Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Blir for dumt om man må kjøpe ny ruter, (eller skru av N-modus som visstnok skal hjelpe) bare pga en telefon. Da er det enklere å bytte telefon slik jeg ser det.

 

Så det er enklere å bytte en ruter, som tross alt bare er en boks som står i en krok med noe ledninnger i, og som du rent fysisk sett aldri rører ??

 

Ny ruter.. 1000 kr... ny telefon 4000 kr.... hummm.. javel ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så det er enklere å bytte en ruter, som tross alt bare er en boks som står i en krok med noe ledninnger i, og som du rent fysisk sett aldri rører ??

 

Ny ruter.. 1000 kr... ny telefon 4000 kr.... hummm.. javel ?

 

Sende inn/returnere telefon (funker ikke), få penger igjen, kjøpe annen telefon = win :)

 

Så fremt man ikke er så dum at man kjøpte den med abonnement og derfor ikke kan benytte seg av angrefrist ;)

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

I Erica sin anmeldelse av S4 var hun innom en meny jeg lurte litt på...

 

For å komme dit må du taste inn følgende: *#0*# i den originale telefon appen.

 

administrasjonmeny-samsung-s4-2.jpg

 

Noen som har brukt denne?

 

Jeg har brukt denne, etter jeg fikk telefonen tilbake fra reperasjon.

Det er vel rett og slett en feilsøkingsside. Erica tester den siden i en av videoene sine, hvor henne ødelegger en s3 og setter den sammen igjen. Er vel for å utelukke at det er hardware feil med telefonen. Hvis du prøver, vær litt forsiktig i gyro testen, da det er endel instillinger man kan fucke opp hehe.

Lenke til kommentar

Blir for dumt om man må kjøpe ny ruter, (eller skru av N-modus som visstnok skal hjelpe) bare pga en telefon. Da er det enklere å bytte telefon slik jeg ser det.

Tja, ikke enige med deg jeg heller. Bedre og skifte router og få bedre nettverk hjemme i tilegg ha den beste mobilen :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noen som opplever en del "tull" med "Internett"-appen på S4? Jeg kom nettopp fra Note 2 og syntes det er store forskjeller på hvordan appen oppfører seg. Blant annet virker det som om appen på S4 lagger som et helvete i det den prøver å laste nedover på en side. Ta f.eks dagbladet.no, sida lastes en smule tregt og scrollingen føles ganske uresponsiv. Hvis jeg går på google og søker etter noe, trykker på verktøyet og vil skifte på innstillinger for søket, fungerer det bare ikke. Går ikke an å klikke på noe som helst, så jeg må skifte til Chrome eller noe lignende. Kjæresten min har også S4 og syntes internett-appen oppfører seg annerledes og rett og slett dårligere enn hennes forrige S2.

 

Jeg har gått over til å bruke Chrome, som i grunn går greit, men Chrome gjør enkelte sider tilnærmet uleselig. Jeg henger f.eks en del på Kvinneguiden, og den gjør et eller annet med skriftstørrelsen på mobilforumet deres som ødelegger det helt og gjør det hele veldig annerledes å navigere enn hva det var på Noten min. Vææh. Har jeg vært uheldig eller er det noen kjente bugs med internett-appen?

Lenke til kommentar

Noen som har kjøpt en bumper/case hvor det er feste for lanyard?

Ser ut som S4 Active heller ikke har hull for lanyard. Snålt spør man meg. Har allerede greit å fomle en stk S2 fra kajakk-dekket og ned på 300m dybde.

 

Lurer på det samme selv. Er nesten en deal breaker hvis det ikke går an å få tak i en solid case med lanyard feste..De som ligger på eBay ser ikke spesielt solide ut.

Lenke til kommentar

Takker for tips til bumper, men jeg tenkte ikke på at S4 Active har litt forskjellige dimensjoner... :blush:

Ser at det er veldig få bumpere på markedet ennå til Active, og ingen har lanyard-feste. Da blir det nok en slik grisebillig sak som i linken under til kajakk- og campingturer om det ikke kjapt dukker opp andre på markedet.

Ugly som fy, men lett synlig i felten, så er det bare å drille et hull til lanyard selv.

-Og ja, den blir røsket av når man er i sivilisasjonen, den var i overkant sporty, hehe.

 

http://www.amazon.co.uk/Samsung-Galaxy-Active-X-Line-Protector/dp/B00DG6EM8G/ref=sr_1_65?s=electronics&ie=UTF8&qid=1371666109&sr=1-65&keywords=Galaxy+S4+Active+Case

Lenke til kommentar

Kan du ikke bare bytte ut pennen med en lanyard?

 

Vurderer det også. Skal først se om den pennen kan være grei å ha mtp våte fingre. Vanntrekte "oppvaskfingre" på sjøen tar jo evigheter å tørke. Må også se om festet er sterkt nok til å tåle et lite rykk og tyngden av mobilen. Eventuelt knyte på en lanyard direkte på penn-snøret om festet ser solid ut.

Grei løsning for to pund + evt frimerke og ett minutt DIY

 

Edit: Enda en til Active, fås også i sort. Virker mer forseggjort mtp på sideknappene.

http://www.amazon.co.uk/Silicone-Protector-Accessories-Accessory-InventCase%C2%AE/dp/B00DCWHKRY/ref=sr_1_247?s=electronics&ie=UTF8&qid=1371667474&sr=1-247&keywords=InventCase%C2%AE

Endret av gammalerik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...