Gå til innhold

Den offisielle tråden for Counter-Strike 1.6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På de fleste norske servere jeg er på, så snakker de hele tiden. Mas mas mas, whine whine whine, osv. ******* irriterende. Hvorfor må jeg være så uheldig? Alltid når jeg er på en server, så er det enten at jeg er en noob, eller så er det at jeg er en cheater. Til og med blitt kicka fordi jeg er en cheater.

 

Noen som ikke stemmer. Finnes det ikke et nivå hvor man ikke er noe av delene? Hater admin som kicker fordi man eier de lett. Thank God at det finnes servere med seriøse admins. :yes:

Lenke til kommentar

Har prøvd meg litt på CS den siste tida, et par år siden sist nå. Lurte på det her med cheating. Ofte er det heftige diskusjoner om en eller annen som har wallhack og aimbot. Lurte på følgende:

 

1. Lager folk disse hackene selv, eller er dette noe som ligger fritt tilgjengelig for nedlastning. Hvis de bare lastes ned hvorfor kan de ikke stoppes da?

2. Hvorfor kan man ikke forhindre denne hackingen, kan ikke noe om programmering så svar gjerne enkelt.

3. Er det ikke mulig å banne noen slik at de ikke får brukt keycoden sin lenger?

4. Finnes det noen cheating frie servere som en noob kan prøve seg på uten å bli kikca fordi en suger?

Lenke til kommentar
Har prøvd meg litt på CS den siste tida, et par år siden sist nå. Lurte på det her med cheating. Ofte er det heftige diskusjoner om en eller annen som har wallhack og aimbot. Lurte på følgende:

 

1. Lager folk disse hackene selv, eller er dette noe som ligger fritt tilgjengelig for nedlastning. Hvis de bare lastes ned hvorfor kan de ikke stoppes da?

2. Hvorfor kan man ikke forhindre denne hackingen, kan ikke noe om programmering så svar gjerne enkelt.

3. Er det ikke mulig å banne noen slik at de ikke får brukt keycoden sin lenger?

4. Finnes det noen cheating frie servere som en noob kan prøve seg på uten å bli kikca fordi en suger?

Noen lager selv, noen laster ned. Er vel ikke akkurat "ulovlig" å cheate i et spill, så kan vel ikke bare ringe politiet og si "stopp OGC". Eller?

 

De prøver jo? Er jo ikke bare å oppdage alt...

 

Joda, fra servere der man ikke får lov å cheate, så blir cheatere bannet, hvis admins er sikker på at vedkommende cheater. Men det er jo bare å kjøpe seg en ny key... Steam er vel mer avansert, siden brukeren ER registrert med en key.

 

Finnes servere som er ganske godt beskyttet mot cheatere, men helt sikker kan man aldri være. Prøv FoCo, er noen gode der av og til.

Lenke til kommentar

Er vanligvis sånn med så mange folk. Uansett, så er det morsomt, spesielt når jeg liksom blir alene igjen i live og en 8 andre stykker. Da handler det om taktikk, spesielt morsomt er det når man tar alle...

 

Er en stund siden jeg har spilt der, da var det episoder med cheatere. Da handler det ikke om hvem som stormer først. Cheateren tar uansett hs på alle. Vel og merke hvis han hadde en grei cheat.

 

Vil man bli kicket hvis man har så dårlig cheat at man ligger med 40 deaths og 2 kills? :laugh:

Lenke til kommentar
tja, det er iallefall det jeg har opplevd

 

btw, har du en sykelig trang til å være siste poster i denne tråden hele tiden zalo? :tease:

Nei, ikke akkurat. Men har en sykelig trang til å svare folk, hjelpe folk, eller lignende da. ;)

 

Hvordan får man custom tagg i 1.6.

Faller bare ut når jeg prøver og skifte.

Faller ut? Tagg = Spray?

I så fall, i 1.5 var det sånn at den forsvant når man gikk inn i Customize, så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Spray, tag.. you name it.

Funker ikke på options, bare faller ut når jeg har valgt et bildet.

Hva/hvem faller ut? Forstår ikke helt hva du mener...?

 

Hvis BILDET faller ut:

 

1. (Med Wally f.eks.) så eksporterer du bildet elns til CS.

2. Starter spillet og spiller. (ikke mer enn det.)

 

Hvis du går inn og ser etter bildet eller noe sånt, forsvinner det ville jeg tro.

 

Hvis DU faller ut:

 

Aner ikke...

 

[EDIT: Skrivefeil]

Endret av zalo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...