Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Nope, de vil bare si at de enten har planlagt utbygging en gang eller ikke har utbygd der enda. 4G er bare i noen få store byer enda.

Geilo har +/- 5.000 innbyggere, med 4g.

Lenke til kommentar

Noen med Netcom SIM som fortsatt har problemer med å få LTE valget i nettverksinnstillingene etter siste oppdatering?

 

Ja. Jeg har ny S4 (m/blodfersk OTA-oppdatering) + nytt SIM-kort, men mangler LTE-valget. Har ikke gjort noe spes for å få det til heller, men ser ikke hvorfor det ikke skulle funke...

Lenke til kommentar

 

 

Ja. Jeg har ny S4 (m/blodfersk OTA-oppdatering) + nytt SIM-kort, men mangler LTE-valget. Har ikke gjort noe spes for å få det til heller, men ser ikke hvorfor det ikke skulle funke...

Om ikke du får opp valget er det nok slik at oppdateringen din feilet (sjekk firmware) eller så er ikke LTE aktivert i denne oppdateringen. Er ikke så mange andre muligheter egentlig.

Lenke til kommentar

Heldig! Synd den orange lar vente på seg, ser ut som den først kommer litt senere :(

 

Ja,det var ikke grå jeg helst vile ha,men nå ble det slik.

Var svindyr,men det er heldigvis ikke jeg som betaler.

Syns den virker veldig solid og mangler mye av plastpreget som kjennetegner S3 og S4.

Skjermen er veldig skarp,men har ikke samme sortnivået som jeg kjenner fra min gamle S2. Har litt mer blass farge slik som fruen sin Xperia V. I dagslys/sollys funker den for øvrig bra. Lysår bedre enn S2.

Lenke til kommentar

Dere må laste ned en oppdatering på ca 320 mb før dere får LTE.

Netcom har ikke sagt noe om at en trenger nytt sim-kort, men telenor krever jo det, så det er jo kanskje en mulighet? Jeg trengte ikke nytt simkort. Etter oppdateringen fikk jeg 4G automatisk.

Normalt sett når dem slipper slike oppdateringer så gir dem det ut gradvis, dvs noen må kanskje vente opp til 1-2 uker før dem faktisk får lastet ned oppdateringen.

 

Etter oppdateringen burde dere kunne velge LTE slik:

 

post-62564-0-44449200-1372805528_thumb.png

Endret av Ekinorak
Lenke til kommentar

Jeg fant masse hardplast-deksler med fete 3D/hologram-bilder på i Sverige for et par uker siden til 179 kr. Har ikke sett sånne i Norge hittil. Det passer også telefonen bedre enn silikondekselet jeg hadde, siden det ikke dekker over lader-hullet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Mediaserver har begynt å ta en stor prosent av batteritiden min i det siste.

 

I wonder why. Samme med maps, helt uten grunn.

 

Vurderer formatere det eksterne minnekortet samt resette telefonen på ny og flashe den siste norske versjonen kontra xxubmea som jeg har nå...

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Jeg har testet det orginale lade-bakdekselet med noen dager nå. Det fungerer helt perfekt og har ikke disse merkelige start, stopp, start av lading som jeg innimellom ser med de uorginale jeg har prøvd. Ulempen med det orginale er at det bygger litt ut. Dermed passer ikke min bumper-viewcase lengre. :shrug:

 

Forøvrig så er det noen slike ladeplater som skaper problemer for NFC. Da kan det være metallfolie på ladeplaten som stopper signalet. Folien må rives av på begge sider for å fikse problemet.

Endret av Jan Skrotnes
Lenke til kommentar

Dere må laste ned en oppdatering på ca 320 mb før dere får LTE.

Netcom har ikke sagt noe om at en trenger nytt sim-kort, men telenor krever jo det, så det er jo kanskje en mulighet? Jeg trengte ikke nytt simkort. Etter oppdateringen fikk jeg 4G automatisk.

Normalt sett når dem slipper slike oppdateringer så gir dem det ut gradvis, dvs noen må kanskje vente opp til 1-2 uker før dem faktisk får lastet ned oppdateringen.

 

Etter oppdateringen burde dere kunne velge LTE slik:

 

post-62564-0-44449200-1372805528_thumb.png

 

Hvilken OS versjon har du? Lastet ned en oppdatering på den størrelsen for en ukes tid siden: I9505XXUBMF5

 

Netcom krever ikke nytt simkort for å få tilgang til 4G nettet. Har du 4G dekning og en mobil med 4G, samt Netcom så klart, så får du tilgang til 4G nettet til Netcom.. Vet ikke hvorfor Telenor gjør det, mulig det er for å tjene litt ekstra på å selge nye simkort til 200,-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...