Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Da har jeg 4g fra netcom. Fikk oppdateringen i går. Men LTE/... dukket ikke opp under valg. Netcom sendte meg videre til samsung kundeservice. De sa at noen ganger må man tilbakestille telefonen for at det skal fungere. (Noe som krever at du tar en sikkerhetskopi først)

 

Gjorde det og vips er jeg på nett med 4g i oslo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har noen spørsmål her, som jeg håper dere kan helpe meg med.

 

- Sliter veldig med uklare bilder.Tips?

- Er det mulig og få telefonen til å slå av wifi automatisk når den ikke finner hjemmenettverket lengre?

- Vært veldig kjekt om bluetooth slo seg på når jeg satte meg i bilen. Kan man opprette "regler" på sånn?

Lenke til kommentar

Har noen spørsmål her, som jeg håper dere kan helpe meg med.

 

- Sliter veldig med uklare bilder.Tips?

- Er det mulig og få telefonen til å slå av wifi automatisk når den ikke finner hjemmenettverket lengre?

- Vært veldig kjekt om bluetooth slo seg på når jeg satte meg i bilen. Kan man opprette "regler" på sånn?

 

Uklare bilder: er motivet i bevegelse, bruker hvertfall jeg sportsmode. Ellers så kan det ofte være taktisk å trykke på det man vil ta bildet av (slik at den fokuserer akkurat der)

 

Det med wifi : jeg vet ikke om det går uten installasjon av tilleggsprogram. Jeg bruker Juicedefender. Og den skrur av wifi / 3g når skjermlyset ikke er på. Videre så vet jeg at den kan "lære" hvor hjemmenettverk/jobb er, for så å aktivere det da.

 

Når det gjelder blåtann: Der har jeg dessverre ingen råd å komme med. Hehe. Annet enn at du har jo aktivering/deaktivering av blåtann 2 tastetrykk unna via swipe på toppen av skjermen.

Lenke til kommentar

- Er det mulig og få telefonen til å slå av wifi automatisk når den ikke finner hjemmenettverket lengre?

- Vært veldig kjekt om bluetooth slo seg på når jeg satte meg i bilen. Kan man opprette "regler" på sånn?

 

Wifi switch: http://forum.xda-dev...d.php?t=1825527

 

Når det gjelder blåtann i bilen så kan du bruke NFC-tags til å aktivere det.

Endret av Jan Skrotnes
Lenke til kommentar

Sjekk at du har pirket vekk den plastbeskyttelsen på objektivet. Det er mange som glemmer det, for den er ikke enkel å se. Det er en tynn plastfilm, som må pirkes på for at den skal løsne.

 

 

Har noen spørsmål her, som jeg håper dere kan helpe meg med.

 

- Sliter veldig med uklare bilder.Tips?

 

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål. Er det slik at 4s ikke støtter 4G fra Telenor. Har ikke sett noe annet enn H+ i displayet enda og under listen over mobiler som støtter det på telenor sine sider så er den ikke nevnt.

 

Vil det eventuelt komme?

Hvis du har et litt eldre simkort (jeg fikk nytt til S3 i juni i fjor), så støtter ikke dette 4G. 4G-simkortene begynte først å rulles ut i det Telenor aktiverte for 4G i Norges største byer. Jeg undret meg litt over dette da jeg for en liten uke siden satt med to identeiske S4er i hendene midt i Bergen by og lurte på hvorfor kun den éne kom seg på 4G, mens den andre viste H+. Viste seg at jeg enkelt og greit ikke hadde et simkort som støttet 4G i den ene telefonen.

 

For ordens skyld: Det skal stå "4G" på simkortet ditt dersom det er støttet. Gjør det ikke det er saken biff. Få nytt simkort. Om ikke.. så er jeg litt usikker.

Lenke til kommentar

For ordens skyld: Det skal stå "4G" på simkortet ditt dersom det er støttet. Gjør det ikke det er saken biff. Få nytt simkort. Om ikke.. så er jeg litt usikker.

 

Skal det stå på den delen av plastkortet som SIM-kortet satt fast i? Passer litt dårlig å ta ut SIM-kortet akkurat nå... Har splitter nytt SIM-kort og telefon, men null 4G...

Lenke til kommentar

Er det bare 4G fra Telenor, ikke andre operatører? Hvilke andre operatører bruker isåfall Telenor-nett (eller de som måtte ha 4G). Oslo/Follo, hvis det har noen betydning.

 

Hvordan er telefonen å få ned i lomma på helt vanlige jeans?

, telenor, djuice, NetCom, chess og talkmore. NetCom og gjess har dog 4g på flere steder og bedre i Oslo samt høyere hastighet (dobbelt)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...