Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flashet nettopp til nyeste.

Er det vits å factory resette? Ser jo ut til at det funker fjell.

 

Nettleseren er veldig annerledes på diskusjon.no nå, all teksten er mindre. Mye bedre.

 

Jeg flashet også akkurat selv. Tok ikke factory rs. Føler ikke de direkte store forandringene. Joa, kanskje stock-browser har blitt litt mer smooth, men hjelper ikke når jeg bruker chrome :p

 

Kanskje en promille glattere i scrollingen på galleri/andre menyer....

 

Videre så er vel smearing-problemet borte? Virker hvertfall sånn!

Lenke til kommentar

Kunne aldri brukt chrome. Husker ikke hva det var, men var ett eller annet jeg ikke taklet med chrome.

 

Går i stock for tiden, men normalt sett dolphin.

 

Merker den er mer responsiv enn før når jeg launcher apps. Og ser jo at den bruker mye mindre ram nå enn før, det er nok det som gjør det.

 

Kameraet har jeg oppdatert fw på men ikke testet, samt at jeg ikke er så kamerakyndig at jeg ville kunne sett noe forskjell.

Lenke til kommentar

Jeg har fått wireless kit fra http://www.monsterwatts.com/ i dag og det er bare positivt å si om det så langt.

 

Mottaker er bedre enn en generic jeg kjøpte på Ebay tidligere. Sendeplaten er også bedre (rekkevidde) enn en kinesisk Qi jeg hadde for SGS3. Tilsammen gir det grei lading gjennom en tykk bumpercase. Den takler inntil ~5mm avstand.

Endret av Jan Skrotnes
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kunne aldri brukt chrome. Husker ikke hva det var, men var ett eller annet jeg ikke taklet med chrome.

 

Går i stock for tiden, men normalt sett dolphin.

 

Merker den er mer responsiv enn før når jeg launcher apps. Og ser jo at den bruker mye mindre ram nå enn før, det er nok det som gjør det.

 

Kameraet har jeg oppdatert fw på men ikke testet, samt at jeg ikke er så kamerakyndig at jeg ville kunne sett noe forskjell.

 

Jeg synes stock er den nettleseren som hakker desidert minst, og kanskje til og med er kjappest. Men når den hverken har tabsmeny øverst (slik som dolphin hvertfall hadde før i tiden), eller mulighet for å swipe mellom tabs (slik som chrome) blir jeg nødt til å bruke andre nettlesere. Dolphin bruker for mye cpu synes jeg. Står nesten konstant og trekker prosessorkraft.

 

Kameraet har fått update ja, men jeg kan heller ikke kalle meg fotomann nok til å se hva som er forbedret :p

 

Edit: Hva er minnebruket på sin, Slai? Tror min har gått ned fra 1,25 gb til 1,07 gb.

Endret av MeFF
Lenke til kommentar

Ja dolphin bruker kanskje mye CPU. Og de har enda tabs btw =) .

 

Min ligger rundt 850 cleared, ned fra rundt 1.05ish men kan jo hope seg opp. Akkurat nå på den på 1.78 når jeg sjekket. Og uten noen særlig hakking. Så noe fornuftig har skjedd.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Sweet, lurte på hvorfor S Voice ville starte titt og ofte når jeg dro opp mobilen opp av lomma, driten fjerna fra home key nå \o/

 

 

 

Edit: Finnes ikke noe større batteri som ikke mellom er standardsize og typ Anker/Hyperion 5200mAh batteriene? Finner i alle fall ikke noe. Syns 5200mAh blir for stort, typ 4000mAh høres greit ut, ca 2.5mm feitere da blir, istedet for halv cm

Endret av arthoz
Lenke til kommentar

Jeg har bestilt en WiQiQi Samsung S4 Wireless Charger fra Monsterwatts,å ser at noen allerede har fått sin.

Jeg lurer på om den kan brukes,som den leveres,i norsk stikkontakter,eller om jeg må bruke omformer?(tenker på 110v i USA mot vårt 220v nett)

 

 

Lenke til kommentar

Jeg har fått wireless kit fra http://www.monsterwatts.com/ i dag og det er bare positivt å si om det så langt.

 

Mottaker er bedre enn en generic jeg kjøpte på Ebay tidligere. Sendeplaten er også bedre (rekkevidde) enn en kinesisk Qi jeg hadde for SGS3. Tilsammen gir det grei lading gjennom en tykk bumpercase. Den takler inntil ~5mm avstand.

Hvor mange mA lader denne med?

 

Kan sjekkes med bl.a denne CurrentWidget: Power Monitor

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.manor.currentwidget&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5tYW5vci5jdXJyZW50d2lkZ2V0Il0.

Lenke til kommentar

Hva er oppi esken sammen med S4?

Leste et sted at S4 active kommer med docking lader. Er dette tilfelle?

Dessverre, standard pakke med lader,usb-kabel,headset,batteri,telefon og noe papirer.

 

Om S4 Active kommer med noe ekstra kjenner jeg ikke til.

Endret av Backpfeifengesicht
Lenke til kommentar

Jeg så det var andre brukere som klaget på at den ikke funket for SGS4. Den viste heller ikke ladestrøm for meg (prøvde bare en gang - uten widgeten), så jeg droppet den og lastet ned den andre.

 

EDIT: Det blir mange varsler (med lyd) om lading på denne fra WiQiQi. Når den kommer opp på 100%, så virker det som den stadig prøver å lade igjen. Usikker på om det har med firmware på telefonen eller ladedingsen.

Endret av Jan Skrotnes
Lenke til kommentar

EDIT: Det blir mange varsler (med lyd) om lading på denne fra WiQiQi. Når den kommer opp på 100%, så virker det som den stadig prøver å lade igjen. Usikker på om det har med firmware på telefonen eller ladedingsen.

 

Har samme problem selv her, men har alltid mobilen på lydløs på natta så det er ikke et problem for meg i den forstand.

Endret av MrLG
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...