Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Hadde vært ålreit med DAB, men ettersom det ikke finnes på noen telefoner er det ikke urimelig å forvente FM-mottaker da det har vært mer eller mindre standard på de fleste telefoner de siste årene. Det bruker både mindre strøm og tar ikke datatrafikk, og kvaliteten er absolutt god nok til å høre på P3morgen på vei til skolen ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette skal funke, men krever sikkert en annen treningsapplikasjon en den som er innstallert på S4 :http://www.xxl.no/Root/Sykkel/Treningselektronikk/Pulsklokke/Polar-WearLink%2B-Bluetooth-pulsbelte/p/1076338_1_Style?gclid=CN2Iqo78nbgCFfJ2cAodTxAAlw

Lenke til kommentar

Kameraten min har kjøpt seg en S4 for ca 1 mnd siden og han har 2 problemer med telefonen og det skjedde etter han lasta ned nye oppdateringen som kom nylig, sier han.. det første er at telefonen skrur seg av mens han har mye strøm på tlf, det skjer på forskjellge tider. Det andre er at telefonen blir ganske varm når han bruker den ca i 5-10 min. det blir så varmt at man klarer ikke å holde den inn på øre fordi det blir varmt på toppen av telefonen.. vi prøvde først å skjekke hvor varmt batteriet var(brukte appen CPU-Z), og det lå på rundt 20-30 grader.

 

så er det noen andre her som opplever det her etter nye oppdateringen?

 

prøvde å finne lete etter noen som hadde samma feil, men ga opp

Endret av Protrik
Lenke til kommentar

Opplevde det samme med et defekt SD-kort for noen år siden... Virket som batteriet bare ble tømt rett inn i et "kortsluttet" SD-kort, med derpå følgende ekstrem varme. Byttet/tok ut SD-kortet og telefonen var helt fin. Kan jo sjekke om det er noe sånt?!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da har jeg hatt min egen hands-on på Active, og konklusjonen er begredelig. Som et arbeidsverktøy i konstant våte omgivelser er den fullstendig ubrukelig siden skjermen er uresponsiv når det kommer det minste lille vann på den.

Å lage en vanntett mobil uten "wet finger tracking" er til de grader "fail".

At den heller ikke har feste for lanyard er ubegripelig. Skjønner ikke hva Samsung har tenkt på/med.

Hm. Dette står i direkte kontrast til hva Amobil skriver i testen sin. Gidder du utdype litt? Hvor våt er telefonen din når du håndterer den? (Og opplever den som uhåndterbar.)

 

 

Quote Amobil:

Bedre skjerm i regnværet

En av de første tingene som slo oss med skjermen på Galaxy S4 Active er at den tåler vann bedre uten å bli upresis eller gjøre ting "på egen hånd".

 

En viktig forskjell sammenliknet med Sonys vanntette toppmodell, Xperia Z, er hva som skjer når skjermene blir våte. Sonys mobil tåler relativt lite fuktighet før skjermen blir vanskelig å betjene. Galaxy S4 Active-skjermen tåler en hel del dråper før den blir vanskelig å betjene

.

Gitt at det høljer ned og at skjermene på begge to blir våte, er altså sjansen for at du betjener Galaxy S4 Active presist og uten feiltrykk noe høyere, enn vi opplever at den er for Sonys toppmodell.

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

Tar sin tid med Multicom. Bestilte 4. juli og har ikke mottatt bekreftelse på at den er sendt ennå. Nesten så at jeg angrer litt på at jeg bestilte fra dem, pga ventinga og mulig sjanse for konkurs (som Netshop). Nettopp fått tilbake Samsung Galaxy S2 som har vært på verksted to ganger, den er heldigvis fra Elkjøp.

Lenke til kommentar

Ja, huff, tenk å ha ventet snart 2 virkedager. ;)

 

Jeg sier ikke at det har tatt kjempelang tid, men den ble ikke sendt på torsdag, ikke på fredag, lørdag vet jeg ikke om de er på jobb og den ble tilsynelatende ikke sendt i dag heller.

 

Men den hadde blitt sendt, bare Multicom som ikke har sendt bekreftelse på det. Fikk sporingsmelding fra Posten for 10-15 min siden.

 

Tosk.

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at det har tatt kjempelang tid, men den ble ikke sendt på torsdag, ikke på fredag, lørdag vet jeg ikke om de er på jobb og den ble tilsynelatende ikke sendt i dag heller.

 

Men den hadde blitt sendt, bare Multicom som ikke har sendt bekreftelse på det. Fikk sporingsmelding fra Posten for 10-15 min siden.

 

Tosk.

Nå vet vi ikke når du bestillte, men samme dag kan være trøblette å forvente at noe som helst blir gjort. Som sagt, det kommer an på klokkeslettet og andre ting. Har vent meg med at slikt tar i hvert fall en uke (totalt for hele sendingen i landet), men det er nå bare meg. :)

2-3 dager virkedager er nok ikke unormalt lenge. Den blir helt sikkert sendt i morra. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte meg S4 nå for ca 2uker siden og telefonen fungere nokså bra når den er på.....

Har andre vært borti at den fryser? (ta ut batteriet, starte telefonen på nytt)

Når jeg legger telefonen på lading å skal ta den etter 1time eller 5timer så har den fryst.

Tar ut ladderen og "rød led" indikerer fortsatt lading selv om jeg har tatt ut ledningen.

 

Trykker på "lås opp" knappen men ingenting skjer.

Da må jeg ta ut batteriet og starte telefonen på nytt.

Skjer absolutt ingenting hva enn jeg trykker på.

 

Noen som har vært borti lignende?

Mvh

L_man

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...