Espen Jansen Skrevet 4. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 Ta deg ei bolle, Fabian Stang. Les hele saken Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 4. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Prøvde betaen/demoet(!) det var faktisk ganske morsomt. Grafikken var fin. Likte at folk gikk i gatene. Zone-systemet er forbedret nå siden betaen, det var i grunn hovedklagen jeg hadde da jeg prøvde det. Flott å se at ting folk rapporterer blir ordnet! Forhåndsbestilt. Må jo ha noen spill hvor jeg ikke skyter folk i hodet også, tenker jeg. Endret 4. februar 2013 av Brawler Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 4. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Spillet som sådan ønsker å hjelpe deg ved å stadig fortelle deg hva som går galt i byen din, men det gjør en heller dårlig jobb med å forklare hvordan du potensielt kan bedre situasjonen. Det er tre ting som gir deg feedback på hva som skjer. Animasjoner, tankebobbler og datakart. Hvorfor kan jeg ikke aktivere katastrofer enda?Hva gjør denne handlegaten upopulær? Utveksler de ulike byene pendlere og studenter av seg selv? Fordi det ikke er enabled og fordi de kanskje ikke ønsker at folk skal eksperimentere med disasters for tidlig slik at de ikke klarer å bygge seg opp igjen. Mange ting. Sjekk animasjoner, tankebobbler og datakart. Hovedsakelig ting som påvirker eiendomsverdien. Altså nær sagt alt. Jepp. Akkurat som Sim City 4000 gjorde. Dette er også forklart bak på boksen blandt annet, og det ville ikke forbause meg om det også sto på en av introskjermene. Ellers er det alltid morsomt å lese folks inntrykk ifra HELE spillet. Betahelgen var jo veldig sabotert i akkurat avdelingen utvalg. Mer som en demo, egentlig. Men de fikk jo testet det de ville Endret 4. februar 2013 av omnomnomnivore 1 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 4. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 Noen som kan fryse meg ned, og tine meg opp igjen til 5 Mars? 4 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 4. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 Noen som kan fryse meg ned, og tine meg opp igjen til 5 Mars? Har en fryser som ganske sikkert kunne romme deg. Kunne tint deg opp igjen også. Om det hadde funket er en annen ting... 1 Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 4. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 har dei fjernet det lette problemet dei visser til som dei gjorde i sim city 4? syntest dette var bra system for og visse feil Lenke til kommentar
Dal Skrevet 4. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 Håper det har støtte for gamepad, så folk som meg med musesyke kan spille det Lenke til kommentar
cfg Skrevet 4. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 Håper det har støtte for gamepad, så folk som meg med musesyke kan spille det Sim City med gamepad? Hvordan vil du få til og ordne det? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 4. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 Har en fryser som ganske sikkert kunne romme deg. Kunne tint deg opp igjen også. Om det hadde funket er en annen ting... Er bare en måte å finne ut om det fungerer eller ikke, heldigvis så er ikke jeg så veldig høy, men er litt overvektig. Får håpe at fryseren din tåler 95 kg. Tar du på deg all ansvar hvis noe skulle gå galt? (Då får alt jeg eier hvis jeg ikke skulle overleve) Er jo tross alt din fryser. Lenke til kommentar
Ruinous91 Skrevet 4. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 Gleder meg til det her Nermeste jeg har kommet SimCity i det siste er City XL... Men det er ikke noe serlig bra syns jeg Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 4. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 Kan du kun spille/bygge inni den hvite rektangelen? Lenke til kommentar
Ruinous91 Skrevet 4. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 Kan du kun spille/bygge inni den hvite rektangelen? Tror det ja, men du kan vell kjøpe større område ettervært regner jeg med.... Lenke til kommentar
Joachim93 Skrevet 4. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 Spillet som sådan ønsker å hjelpe deg ved å stadig fortelle deg hva som går galt i byen din, men det gjør en heller dårlig jobb med å forklare hvordan du potensielt kan bedre situasjonen.Det er tre ting som gir deg feedback på hva som skjer. Animasjoner, tankebobbler og datakart.Hvorfor kan jeg ikke aktivere katastrofer enda?Hva gjør denne handlegaten upopulær?Utveksler de ulike byene pendlere og studenter av seg selv?Fordi det ikke er enabled og fordi de kanskje ikke ønsker at folk skal eksperimentere med disasters for tidlig slik at de ikke klarer å bygge seg opp igjen.Mange ting. Sjekk animasjoner, tankebobbler og datakart. Hovedsakelig ting som påvirker eiendomsverdien. Altså nær sagt alt.Jepp. Akkurat som Sim City 4000 gjorde. Dette er også forklart bak på boksen blandt annet, og det ville ikke forbause meg om det også sto på en av introskjermene.Ellers er det alltid morsomt å lese folks inntrykk ifra HELE spillet. Betahelgen var jo veldig sabotert i akkurat avdelingen utvalg. Mer som en demo, egentlig. Men de fikk jo testet det de ville I betaen kunne du aktivere en tornardo hvis du hadde x antall vindmøller, så det er kanskje noe du må unlocke Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 4. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 Katastrofer skjer helt random. En kan velge å skru disse av, men da får man ikke achievements. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 Håper det har støtte for gamepad, så folk som meg med musesyke kan spille det Du kan bare slutte å håpe, for det kommer ikke med støtte for gamepad. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 4. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 Har du gamepad til PC så skal det gå ann å programmere den selv. Hvertfall noen av dem. CitiesXL har et veldig alfa-preg over seg. Det har selvfølgelig langt mer realistisk grafikk, men det er også veldig "meh" og funker liksom ikke. Maxis driver allerede og kåler med større byer og regioner. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 Kan du kun spille/bygge inni den hvite rektangelen?Tror det ja, men du kan vell kjøpe større område ettervært regner jeg med.... Så vidt jeg vet kan man ikke kjøpe til landområder for å få større by (kommer sikkert DLC senere), men man kan selvsagt starte en ny by i samme region. Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 Mangler mer kritikk fra journalist her. Det eneste som nevnes er ting som ikke forstås innad i spillet og feil som ea selv sier skyldes serverne. Hvor er den objektive kritikken av selve spillet? Slik som bystørrelsen, dybden av innhold også videre? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 Mangler mer kritikk fra journalist her. Det eneste som nevnes er ting som ikke forstås innad i spillet og feil som ea selv sier skyldes serverne. Hvor er den objektive kritikken av selve spillet? Slik som bystørrelsen, dybden av innhold også videre? ...kjøpt og betalt? Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 ...kjøpt og betalt? Kjøpt og betalt hva? Gamer? xD. Syns som et kritisk spillmedie at det blir for lite kritikk, og for mye "dette spillet ser bra ut, det kommer snart". Det må fokuseres på hva som er dårlig og kan bli bedre, istedet for denne mellomlinjen hvor man syter litt over ting man ikke forstår og ellers roser spillet veldig mye. Det er hverken konstruktivt for utgiver eller leser, og heller ikke særlig opplysende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå