Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Synes tastaturet på S4'en har noen forbedringer, men også noen forverringer, i forhold til det jeg hadde på den gamle S2'en. Noen som vet om det er mulighet til å stille inn noe sted oppførsel for det følgende?

 

- Symbol-"blokken" på punktum-tasten blir stående etter at et tegn er valgt

- Symbol fra denne klassen kan ikke velges ved å longpresse punktum, slide til valg, og slippe tast

 

Til sammen gjør dette det helt irriterende vanskelig å skrive f.eks. et komma. (Man må longpresse og holde punktum, slippe, trykke komma, slippe og til slutt trykke utenfor "symbolblokken" for å få den vekk.) Det er nesten så jeg ikke kan tro at det er mulig å lage et så ekstremt dårlig UI for en så viktig funksjon...

 

- Smiley-utvalg var før på longpress-enter, nå er det ikke på noen tast i det hele tatt tror jeg.

 

Antar jeg kanskje må finne noe i AndroidMarket, men samtidig så ser ordbok-systemet ut til å være mye bedre enn det som var på S2'en, så har egentlig ikke lyst til å bytte ut pga. det... :-(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes tastaturet på S4'en har noen forbedringer, men også noen forverringer, i forhold til det jeg hadde på den gamle S2'en. Noen som vet om det er mulighet til å stille inn noe sted oppførsel for det følgende?

 

- Symbol-"blokken" på punktum-tasten blir stående etter at et tegn er valgt

- Symbol fra denne klassen kan ikke velges ved å longpresse punktum, slide til valg, og slippe tast

 

Til sammen gjør dette det helt irriterende vanskelig å skrive f.eks. et komma. (Man må longpresse og holde punktum, slippe, trykke komma, slippe og til slutt trykke utenfor "symbolblokken" for å få den vekk.) Det er nesten så jeg ikke kan tro at det er mulig å lage et så ekstremt dårlig UI for en så viktig funksjon...

 

- Smiley-utvalg var før på longpress-enter, nå er det ikke på noen tast i det hele tatt tror jeg.

 

Antar jeg kanskje må finne noe i AndroidMarket, men samtidig så ser ordbok-systemet ut til å være mye bedre enn det som var på S2'en, så har egentlig ikke lyst til å bytte ut pga. det... :-(

Hei. Tror dessverre dette er noe du må leve med eller legge inn et annet tastatur. Jeg bruker standard tastaturet på S4 fordi det har talltastend øverst, men på HTC One har jeg lastet inn SwiftKey som funker veldig bra men mangler tallraden øverst. Der har du komma ved siden av Space.

Lenke til kommentar

Noen her som har fått klørne i rommet fra S4 "Google play edition"? Slik som jeg forsto det, så var det akkurat samme HW som Samsung sin variant av S4, så å bytte rom burde jo være en smal sak, eller?

 

Man kan jo ikke kjøpe den fra Play (I Norge), men det er vel ingen problemer å få den bestilt fra over dammen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mulig dette er pinlig enkelt, men ...

 

Når jeg lytter til musikk (med Spotify) mens jeg trener kommer jeg altfor lett borti volumknappene, muligens på grunn av et litt trangt etiu fra Sena.

 

Er det noen enkel måte å låse volumknappene, eller media volum, mens lockscreen er aktivert? Når jeg låser opp telefonen vil jeg gjerne kunne bruke volumknappene for å justere lyden på media.

Lenke til kommentar

Etter oppdateringen som kom for litt siden (den som slo på 4G), tømmer batteriet seg mye fortere. Når jeg sjekker hvilke apps som bruker batteriet ligger google maps rett under skjerm i forbruk. Gps og slikt er av så klart, har dere merket det samme? Min ladet på nattan og gikk tom kl 15:00 i dag, og da lå den bare på pulten på jobben uten at jeg brukte den. 4G var på, men slo den av også uten at jeg kan si jeg merket så mye forskjell.

Lenke til kommentar

Ser på itavisen sin video av ytelsen på cm10.1.

 

Ser ikke raskere ut enn det jeg har i dag med xxubmea. Men jeg mister air view, kamera greiene til Samsung, multiwindow, etc.

 

Ser ikke helt fordelen?

 

 

Øye tracking er jo en av de beste tingene med s4 synes nå jeg da, så å miste denne er helt uakseptabelt spør du meg. .

 

Men det er jo mange andre ROMs det ute som er bra...

 

Kommer sikkert like mange til s4 som de andre modellene også så utvalget blir sikkert ikke mangelfullt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...