Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager at jeg spør hvis det er om omtalt tidligere, men jeg klarte ikke å finne det:

 

Er det enkelt å roote S4, og er det begrensninger knyttet til hvilken operatør du har - selv om du kjøper den uten binding?

 

Finnes det andre ROMs som anbefales framfor stock (f.eks. Cyanogenmod)?

Går fint. Ingen problem med "norsk" S4. Har ikke prøvd rom, men mange som bruker wanam sin.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2219803

Lenke til kommentar

Installerte den nye oppdateringen nå, men får fortsatt ikke 4G i Bergen sentrum med Chess. Regner med det skal komme automatisk? Eller er det noe som må gjøres?

 

Har ikke fått et LTE-valg under Nettverksmodus..

 

Regner med du har skaffet deg et simkort som støtter 4G ?

Endret av Quicken
Lenke til kommentar

Jeg har samme problemet som andre her med at jeg ikke får satt nettverksmodus til LTE. Kun gsm/wdc...

 

Jeg synes det er vilt latterlig og helt idiotisk at dette ikke har vært fikset fra dag 1. Jeg har både 4G simkort, bor i Stavanger med 4G over hele fjøla og har testet med netcom og telenor kort i. Et enkelt søk på google avslører at dette er et problem over hele verden.

 

Jeg har nevnt dette på samsung norge`s FB side. De sier at det er ikke deres problem da alle I9505 telefonen tatt inn til dette land er med LTE chipsett ombord. Hvem sitt problem er det da? VÅRT!

 

Helsike hvor irritert man kan bli. Jeg har sittet med telenor på linja i dag. De sier det er samsung jeg må kontakte. Samsung sier at det er telenor sitt problem. Hvem sitter i saksa med en 4G telefon som ikke kan benytte 4G? Jeg. Elendig hele suppa!

Lenke til kommentar

hadde lyst å teste den der wanamlite romen, men der var jo så mye linker, er ikke helt inne på hva jeg trenger å laste ned av dette :

Download:

lenge siden jeg har hatt android.

 

litt hjelp takk??

 

er den øverste romen, og de andre noe jeg kan legge til om jeg vil, etterpå?

 

kan jeg gjenopprette sikkerhetskopi fra kies etter jeg har flashet wanamlite, for å få alle kontakter,notater etc?

Endret av n900
Lenke til kommentar

hadde lyst å teste den der wanamlite romen, men der var jo så mye linker, er ikke helt inne på hva jeg trenger å laste ned av dette :

Download:

lenge siden jeg har hatt android.

 

litt hjelp takk??

 

er den øverste romen, og de andre noe jeg kan legge til om jeg vil, etterpå?

 

kan jeg gjenopprette sikkerhetskopi fra kies etter jeg har flashet wanamlite, for å få alle kontakter,notater etc?

Er vel den øverste.. Bare å ta den som er litt over 1gb.. I CWM som du installerer først kan du ta backup av hele systemet inkl kontakter etc. Notater kommer an på om det er lagret på sd card

Lenke til kommentar

Er vel den øverste.. Bare å ta den som er litt over 1gb.. I CWM som du installerer først kan du ta backup av hele systemet inkl kontakter etc. Notater kommer an på om det er lagret på sd card

har flashet cwm med odin, holder inne power pluss vol up, men kommer bare inn i android recowery, ikke cwm

edit: fikk til

Endret av n900
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...