Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Flere som er plaget med at telefonen noen ganger blir veldig varm etter lading med WiQiQi?

Sikkert relatert til at den stadig prøver å re-lade etter at den er kommet til 100%?

 

Litt redd for at batteriet skal bli ødelagt av overlading.

 

Leste på nett at noen med SGS3 hadde samme problem med WiQiQi.

 

EDIT: Varmen forsvant etter en restart, men det er fremdeles litt rar oppførsel med at lading går av og på.

Endret av Jan Skrotnes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har problemer med mms. Jeg får hele tiden feil ved sending, og kan heller ikke motta.

Under innstillinger har jeg skrudd på databruk ved roaming, og mobildata er alltid skrudd på.

 

Operatøren min er Chess, og jeg har forsøkt å følge oppsett guide på hjemmesiden dems.

Er det noen andre med chess som får det til å fungere?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte S4 forrige uke og returnerte den i dag.

 

Flott telefon, men den dreper wifi her (er den på wifi så går alt i sirupsfart for andre maskiner på nettet). Og bluetooth fungerer ikke i bilen (ford focus) da jeg må pare den på ny hver gang jeg skal ut å kjøre ellers får jeg feilmelding. Bluetooth fungerer heller ikke som det skal med andre bluetooth enheter, når den parer seg automatisk så er det "bare telefonlyd" og ikke "medielyd", så jeg må inn og skru på medielyd hver gang siden det er BT høyttalere som jeg bruker til musikk....

 

Oppsummert: God hardware - dårlig software.

 

Mulig jeg gir den en sjans til om det viser seg at dette skulle bli fikset i en fremtidig softwareoppdatering.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte S4 forrige uke og returnerte den i dag.

 

Flott telefon, men den dreper wifi her (er den på wifi så går alt i sirupsfart for andre maskiner på nettet). Og bluetooth fungerer ikke i bilen (ford focus) da jeg må pare den på ny hver gang jeg skal ut å kjøre ellers får jeg feilmelding. Bluetooth fungerer heller ikke som det skal med andre bluetooth enheter, når den parer seg automatisk så er det "bare telefonlyd" og ikke "medielyd", så jeg må inn og skru på medielyd hver gang siden det er BT høyttalere som jeg bruker til musikk....

 

Oppsummert: God hardware - dårlig software.

 

Mulig jeg gir den en sjans til om det viser seg at dette skulle bli fikset i en fremtidig softwareoppdatering.

Du har ikke DLink router i huset?

Har du oppdatert mobilen?

 

Det kan jo være mandags telefon du har fått, prøv annen mobil. Jeg har ikke slik problemer(kanskje eneste litt lite volum til eksterne blå tann hodetelefoner?)

Lenke til kommentar

Ruter står oppe hos huseier(bor i leie-leilighet) så den får jeg ikke fikle med, godt mulig det er Dlink. Og ja jeg er klar over at S4 har problemer med dlink som ENDA IKKE er fikset, etter å ha søkt opp problemet på nettet.

 

Har siste programvareversjon for nordisk versjon ja.

 

BT problemene ga mange treff når jeg søkte på nettet, så er tydelig at det også er et problem, så tviler på at jeg har en mandagstelefon.

 

Er nok bare at telefonen har to software feil som begge påvirker mitt bruk dessverre.

 

Edit: har ikke lik telefon å teste med, men både wifi og BT fungerer fint på min huawei honor (android 4.0) og Sony xperia s (Android 4.1).

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Første tips er å gå inn på Settings -> More -> Battery og se hva som trekker all strømmen.

Her ligger den på rundt 35-50% etter ganske bra bruk inkludert gps, wifi, mobildata, passelig skjermtid og 7-8timer musikk

 

Var innom elkjop og klagde i dag. De mente jeg burde kjøpe nytt batteri på batteributikken.no men der var de utsolgt. Er det flere som sliter med batteriet tru?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Ruter står oppe hos huseier(bor i leie-leilighet) så den får jeg ikke fikle med, godt mulig det er Dlink. Og ja jeg er klar over at S4 har problemer med dlink som ENDA IKKE er fikset, etter å ha søkt opp problemet på nettet.

Problemet er nok på ruteren sin side da en mobil ikke skal kunne drepe en ruter på den måten.
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte S4 forrige uke og returnerte den i dag.

 

Flott telefon, men den dreper wifi her (er den på wifi så går alt i sirupsfart for andre maskiner på nettet). Og bluetooth fungerer ikke i bilen (ford focus) da jeg må pare den på ny hver gang jeg skal ut å kjøre ellers får jeg feilmelding. Bluetooth fungerer heller ikke som det skal med andre bluetooth enheter, når den parer seg automatisk så er det "bare telefonlyd" og ikke "medielyd", så jeg må inn og skru på medielyd hver gang siden det er BT høyttalere som jeg bruker til musikk....

 

Oppsummert: God hardware - dårlig software.

 

Mulig jeg gir den en sjans til om det viser seg at dette skulle bli fikset i en fremtidig softwareoppdatering.

 

Hvis det er en D-Link router er det bare en setting som må endres, let framover i tråden så har jeg beskrevet detaljene der.

 

Saken med Bluetooth paring kan være et litt klønete brukergrensesnitt. Trøblet med det samme første dagen, var et godt et eller annet spørsmål som poppet opp som jeg måtte svare litt ulogisk på for å beholde paring en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...