Gå til innhold

Sniktitt: SimCity (Mac, Win)


Anbefalte innlegg

Mangler mer kritikk fra journalist her. Det eneste som nevnes er ting som ikke forstås innad i spillet og feil som ea selv sier skyldes serverne. Hvor er den objektive kritikken av selve spillet? Slik som bystørrelsen, dybden av innhold også videre?

 

Dette er en sniktitt, og ikke en anmeldelse av spillet. Den er basert på en uferdig versjon, og den versjonen som utviklerene ønsket å vise fram på det nåværende tidspunktet. Samtidig er det også begrenset med akkurat hvor mye tid man får brukt på selve spillet, og vi ønsker jevnt over å være forsiktig i begge retninger når det gjelder kritikk av spill som ikke er i ferdig utgave enda.

 

Det betyr ikke at vi ikke ser på spillet med kritiske øyne eller at vi tar alt som utviklere og utgivere sier for god fisk, men det er primært ikke sniktittene som er mest ideelle for å anmelde et spill (som du i praksis ønsker). Dybde og varighet vil være umulig å omtale rettferdig fra en presseopplevelse i en dag.

Endret av fiskfisk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mangler mer kritikk fra journalist her. Det eneste som nevnes er ting som ikke forstås innad i spillet og feil som ea selv sier skyldes serverne. Hvor er den objektive kritikken av selve spillet? Slik som bystørrelsen, dybden av innhold også videre?

Det er begrenset hvor dypt man kan teste et spill i en sniktitt.

Lenke til kommentar

Prøvde betaen/demoet(!) det var faktisk ganske morsomt. Grafikken var fin. Likte at folk gikk i gatene. Zone-systemet er forbedret nå siden betaen, det var i grunn hovedklagen jeg hadde da jeg prøvde det. Flott å se at ting folk rapporterer blir ordnet! Forhåndsbestilt. Må jo ha noen spill hvor jeg ikke skyter folk i hodet også, tenker jeg.

Jeg får ikke startet Betaen :-/

 

Lenke til kommentar

Bare tenkte på at de spilte spillet i Stockholm og da har de kanskje fått betalt turen av en utvikler/distributør og dermed er kanskje kritikken utelatt?

 

Bare for å svare på det: nei, absolutt ikke. Det hadde vært fullstendig galt, og overhodet ikke noe vi ønsker. Vi er kritiske i sniktitter også, men det er viktig å huske at en sniktitt ikke er en omtale, og at man ikke får nok tid med et spill til å kunne gjøre noen fullstendig vurdering av det. Elementer vi opplever som problematiske, eller svært gode, allerede da, vil selvsagt bli nevnt, så lenge det er rimelig å anta at det er en god representasjon av spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...