Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen fortelle meg hvordan jeg justerer slik at ringetonen ikke er " økende " - fra lav til høy men, slik at den ringer høy med en gang? Merker den starter å ringe lav lyd at den øker etterhvert. Frustrerende og finner ikke ut av det.

 

Håper noen har svar :)

Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg hvordan jeg justerer slik at ringetonen ikke er " økende " - fra lav til høy men, slik at den ringer høy med en gang? Merker den starter å ringe lav lyd at den øker etterhvert. Frustrerende og finner ikke ut av det.

 

Håper noen har svar :)

Burde ikke vært nødvendig men.. installer Disable Increasing Ring

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.shumoapp.disableincreasingring

 

Når er S4 Active forventet i norske butikker?

Tipper den begynner dukke opp i slutten av måneden.

 

De norske distributørene har ubekreftede datoer fra neste uke og frem til månedsskift.

Lenke til kommentar

Helt enig med deg. Godt mulig Samsung endrer på dette i en senere software update.

 

..med mindre det er bevist valg fra Samung sin side, for at S4 ikke skal være telefonen som får folk til og velte kaffekoppen fordi den umiddelbart hyler ut en ringetone i et desibel nivå nær smertegrensen. ;)

 

Men klart, burde vært brukeren sitt valg. Fine med Android er at det som regel finnes en løsning.

Endret av Backpfeifengesicht
Lenke til kommentar

Bare jeg som synes vibreringen på telefonen er ganske svak? Etter en oppdatering på min gamle S2 så var det nesten overdrevent kraftig vibrering når den stod på fullt, nå på S4 merker jeg det knapt om jeg får melding med mobilen i lomma..

 

Har mobilen for det meste på vibrering.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Er det da noen andre måter og beskytte skjermen på med s-line deksel?

Med litt fornuft kommer du langt. Har hatt S3 i litt over et år og har bare en ripe i skjermen som jeg fink da den stupte ned i asfalten og spiste grus.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...