Gå til innhold

«Jeg vil ikke ha noen sigøynere om bord. Vennligst gå av»


Gjest

Anbefalte innlegg

Ikke noe galt med å være rasist, jeg syns alle rasister bør få leve ut sine meninger.

 

 

Selvsagt,de skal få lov til å være rasister! Men det som er morsomt med forumet her er at folk som ønsker å stenge Norges grenser og sende ut alle uten etnisk norsk bakgrunn blir støtt dersom man kaller dem rasister.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dog, er det noe som tyder på at de ikke ville betale?

Jeg håper jo at en dyr, norsk bussbillett utgjør en tiggerdagslønn, men jeg er redd ikke alle har mine gode holdninger. Jeg tar gjerne noen mynter ut av lommen for å fylle tiggeren med forventning, siden vedkommende tror myntene skal havne i pappkruset. Men drømmene knuses der jeg gliser pasifist-hatefullt mens jeg går forbi og legger myntene tilbake i lommen. Psykologisk krigføring for et bedre Norge i morgen!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selvsagt,de skal få lov til å være rasister!  Men det som er morsomt med forumet her er at folk som ønsker å stenge Norges grenser og sende ut alle uten etnisk norsk bakgrunn blir støtt dersom man kaller dem rasister.

Må vel påpeke i denne sammenheng at noen ikke er rasist, men kultirist (om man kan bruke ett slikt begrep). Dvs de anser at den vestlige kristne kultur er overlegen den muslimske kulturen). Andre er nasjonalister, ie nasjonen Norge er overlegen andre nasjoner (egentlig Statsorientert). Etc. Disse er beslektet med rasismen, men ikke nødvendigvis akkurat det samme, så endel av de protestene om at vedkommende ikke er rasist er faktisk berettigede.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

At man er kulturist utelukker ikke at man er rasist.

Nei, men det følger heller ikke nødvendigvis at disse er sammenfallende.

 

Jeg tror faktisk at det er verdt å la folk selv forklare hvilke holdninger og meninger de har isteden for å forsøke å stemple dem med noe som har negative konnotasjoner.

 

Deretter rive istykker det faktiske argumentene de presenterer istedenfor å kaste bort tiden på å sloss mot en stråmann.

Endret av Skatteflyktning
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis du vil fordele godene på verdensbasis, så regner jeg med at du gjør dette privat også.

Hva har DU gjort for å fordele dine goder med f.eks. sigøynere som kommer hit?

 

Jeg har et forbruk som er mindre enn de fleste i Norge, så jeg står på ganske tørr is.

Endret av Shrooms
Lenke til kommentar

Jeg håper jo at en dyr, norsk bussbillett utgjør en tiggerdagslønn, men jeg er redd ikke alle har mine gode holdninger. Jeg tar gjerne noen mynter ut av lommen for å fylle tiggeren med forventning, siden vedkommende tror myntene skal havne i pappkruset. Men drømmene knuses der jeg gliser pasifist-hatefullt mens jeg går forbi og legger myntene tilbake i lommen. Psykologisk krigføring for et bedre Norge i morgen!!

 

Jeg håper for din egen del at du kødder. Du gjør bare ikke sånn mot andre mennesker, hvis du har gjort dette så håper jeg at du snarest skriver deg selv inn på en psykisk avdeling. Psykopatiske trekk, ja.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Mange innlegg på tråden her er ihvertfall et bra eksempel på hvorfor vår vestlige samfunn (eller mange i denne samfunn) er egentlig veldig menneske foraktende og ikke minst ekstrem egoistisk og kortsynt.

 

Ja, det er så fryktelig når folk tar fra oss. Vi som har så altfor lite. (Sarkasme)

 

Vår befolkning har blitt akkurat som en bortskjemt liten drittunge.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Jeg har et forbruk som er mindre enn de fleste i Norge, så jeg står på ganske tørr is.

 

Så derfor ynskjer du å fordele andre sine hardt opptjente slantar?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Ja. Og ingen av dere har jobbet hardt. Du vet mest sannsynlig ikke hva det er engang.

 

Nokon har nok arbeida hardt jo, og sikkert mykje hardare enn dei fleste i fattigare land. Synes ikkje du dei fortjenar inntekta dei får på det?

Lenke til kommentar

Nokon har nok arbeida hardt jo, og sikkert mykje hardare enn dei fleste i fattigare land. Synes ikkje du dei fortjenar inntekta dei får på det?

 

Du vet så lite om verden. Bruk et par år på oppdatere deg, så kan vi faktisk diskutere dette Finnes ikke et menneske i dagens Norge som har jobbet hardt på lik linje med fattige mennesker i fattige land.

 

Og fortjener inntekta? Vi har i utgangspunktet vært å hentet/tatt/stjelt nesten alle råvarene våre til produksjon av mat, klær osv. Og produksjonen er heller ikke i noen stor grad lagt til Norge, så merkelig hvordan vi er et av de rikeste landene i verden. Systemet som gjør at vi kan kjøpe billig arbeidskraft i Asia er ikke noe annet enn et moderne slavesystem.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Du vet så lite om verden. Bruk et par år på oppdatere deg, så kan vi faktisk diskutere dette Finnes ikke et menneske i dagens Norge som har jobbet hardt på lik linje med fattige mennesker i fattige land.

 

Trur du må tenke deg litt om før du skriver. Trur du virkelig på deg sjølv når du skriv at det ikkje fins eit menneske her i Noreg som arbeidar like hardt som fattige mennesker? Har du aldri hørt om folk som er arbeidsnarkomane?

 

Og fortjener inntekta? Vi har i utgangspunktet vært å hentet/tatt/stjelt nesten alle råvarene våre til produksjon av mat, klær osv.

 

Vi har ikkje tatt eller sjelt noko av råvarene våre, dei er kjøp på ærlig vis. Kor får du alt dette fra?

 

Og produksjonen er heller ikke i noen stor grad lagt til Norge, så merkelig hvordan vi er et av de rikeste landene i verden. Systemet som gjør at vi kan kjøpe billig arbeidskraft i Asia er ikke noe annet enn et moderne slavesystem.

 

Eg personlig hadde likt veldig godt om produksjonen vart lagt til Noreg, og det trur eg dei fleste andre nordmenn hadde likt og. Men på grunn av marknadskreftene, og industrialistane lyst på profitt, blir den desverre lagt til desse landa fordi lønna er lågare. Og det kan umolgeg bli kalla eit slavesystem, fordi dei vil faktisk arbeide på fabrikkane. Kanskje det er deira beste alternativ. Muligens er det deira veg ut av endå meir fattigdom.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Du må dokumentere at 80% av norske næringsinteresser går tapt om vi er mer restriktive på innvandringen.

  1. EØS-avtalen påvirker utlendingsloven som omfatter EU/EØS/EFTA-borgere.
  2. EU bestemmer EØS-lovgivning gjennom direktiver og forordninger som Norge er forpliktet til å implementere i egen nasjonal lovgivning for å beholde adgangen til det indre marked.
  3. Grove norsk brudd på EØS-avtalen betyr straffetiltak mot Norge, som i verste fall kan være en oppsigelse av avtalen fra EU sin side.
  4. 80% av norsk næringsliv er avhengig av EØS siden Europa er markant Norges største handelspartner.

Ergo: Oppsigelse av EØS = politisk og økonomisk selvmord for Norge.

 

Men for all del, om du synes at noen øst-europeiske tiggere er verdt å ruinere Norge økonomisk og politisk, er det bare å totalisolere seg i vei.

Endret av Tollari
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...