Gå til innhold

«Jeg vil ikke ha noen sigøynere om bord. Vennligst gå av»


Gjest

Anbefalte innlegg

Nei, konfliktnivet består av en kultur av Romanifolk som har null interesse av å finne løsninger for et bedre liv, men som trakasserer de som har det vondest av alle, nemlig de narkomane.

 

Ser du sliter med begrepene her.

 

Og i de tilfeller narkomane har blitt bortvist av Politi, har det skjedd omtrent uten klager, da de vet de har vert til stor sjenanse for folk flest, både på ulike offentlige plasser i oslo, samt resturanter, butikker mm.

Det er en helt naturlig reaksjonsform for Politiet, og de narkomane skjønner det helt selv. Da hjelper det lite at du forsøker stråmennlegge at de blir hetset av politiet osv.

Useriøst som vanlig fra deg!

 

Du maler et bilde av forhold mellom politi og narkomane som ikke stemmer. Jeg har en genuin interesse for rusmisbrukere sin hverdag og har satt meg ganske greit inn i dette, så jeg tror ikke du skal være for høy i hatten.

 

Sliter med hvilke begreper?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sr du fortsetter finne på egne håpløst fantasifulle meninger både ang meg og ang at du faktisk ikke fatter og begriper hva Romanifolket er for en kultur. Skjønner at det har med evner å gjøre. Ikke så mye du kan lære da hehe

 

Jeg dømmer en kultur, en kultur lagt opp av klanledere, og fulgt opp av voksne som kun ser tigging og parasittering på andres velferd som inntektskilde.

Mulighetene i Romania er tilstede for at barna deres kan få utdanning og komme seg videre til nye former for inntekt, som skattebetalere og således samfunnsnyttige borgere.

Men dette forstår ikke du så mye av, gjør du vel, gamlefar?

 

Du gir vel villig fra deg none kroner og tror du har gjort dem en tjeneste, stakkarne?

 

Nei du, det er synd i barna, sm blir fratatt alle muligheter som er, i det å kunne bli voksne med relle muligheter til egne fruktbare liv.

Norge blant mange EU land gil titalls millioner i året, dessverre til ingen nytte, da romanifolket har satt tigging i system, og ikke en eneste klanleder er villig til å gi fra seg sine inntektskilder.

 

Svada, svada, svada.

 

Ja, dette skaper en interessekonflikt. Måten å løse dette på er etter min mening rettferdig fordeling av goder, da dette ville fjernet interessen av å komme til Norge. Og folk som deg vil da ikke bli plaget, og dere vil holde kjeft.

 

Kulturen din(den vestlige) baserer seg på krigføring(dette skaper arbeidsplasser), kolonisering, ressursuthenting fra land som sliter med ressursmangler, osv. Alle kulturer parasitterer på hverandre, de eneste som ikke gjør det er samfunn som ikke har globalisert seg. Stammesamfunn i Amazonas f.eks.

 

Jeg gir som regel ikke penger til folk, men den hender at jeg har gitt noen mat. Om det var så fryktelig gjort, får være opp til andre å bedømme.

 

Men altså, beklager at jeg har tråkket på de såre føttene dine. Hvor er det du får det fra at jeg er gammel?

Endret av Shrooms
Lenke til kommentar

Svada, svada, svada.

 

Ja, dette skaper en interessekonflikt. Måten å løse dette på er etter min mening rettferdig fordeling av goder, da dette ville fjernet interessen av å komme til Norge. Og folk som deg vil da ikke bli plaget, og dere vil holde kjeft.

 

Kulturen din(den vestlige) baserer seg på krigføring(dette skaper arbeidsplasser), kolonisering, ressursuthenting fra land som sliter med ressursmangler, osv. Alle kulturer parasitterer på hverandre, de eneste som ikke gjør det er samfunn som ikke har globalisert seg. Stammesamfunn i Amazonas f.eks.

 

Jeg gir som regel ikke penger til folk, men den hender at jeg har gitt noen mat. Om det var så fryktelig gjort, får være opp til andre å bedømme.

 

Men altså, beklager at jeg har tråkket på de såre føttene dine. Hvor er det du får det fra at jeg er gammel?

 

Vet ikke helt hvordan jeg får ut utdrag av det jeg gidder svare på, så jeg lima inn hele innlegget ditt.

 

Kulturen min??? Er det mulig bli mer useriøs mann? Det er da din også, noe som tilsier at du kan sitte trygt og godt her og skrive;)

 

Plager ikke meg med tiggere, men det plagger meg at disse tiggerene utnytter sine barn, get it?

Muligheten er som nevnt tilstede for å snu på dette for Romanifolket, men de benytter seg ikke av dem.

 

Du blander en kultur for parasittering som klanslederene o i Romanifolket forfekter, med samfunns utnyttelse av hverandres goder til felles beste. Synd, skulle være barnelærdom dette!

 

Eneste føtter du har tråkket på her, er dine egne, og i såpass stor grad at de må være passe numne nå tenker jeg;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Og i de tilfeller narkomane har blitt bortvist av Politi, har det skjedd omtrent uten klager, da de vet de har vert til stor sjenanse for folk flest, både på ulike offentlige plasser i oslo, samt resturanter, butikker mm.

Det er en helt naturlig reaksjonsform for Politiet, og de narkomane skjønner det helt selv. Da hjelper det lite at du forsøker stråmennlegge at de blir hetset av politiet osv.

Useriøst som vanlig fra deg!

Det som er til sjenanse for folk er det mylderet av hvitt pakk som går rundt på Karl Johan og ser ned på narkomane, sigøynere og prostituerte. Altfor rike mennesker totalt blottet for evne til å sette seg inn i andres lidelser, og som i tillegg evner å heve seg over andre rent moralsk, selv om de er så mange mil unna å ha en grunn til det at det gjør vondt å se på.

 

Det er disse menneskene politiet skulle jagd vekk og banka.

Endret av Lime Canes
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det som er til sjenanse for folk er det mylderet av hvitt pakk som går rundt på Karl Johan og ser ned på narkomane, sigøynere og prostituerte. Altfor rike mennesker totalt blottet for evne til å sette seg inn i andres lidelser, og som i tillegg evner å heve seg over andre rent moralsk, selv om de er så mange mil unna å ha en grunn til det at det gjør vondt å se på.

 

Det er disse menneskene politiet skulle jagd vekk og banka.

 

Hvitt pakk?

 

Står dere komplett useriøse brukere i kø i slike tråder her inne?

 

Men ser av innlegget ditt at du hoppet bukk over Vice sitt innlegg 12:43. Besvarer hva slags jobb politiet gjør i forhold til hva og hvem.

 

Trod de fleste Osloborgere er venlige sjeler, som vet godt forskjell på fattige stakkars narkomaner og jobbtiggere som utnyttes av klanledere til å sette sine unger i tigging.

 

Merkelig menneskesyn du har!

 

Er tilbake i kveldinga, skal svare deg mer utfylende da, om det er noe mere du lurer på!

Endret av Zenzer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som er til sjenanse for folk er det mylderet av hvitt pakk som går rundt på Karl Johan og ser ned på narkomane, sigøynere og prostituerte. Altfor rike mennesker totalt blottet for evne til å sette seg inn i andres lidelser, og som i tillegg evner å heve seg over andre rent moralsk, selv om de er så mange mil unna å ha en grunn til det at det gjør vondt å se på.

 

Det er disse menneskene politiet skulle jagd vekk og banka.

Ja, takke meg til alle disse drittsekkene(og her er selvsagt hudfarge viktig) som haster forbi fram og tilbake hver dag til noe så kjipt som til en jobb. Og når de er ferdig med de meningsløse jobbene sine så er det sikkert bare rett til barnehage for å plukke opp drittungene for så å fare hjem for å få seg litt mat sammen med familien. De burde helt klart blitt jagd bort og banket opp av politiet ja. :roll:
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, takke meg til alle disse drittsekkene(og her er selvsagt hudfarge viktig) som haster forbi fram og tilbake hver dag til noe så kjipt som til en jobb. Og når de er ferdig med de meningsløse jobbene sine så er det sikkert bare rett til barnehage for å plukke opp drittungene for så å fare hjem for å få seg litt mat sammen med familien. De burde helt klart blitt jagd bort og banket opp av politiet ja. :roll:

Sant as. Jeg skulle ønske jeg bare kunne tigge ute på gata dagen lang, mye mer gøy liksom.
Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvordan jeg får ut utdrag av det jeg gidder svare på, så jeg lima inn hele innlegget ditt.

 

Kulturen min??? Er det mulig bli mer useriøs mann? Det er da din også, noe som tilsier at du kan sitte trygt og godt her og skrive;)

 

Plager ikke meg med tiggere, men det plagger meg at disse tiggerene utnytter sine barn, get it?

Muligheten er som nevnt tilstede for å snu på dette for Romanifolket, men de benytter seg ikke av dem.

 

Du blander en kultur for parasittering som klanslederene o i Romanifolket forfekter, med samfunns utnyttelse av hverandres goder til felles beste. Synd, skulle være barnelærdom dette!

 

Eneste føtter du har tråkket på her, er dine egne, og i såpass stor grad at de må være passe numne nå tenker jeg;)

 

Det er ikke vår kultur som har sikret meg at jeg kan sitte her å skrive det jeg vil. Det er teknologi, og at jeg kan skrive det jeg vil er ikke noe man bør takke den vestlige kultur for. Den har gjentatte ganger prøvd å kneble folk som sier det de vil, i likhet med mange andre kulturer.

 

Ja, jeg er født inn i denne kulturen selv. Men jeg har iallefall vett nok til å se i hvilken grad vi ødelegger verden. Du lukker øynene dine for dette, og velger å fokusere på andre sine feil.

 

Kall det kultur for parasittering, kall også vår kultur hva du vil. Faktum består: Vi tar ressursene til andre for mindre enn hva vi selv syns er verdig å jobbe for, dette er å ta fra andre. Ikke vanskelig å forstå.

 

Men ser av innlegget ditt at du hoppet bukk over Vice sitt innlegg 12:43. Besvarer hva slags jobb politiet gjør i forhold til hva og hvem.

 

Åja, sa Vice det. Da må det jo stemme, spiller ingen rolle hva folk fra miljøer hvor rusmisbruk er utbredt sier. De vet vel ikke hvordan de tenker dem? Skjerp deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, takke meg til alle disse drittsekkene(og her er selvsagt hudfarge viktig) som haster forbi fram og tilbake hver dag til noe så kjipt som til en jobb. Og når de er ferdig med de meningsløse jobbene sine så er det sikkert bare rett til barnehage for å plukke opp drittungene for så å fare hjem for å få seg litt mat sammen med familien. De burde helt klart blitt jagd bort og banket opp av politiet ja. :roll:

Ja, for noen proletarer vi er her til lands.

 

Oppfører de seg slik som jeg skildrer (type sånn som du og Zenzer holder på her inne) så er jeg ikke mot at de får et slag i ansiktet nei. Helst av en nærkis.

 

Tror dere forresten Vesten er der vi er i dag uten å ha plyndret og voldtatt og drept? Tenker vår kultur er temmelig mer blodtørstig og fæl enn masingen til romfolket.

Endret av Lime Canes
Lenke til kommentar

Oppfører de seg slik som jeg skildrer (type sånn som du og Zenzer holder på her inne) så er jeg ikke mot at de får et slag i ansiktet nei. Helst av en nærkis.

Jaja, du får fortsette med voldsforherligelsen din du. Det sier hverfall det meste om din seriøsitet. Stå på! :thumbup: Endret av Vice
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jaja, du får fortsette med voldsforherligelsen din du. Det sier hverfall det meste om din seriøsitet. Stå på! :thumbup:

Jeg tror faktisk din intoleranse avler mer vold enn jeg gjør. Det å se ned på andre kulturer avler også en holdning om at det er greit å tråkke på disse kulturene. Det er det du gjør. Jeg kan ikke tvinge deg til noe som helst, men du bør seriøst slutte å heve deg over andre.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tror faktisk din intoleranse avler mer vold enn jeg gjør. Det å se ned på andre kulturer avler også en holdning om at det er greit å tråkke på disse kulturene. Det er det du gjør. Jeg kan ikke tvinge deg til noe som helst, men du bør seriøst slutte å heve deg over andre.

Hehe, sier en som kommer med vold som løsningen på problemer! Flott! :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke vår kultur som har sikret meg at jeg kan sitte her å skrive det jeg vil. Det er teknologi, og at jeg kan skrive det jeg vil er ikke noe man bør takke den vestlige kultur for. Den har gjentatte ganger prøvd å kneble folk som sier det de vil, i likhet med mange andre kulturer.

 

Ja, jeg er født inn i denne kulturen selv. Men jeg har iallefall vett nok til å se i hvilken grad vi ødelegger verden. Du lukker øynene dine for dette, og velger å fokusere på andre sine feil.

 

Kall det kultur for parasittering, kall også vår kultur hva du vil. Faktum består: Vi tar ressursene til andre for mindre enn hva vi selv syns er verdig å jobbe for, dette er å ta fra andre. Ikke vanskelig å forstå.

 

 

 

Åja, sa Vice det. Da må det jo stemme, spiller ingen rolle hva folk fra miljøer hvor rusmisbruk er utbredt sier. De vet vel ikke hvordan de tenker dem? Skjerp deg.

 

Man kan ikke med en lov forby fattigdom - det sier seg selv.

Men tillater man tigging også for utlendinger - så lokker man hit fattige med en drøm om raske penger og et bedre liv.

Norge er et veldig lite land. Hele norges befolkning er ikke større enn en liten utenlandsk småby - og lille Oslo er i verdenssammenheng knapt nok for en forstad å regne. Når det allerede er flere tusener tiggere her FORDI det er lov å tigge i rike Norge - og det anslås å være 2000 + tiggere i lille Oslo alene - så kan disse fattige menneskene ikke forsørge seg og tjene penger på å tigge. De er allerede for mange - det er ikke noe befolkningsgrunnlag for å klare å brødfø de på tigging.

DERFOR skyter kriminlaiteten i været. Rumenere har den tvilsomme rekorden i vinningsforbrytelser og tyverier i oslo.

Å innføre tiggeforbud på ny betyr ikke at man "utrydder tigging eller fattigdom som et samfunnsproblem". MEN DET BETYR I DET MINSTE AT MAN IKKE AKTIVT LOKKER FATTIGE MENNESKER FRA UTLANDET OG HIT; SLIK AT DE MÅ LEVE I UVERDIGHET PÅ GATA UTEN Å KUNNE BRØDFØ SEG OG DERFOR TY TIL KRIMINALITET.

- Hva er du for slags menneske egentlig som syns det er greit og bra å lokke fattige mennesker hit med et tigge-lovverk ....Hit til armod i et fremmed land - der deres drømmer om raske penger og et bedre liv IKKE HAR FORUTSETNINGER FOR Å OPPFYLLES I DET HELE TATT ?!

Løsgjengerloven (når det var forbudt å tigge i Norge - før 2006) var en slumrende lov.

Våre egne uteliggere og tunge narkomane som følte at de ikke hadde noe valg, fikk tigge i fred.

Det var kun ved tilfeller av pushy aggressiv tigging at det ble slått ned på - og det blir jo slått ned på i dag også når det er lov å tigge.

Men så fant de på at verdensmesteren Norge skulle modernisere lovverket - og for virkelig å fremstå som foregangsland med det store hjertet så ble tigging gjort lovlig.

Det resulterte i en boom av utenlandske tiggere som har økt i omfang hvert eneste år fra 2006.

Og nå er det et problem blitt - for disse utenlandske tiggerne kan ikke lengre tigge lønnsomt fordi de allerede har blitt alt for mange. Dermed skyter kriminaliteten til værs - mens flere fortsetter å komme fordi de følger drømmen om raske penger som kan gi de et bedre liv i sine hjemland.

Miseren vokser i takt med kriminaliteten - og Norge fortsetter å lokke fattige utendinger hit med sitt lovverk.

Jeg syns det er helt fryktelig hva Norge gjør med sin tiggelovgivning.....De innbildte seg at de skulle bli noe foregangsland typ "Norge med det store hjertet" - og resultatet er at et av verdens rikeste land skaper nød,slum og kriminalitet i sine gater mens de lokker flere og flere hit!

Vi teller 2012 nå. Og Norge gir raust med midler til bl.a Romania for å bedre kårene til deres fattige befolkning/romfolk.

Alle EØS-borgere kan reise til Norge ; men de skal sørge for seg selve under sitt opphold.

Jeg syns det er direkte uverdig av Norge - et av verdens rikeste land og et høykostnadsland kun slått av Sveitz - å innføre en lovverk som lokker fattige utlendinger hit med en drøm om raske skattefrie penger å fylle lommene sine med.

Lokke de hit fordi her er det lov å tigge. Selvfølgelig hevder de at de er på jakt etter arbeid, men alle vet at det ikke er reellt - for knapt nok noen har skikkelig skolegang, enda færre har utdanning og mange er analfabeter.

- Gi de strøjobber?

Svartarbeid er forbudt og folk som driver med slikt slås det ned på. (man får inntrykk av at selv myndighetene syns det er greit med svartarbeid hvis det dreier seg om tiggere)

Og forresten ; HVEM skal gi de strøjobber eller skikkelig arbeid og hvems ansvar er det..??

- Den norske befolkning??

Vilke arbeidsgivere er ute etter folk som ikke har noen utdanning eller noen fagkunskaper...?

Eller kanskje staten skal påta seg ansvaret og både utdanne de, gi de arbeidstrening, skaffe jobber til dem og skaffe egne øremerkede leirplasser med fasaliteter - eller kanskje bent ut skaffe dem boliger...?

 

Her har Norge prestert å gjøre om lovverket og dermed lokke fattige utlendinger hit som ikke kan sørge for seg selve slik de skal når de først velger å dra hit for å oppholde seg her. Dernest kaster de ballen over på befolkningen : ikke gi de penger slik at det ikke er lønnsomt, for da vil tiggingen avta...MEN gir dere ikke penger så vil vinningskriminalitet og tyverier som selvfølgelig rammer dere øke proporsjonalt.

 

- Ja,takk skal faen meg staten ha!

- Dernest står alle myndighetsorganer frem i tur og orden og understreker at de ikke har noen plikt å hjelpe, tilrettelegge, spesialbehandle, men forholder seg til eksisterende lovverk - mens ordensmakten står frem og understreker at de bare håndhever loven slik de skal - og diverse interesseorganisasjoner på sin side bruker media til å remje om at nå må "kommunene på banen" og hjelpe disse stakkarne og oppfordrer folk til å nærsagt åpne sine dører og sine hjerter og tilby strøjobber og bistand.

- Mens det er befolkningen som får problemene som følger i kjølvannet...det er befolkningen som må gå kanossagang mellom tiggerne, som får pushy tiggere og selgere etter seg, som får de på dørene med alskens rask - som får uønsket besøk i garasjer og hager og som blir utsatt for lommetyverier og får rasket smykker av seg etter å ha bistått med "å vise vei" og som får forsøplet og forurenset nærmiljøet, parker og grøntarealer ment til rekreasjon for ALLE.

Rumenske "tiggere" innhar den tvilsomme rekorden i lovbrudd i Oslo for tiden..og alle disse går faktisk ut over noen...

Det er nå så mange tiggere at det ikke lengre er lukrativt å tigge...de klarer ikke å sørge for seg selve med tigge-inntekter. Dermed øker vinningskriminaliteten og tyveriene - og selve så skjønner visst ikke tigge-turistene at dette er UHOLDBART.

Neida.... dn dagen de fikk beskjed om at de kunne bli på Årvoll, uttalte deres talsmann til media at de hadde ringt og tekstet til venner,familie og bekjente fra fjern og nær at de måtte komme til Norge - til Årvoll.

I løpet av påfølgende døgn ble bilparken fordoblet!

Og alt dette fordi rike Norge trodde det var så jævla lurt og så menneskevennlig og nestekjærlig å tillate tigging også for utenlandske statsborgere!

De klarer ikke å forsørge seg med noen tigging - og de lever som bikkjer under plank og presenning - og insisterer på at de MÅ få slå leir innenfor bygrensen og leve som nomader i byen , for de vil jo bare tjene penger på ærlig vis (er lov å tigge)....og pengene er i byen - og de er jo ikke her på noen ferie slik at de kan fjellvandre og overnatte enn her og enn der - og utenfor byen er jo ingen penger ; og nå krever de å få egen øremerket leirplass med doer slik at de kan tigge verdig i tråd med lovverket vårt...og mange naive mennesker er rørende enige med tiggerne : Gi de hva de trenger og hjelp de!

Men det de trenger er faktisk skolegang, utdanning, kunnskap generellt og fagkunnskap spesielt : og den biten bidrar allerede Norge med gjennom større overføringer til bl.a Romania.

Dette er ikke flyktninger eller asylsøkere eller folk som søker opphold på humanitært grunnlag. Dette er mennesker med statsborgerskap og tilhørighet til et annet land - mennesker som grunnet EØS-avtalen og Norges jævla idiotlov om tigging er her for å tigge seg til raske penger som de kan ta med hjem!

Fattige mennesker med en drøm om rikdom - å kunne tigge seg til noe som tilsvarer flere månedslønner i Romania på noen uker på norske-ferie...

Men nå har de blitt for mange (anslagsvis 2000 bare i Oslo) som følge av samme jævla idiot-lov ; og de kan ikke tigge for å sørge for seg selve - og dermed øker kriminaliteten mens enda flere kommer med akkurat samme drøm!

Og kriminaliteten rammer befolkningen mens styresmaktene ser ut å ha blitt handlingslammet og lar det skure videre...

Dette ligner ingenting - for vi hjelper ikke NOEN gjennom å lokke fattige enkeltskjebner hit med en drøm om raske penger og et bedre liv...mens de fryser ræva av seg, våte og kalde i det søkkrike landet i nord under en presenning....Det er en skam at Norge har skapt en tiggelovgivning i den hensikt å fremstå som landet med det varme hjerte - og får fattige utlendinger til å leve i misere og gjøre seg til kriminelle mens de sjaltes hit og dit og forsøpler og gjør fra seg over alt...mens befolkningen oppfordres til å gi de strøjobber av noe svartarbeid!

Herregud så skammelig det er!

Hva med at vi kan forby tigging for utenlandske statsborgere slik at vi ikke lokker de hit , når de allikevel ikke kan forsørge seg med tigging i det lille høykostnadslandet vårt fordi det allerede er for mange tiggere og det er for få givere..?

Forbyr vi tigging forebygger vi også kriminalitet. For kriminalitet er det eneste de kan ty til når de ikke kan tigge for å sørge for seg selve.

Jeg finner en rimelig svær logikkbrist i et forsvar av et lovverk som lokker til seg fattige utlendinger som må subbe rundt gatelangs i vårt høykostnadsland og bo i slum-camps i all uverdighet - noe som medfører at mange av dem mister all verdighet og tyr til kriminalitet for å "få inn" tilstrekkelig med midler... At noen kan mene at vår tiggerlovgivning er et gode, er mere enn jeg kan skjønne..

Tiggerlovgivningen er menneskefientlig og hjelper INGEN på noe plan.

Norge skaper med sin tiggelovgivning utlendings-slum i Norge.

Fattige lokkes hit med en drøm om raske penger - for i lille rike Norge ER DET LOV å tigge. At Norges totale befolkning ikke teller flere enn mindre utenlandske storbyer - og at Oslo i verdenssammenheng ikke er større enn en småby eller en forstad, medfører da at grunnlaget for utenlandske tiggere å tjene raske penger er høyst sviktende!

De er allerede for mange (i lille Oslo er det allerede 2000 + utenlandske tiggere) - og de klarer ikke å sørge for seg selve eller tjene de "raske pengene" de er her for å fylle lommene sine med - slik at de kan dra hjem med noe som tilsvarer mange,mange månedslønner og leve bra resten av året. Derfor har vinningskriminaliteten og tyveriene økt proporsjonalt med antallet tiggere.

- Det eneste norsk tiggelovgiving gjør, er å lokke til seg flere og flere som må leve som gatelasaroner eller gjøre seg til kriminelle for å sørge for seg selve !

- SELVFØLGELIG tar jeg til orde for at Norge må forby tigging igjen. Det er en skam og det er uverdig at et av verdens rikeste land og det fremste høykostnadslandet (kun med unntak av Sveitz) skal lokke folk hit til lasaronliv på gata og under presenninger - noe som fører dem ut i kriminalitet for å klare seg - FORDI det lille rike landet har en så beskjeden befolkningsskara at det faktisk ikke er lønnsomt å tigge her for flere tusen utlendinger!

Og at DU som så varmt forsvarer dette stinkende menneskefientlige tigge-lovverket skal ty til slike vanvittige utsagn som at vi bare må bygge gazamur og hermetisk lukke oss fra omverden , syns jeg absolutt klasser til emo-utsagn.

Man kan ikke med en lov forby fattigdom - det sier seg selv.

Men tillater man tigging også for utlendinger - så lokker man hit fattige med en drøm om raske penger og et bedre liv.

Norge er et veldig lite land. Hele norges befolkning er ikke større enn en liten utenlandsk småby - og lille Oslo er i verdenssammenheng knapt nok for en forstad å regne. Når det allerede er flere tusener tiggere her FORDI det er lov å tigge i rike Norge - og det anslås å være 2000 + tiggere i lille Oslo alene - så kan disse fattige menneskene ikke forsørge seg og tjene penger på å tigge. De er allerede for mange - det er ikke noe befolkningsgrunnlag for å klare å brødfø de på tigging.

DERFOR skyter kriminlaiteten i været. Rumenere har den tvilsomme rekorden i vinningsforbrytelser og tyverier i oslo.

 

Å innføre tiggeforbud på ny betyr ikke at man "utrydder tigging eller fattigdom som et samfunnsproblem". MEN DET BETYR I DET MINSTE AT MAN IKKE AKTIVT LOKKER FATTIGE MENNESKER FRA UTLANDET OG HIT; SLIK AT DE MÅ LEVE I UVERDIGHET PÅ GATA UTEN Å KUNNE BRØDFØ SEG OG DERFOR TY TIL KRIMINALITET.

- Hva er du for slags menneske egentlig som syns det er greit og bra å lokke fattige mennesker hit med et tigge-lovverk ....Hit til armod i et fremmed land - der deres drømmer om raske penger og et bedre liv IKKE HAR FORUTSETNINGER FOR Å OPPFYLLES I DET HELE TATT ?!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Å innføre tiggeforbud på ny betyr ikke at man "utrydder tigging eller fattigdom  som et samfunnsproblem". MEN DET BETYR I DET MINSTE AT MAN IKKE AKTIVT LOKKER FATTIGE MENNESKER FRA UTLANDET OG HIT; SLIK AT DE MÅ LEVE I UVERDIGHET PÅ GATA UTEN Å KUNNE BRØDFØ SEG OG DERFOR TY TIL KRIMINALITET.

 

Det er KUN om du forbyr tigging, at de vil brøfø seg på kriminalitet (ie tigging).

 

Ellers bare observere at stjeling et al allerede er kriminelt (med noen unntak).

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...