Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fått ett irriterende problem på S4`en her nå.

Er jeg inne i ett program, og vil til hjem-skjermen, har jeg alltid trykket på "HJEM" knappen å vips jeg er der.

Men nå, når jeg trykker på "HJEM" knappen, kommer jeg til oppgavelisten (den man kommer til/skal komme til om man holder inne "HJEM" knappen).

 

Dette skjer ikke alltid, men si 8/10 ganger.

Løsninger? Erfaringer? tips?

Lenke til kommentar

Fått ett irriterende problem på S4`en her nå.

Er jeg inne i ett program, og vil til hjem-skjermen, har jeg alltid trykket på "HJEM" knappen å vips jeg er der.

Men nå, når jeg trykker på "HJEM" knappen, kommer jeg til oppgavelisten (den man kommer til/skal komme til om man holder inne "HJEM" knappen).

 

Dette skjer ikke alltid, men si 8/10 ganger.

Løsninger? Erfaringer? tips?

Hjem knapp har alltid åpnet oppgavelisten (om du holder lenge nok på den).

Kort enkelt trykk er til hjemmeskjerm.

Lenke til kommentar

Fått ett irriterende problem på S4`en her nå.

Er jeg inne i ett program, og vil til hjem-skjermen, har jeg alltid trykket på "HJEM" knappen å vips jeg er der.

Men nå, når jeg trykker på "HJEM" knappen, kommer jeg til oppgavelisten (den man kommer til/skal komme til om man holder inne "HJEM" knappen).

 

Dette skjer ikke alltid, men si 8/10 ganger.

Løsninger? Erfaringer? tips?

Kanskje den henger seg litt?

 

For visst du holder den inne skal du komme på oppgavelisten.

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar

 

Lite Plass: Noen systemfunksjoner vil kanskje ikke fungere

 

Hvordan løser jeg dette (utenom fullstendig reset). Telefonen sier at programmer tar 8,39GB. Om jeg går inn for å se på størrelsen på de forskjellige progammene, stemmer ikke dette med 8,39GB. Og av de programmene jeg har igjen, har jeg flyttet nesten alle programmene over på eksternt SD-kort.

 

Noe sier meg at det må ligge en haug med midlertidige filer et eller annet sted, da det er eneste forklaringen på hvorfor telefonen skal bruke så mye lagringsplass.

 

Ideer tas imot med takk.

Lenke til kommentar

 

 

Lite Plass: Noen systemfunksjoner vil kanskje ikke fungere

 

Hvordan løser jeg dette (utenom fullstendig reset). Telefonen sier at programmer tar 8,39GB. Om jeg går inn for å se på størrelsen på de forskjellige progammene, stemmer ikke dette med 8,39GB. Og av de programmene jeg har igjen, har jeg flyttet nesten alle programmene over på eksternt SD-kort.

 

Noe sier meg at det må ligge en haug med midlertidige filer et eller annet sted, da det er eneste forklaringen på hvorfor telefonen skal bruke så mye lagringsplass.

 

Ideer tas imot med takk.

 

 

Spotify Offline Playlist?

Lenke til kommentar

Min S4 sliter....

Etter anbefalinger kjøpte jeg en S4 i august i fjor - den har store problemer når mottager forholdene blir vanskelige. Å bruke 4g (LTE) er helt håpløst unntatt der det god dekning og sterke signaler.

Selv med 4g avslått sliter den med å holde forbindelsen under samtaler og mye skurring i lyd under samtaler. Stort forbruk av strøm selv når alt av tjenester er avslått.

 

Den har vært inne 4 ganger til service for dette - det er skiftet antenner etc. men problemet er framdeles det samme. Er nok en "mandags" tlf jeg har fått og har fått tilsagn om å heve kjøpet.

 

Har hatt ha en S4 Active som låne tlf - denne har fungert tilfredstillende under vanskelige mottager forhold, men da med 4g avslått.

 

S4 Active og Note 3 fungerer mye bedre enn S4 og S4+ når mottagerforholdene er vanskelige.

Forhandleren min kjenner til flere som har samme problem med S4, og har sendt mail til Samsung Norge - svar derfra, etter vel 2 uker, - er at dette er et ukjent problem eller rettere sagt et ikke eksisterende problem.

 

Litt synd, da jeg liker Samsung sitt oppsett og design, men når Samsung oppfører seg som Apple, er nok dette min siste Samsung mobil.

 

Sony Z1 og Z1 Compact fungerer forøvrig langt bedrer under vanskelige mottagerforhold enn Samsung sine modeller. (min subjektive erfaring etter å ha teste disse, sammen med Samsung sine modeller S4 - S4+ - S4 Active og Note 3)

Lenke til kommentar

Noen som har en link til hvor jeg kan laste ned stock android til min s4?

Finner bare til disse delingssidene hvor det tar 9 timer +at jeg ikke får lastet ned uten å kjøpe fordi filen er over 1GB

 

noen som har lagt inn google sitt system ?

i så tilfelle, hva synst du ?

Jeg har roota og intallert Google Play edition 4.4.2. Veldig fornøyd, stabil og MYE raskere!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2544474

Lenke til kommentar

 

Noen som har en link til hvor jeg kan laste ned stock android til min s4?

Finner bare til disse delingssidene hvor det tar 9 timer +at jeg ikke får lastet ned uten å kjøpe fordi filen er over 1GB

 

noen som har lagt inn google sitt system ?

i så tilfelle, hva synst du ?

Jeg har roota og intallert Google Play edition 4.4.2. Veldig fornøyd, stabil og MYE raskere!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2544474

 

 

 

hei og takk for svar..

 

Funnet noe feil med den ?

 

Funker bt og musikk avspillng osv ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Noen som har en link til hvor jeg kan laste ned stock android til min s4?

Finner bare til disse delingssidene hvor det tar 9 timer +at jeg ikke får lastet ned uten å kjøpe fordi filen er over 1GB

 

noen som har lagt inn google sitt system ?

i så tilfelle, hva synst du ?

Jeg har roota og intallert Google Play edition 4.4.2. Veldig fornøyd, stabil og MYE raskere!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2544474

 

 

 

hei og takk for svar..

 

Funnet noe feil med den ?

 

Funker bt og musikk avspillng osv ?

 

 

 

Alt funker på den, hvis du går på Xda linken og leser hva som funker og hvordan bugs rom'et eventuelt har står det ingenting på bugs. Pluss at det er en stabil final release, så null stress! Utrolig sjelden tilogmed tidlige beta rom ikke fungerer med det du spørr etter.

 

De offisielle romene til Samsung laster du ned her

 

http://www.sammobile.com/firmwares/2/

 

eller her

 

http://samsung-updates.com/

 

Det tar nok ikke 9 timer men kanskje 3, så bare setter du telefonen i download mode og flasher med Odin... Står masse guider hvis du Googler :)

 

Endret av Dirtysecret
Lenke til kommentar

 

 

 

Noen som har en link til hvor jeg kan laste ned stock android til min s4?

Finner bare til disse delingssidene hvor det tar 9 timer +at jeg ikke får lastet ned uten å kjøpe fordi filen er over 1GB

 

noen som har lagt inn google sitt system ?

i så tilfelle, hva synst du ?

Jeg har roota og intallert Google Play edition 4.4.2. Veldig fornøyd, stabil og MYE raskere!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2544474

 

 

 

hei og takk for svar..

 

Funnet noe feil med den ?

 

Funker bt og musikk avspillng osv ?

 

 

 

Alt funker på den, hvis du går på Xda linken og leser hva som funker og hvordan bugs rom'et eventuelt har står det ingenting på bugs. Pluss at det er en stabil final release, så null stress! Utrolig sjelden tilogmed tidlige beta rom ikke fungerer med det du spørr etter.

 

De offisielle romene til Samsung laster du ned her

 

http://www.sammobile.com/firmwares/2/

 

eller her

 

http://samsung-updates.com/

 

Det tar nok ikke 9 timer men kanskje 3, så bare setter du telefonen i download mode og flasher med Odin... Står masse guider hvis du Googler :)

 

 

hei.

 

fikk ikkje dette til eg.

 

eg laster ned den .zip filen, lagrer den på minnekortet til tlf, sletter cache og den factory reset greiene..

 

gå så inn på update og velger den filen eg har lagt innpå.

 

da starter den, men inni teksten ser eg det står fail uten at eg får sett alt..

 

den optimaliserer så apper.

 

men den er helt lik som før og versjonen sier 4-3 -hva gjør eg feil ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...