Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Så, jeg har eid en S3 i ett års tid nå..har opplevd noen småproblemer som at mottaker ikke hører meg når jeg ringer (må legge på og ringe opp igjen), leser stadig om telefoner som bare "dør" av seg selv.

Derfor er jeg naturligvis litt skeptisk til å kjøpe en dyr S4. Har noen av disse sykdommene kommet med fra gamletelefonen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så, jeg har eid en S3 i ett års tid nå..har opplevd noen småproblemer som at mottaker ikke hører meg når jeg ringer (må legge på og ringe opp igjen), leser stadig om telefoner som bare "dør" av seg selv.

Derfor er jeg naturligvis litt skeptisk til å kjøpe en dyr S4. Har noen av disse sykdommene kommet med fra gamletelefonen?

det at motpart ikke hører deg, har jeg opplevd på alle telefoner jeg har hatt. Så det er ikke noe med Samsung. Min første Galaxy, døde etter 2 års bruk. Men da hadde datteren min brukt den, det siste året. Og den ble behandlet på samme måte som en toåring behandler leker på :p

Lenke til kommentar

S2 hadde en design-flaw på tidlige utgaver med en gummi-leppe rundt mikrofonen som la seg over membranen. Tviler på at det har noe med S4 å gjøre. -Just saying. Men det kan være verdt å sjekke ut på x google-søk.

De S2'er som ble påvirket kunne man avsløre ved å lyse et kraftig lys inni mic-hullet. Da kunne man se den hvite gummien som hadde kollapset over mic'en.

 

Edit: Barnesykdom som være utryddet til nå

Endret av gammalerik
Lenke til kommentar

Proshop svarte i en email at de får den før helgen.

Smått utrolig ettersom andre leverandører melder om flere uker før de får den inn..

 

Dustinhome hadde ingen dato enda..

 

Hei.

 

Da har jeg mottatt beskjed om at vi ikke har noen estimert dato på disse enda og mer informasjon vil dukke opp på nettsidene våres fortløpende J

 

Ha en flott dag!

 

Dustinhome

Endret av Hotel Papa
Lenke til kommentar

Om noen trenger en Qi-ladeplate til SGS4 eller andre telefoner. så kan jeg anbefale denne. Den har god rekkevidde og bruker 5V (USB-tilkobling) som strømforsyning.

 

Har ikke funnet noen Qi-mottaker jeg er fornøyd med enda. Den fra WIQiQi fungerer forsåvidt bra med bumpercase osv, men har endel merkelig oppførsel som at den starter og stopper lading flere ganger underveis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det er ikke det. Jeg hører ikke ringetone i det hele tatt før mottaker svarer, og da hører de ikke meg. Så legger jeg på, ringer opp igjen så er ringetonen tilbake og alt er normalt når de svarer. Virker som et software-problem et sted..

Jeg har etter den siste eller muligens nest sist oppdateringen (offisiell over the air) fått dette problemet på min S3. Ekstremt irriterende. Skjer som du sier rundt 50% av samtalene når jeg ringer ut. Aldri når jeg mottar samtaler. Hold meg gjerne oppdatert om du finner ut noe mer.

Lenke til kommentar

Om noen trenger en Qi-ladeplate til SGS4 eller andre telefoner. så kan jeg anbefale denne. Den har god rekkevidde og bruker 5V (USB-tilkobling) som strømforsyning.

 

Har ikke funnet noen Qi-mottaker jeg er fornøyd med enda. Den fra WIQiQi fungerer forsåvidt bra med bumpercase osv, men har endel merkelig oppførsel som at den starter og stopper lading flere ganger underveis.

Takker. 1+ på den

Har ikke kjøpt meg en slik enda. Men tror jeg går for denne. Og kjøper resten annen plass.

BTW, så ser eg at den lader med

.Input: 5V-2A

.Output: 5V-1A

Lenke til kommentar

Takker. 1+ på den

Har ikke kjøpt meg en slik enda. Men tror jeg går for denne. Og kjøper resten annen plass.

BTW, så ser eg at den lader med

.Input: 5V-2A

.Output: 5V-1A

 

Det er ganske mye strømtap i induksjonslading dessverre, så i teorien tar det dobbelt så lang tid å lade med en induksjonsplate en med originalladeren.

Lenke til kommentar

Min erfaring med SGS4 er at ikke alle mottakere og ladeplater fungerer like bra. Noen har kort rekkevidde og andre fungerer nesten ikke i det hele tatt. Med SGS3 hadde jeg ikke noen problemer. Er usikker på om SGS4 er mer kilen (evt firmware), eller om det er uflaks med det jeg har kjøpt inn.

 

Med SGS3 var det bare å legge telefonen på platen og så ladet den opp til 100%. Det har langt fra vært like smertefritt med SGS4 så langt.

Endret av Jan Skrotnes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...