Gå til innhold

Den offisielle tråden for Counter-Strike 1.6


Anbefalte innlegg

Kan noken foreslå eit par gode, norske cs servere?

 

Eg var på ein i dag der halvparten dreiv med TK heile tida og ein hadde wallhack

 

Edit: Ein ting til; gidder ikkje leite i OPtions og greier. Korleis får eg fram FPS? Og kva finst det av nyttige commandoer i console og korleis får eg fram console.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

net_graph

0, 1, 2 eller 3. Angir hva som skal vises sammen med fps. Bruker selv 3.

 

net_graphpos

1, 2 eller 3 (så vidt jeg husker). Angir posisjonen for net_graph. Bruker selv 3.

 

Hva slags andre kommandoer var du ute etter?

Forandre navn i konsollen??

 

name zalo / name "z a l o

Ønsker du mellomrom i nicket må du bruke ".

 

Norske servere, hmmm... Hva med FoCo-serverne? Her finner du Foco's hjemmeside!

Lenke til kommentar

Jeg har fått en feit feilmelding her nå, skulle starte steam så kommer denne feilmeldingen:

 

"Steam.exe (main exeption): Win32 StructuredException at 014E0408 : Attemt to write to virtual address 45018200 whitout appropriate access rights. "

 

Noen som har peiling på ka som skjer her? Steam har fungert knirkefritt (bortsett fra noen småproblemet med updating o.l.) så lenge det har vært ute, helt til nå.

Lenke til kommentar
Jeg har fått en feit feilmelding her nå, skulle starte steam så kommer denne feilmeldingen:

 

"Steam.exe (main exeption): Win32 StructuredException at 014E0408 : Attemt to write to virtual address 45018200 whitout appropriate access rights. "

 

Noen som har peiling på ka som skjer her? Steam har fungert knirkefritt (bortsett fra noen småproblemet med updating o.l.) så lenge det har vært ute, helt til nå.

Prøv dette!

Lenke til kommentar

fy fae'n.. det er så mange bug i steam og 1.6 at det blir latterli.. Se på den bug fix lista som kommer opp når den updater!

 

btw så har jeg enda et problem: Hver gang jeg høyreklikker på icone i nederste hjørne, trykker på games og cs så begyner den å starte, bakgrundbildet til cs kommer opp, men ikke noen knapper og alt avsluttes etter et sekkund. Har avinstalert alt og slette filene og instalert alt på nytt. da funka det en gang, men når jeg joina en server kom det user ticket feil. Når jeg prøver nå har jeg det første problemet igjen.. Latterlig..

Endret av jonas22282460
Lenke til kommentar
fy fae'n.. det er så mange bug i steam og 1.6 at det blir latterli.. Se på den bug fix lista som kommer opp når den updater!

 

btw så har jeg enda et problem: Hver gang jeg høyreklikker på icone i nederste hjørne, trykker på games og cs så begyner den å starte, bakgrundbildet til cs kommer opp, men ikke noen knapper og alt avsluttes etter et sekkund. Har avinstalert alt og slette filene og instalert alt på nytt. da funka det en gang, men når jeg joina en server kom det user ticket feil. Når jeg prøver nå har jeg det første problemet igjen.. Latterlig..

Mener å ha lest en plass at det var en konflikt mellom Steam og McAffee personal privacy / privacy service software... Men er ikke sikker...

Lenke til kommentar
Mener å ha lest en plass at det var en konflikt mellom Steam og McAffee personal privacy / privacy service software... Men er ikke sikker...

Bruker ikke noe Mcaffe greier.. Noen andre som vet om noe?

Nå vet ikke jeg noen løsning på problemet du har.

 

Flere har blitt kvitt "Steam UserID Ticket", ved å slette filen "ClientRegistry.blob". Eventuelt "rename" den. Hvis noen skulle prøve, ta for all del backup av den.

Lenke til kommentar
Hei

 

Har ikke spillt CS på flere år, og sist jeg forsøkte måtte jeg laste ned en masse oppdateringer og det gidder jeg ikke en gang til :)

 

Hva må jeg ha installert fra før av for å spille CS1.6 nå? kan jeg bare installere halflife ogs så CS1.6, eller bare CS1.6 og HL key?

Er vel nok med kun Steam så lenge du har en key? Funket hos meg i så fall etter en fresh XP install...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...