleier å ha ca 20-30% på denne tiden av døgnet med like mye bruk.

 

Noen som vet hva problemet kan være? :p

Endret av stizzen
Lenke til kommentar

Har et lite problem med mobilen her.

Klokka 08 i dag tidlig var mobilen min 100% fulladet, og uten noe særlig bruk havnet jeg ned på 0% klokka 14 i dag. Jeg har nå ladet den siden klokka 14, og akkurat nå har jeg 83%, etter 7 og en halv time! Skjønner ikke helt hvorfor batteriet plutselig skal lade seg så fort ut, og lade så jævlig sakte, pleier å ha ca 20-30% på denne tiden av døgnet med like mye bruk.

 

Noen som vet hva problemet kan være? :p

Mulig du har et defekt batteri. Sjekk om serienummer starter på BD. BD batteri har ofte en feil som gjør at det blir defekt og utvider seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...