Gå til innhold

Formula 1 2013!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare 2.førere på banen i dag, eller? Ser ikke Alonso eller Vettel feks.

 

Men Button og ikke Perez.

 

Alonso skal forresten ikke teste i Jerez. Han mener at han ikke får noe ut av å teste på den banen. Han er heller hjemme og trener mer fysisk. Massa skal kjøre dag 1-3 mens Pedro De la Rosa tar 4.dagen for Ferrari :)

 

Ellers så skal Di Resta og James Rossiter dele på Force Indiaen dag 2&3, mens Jules Bianchi kjører den på dag 4.

Marussia har ikke offentliggjort sin fører på dag 3&4 ellers er det standard oppdeling på ting. 2 dager pr. fører og 1. og 2. førerne i teamene som kjører :)

 

Teorien om manglende utbytte av testing på Jerez er forresten også en medvirkende årsak til at Williams drøyer med nye bilen til Barcelona.

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

Å teste på baner som er på kalenderen, fører jo gjerne til veldig kjedelige løp. Da man har enorme mengder dato fra den banen. Så det er jeg glad for at det ikke gjøres noe mer av.

 

Men jeg klarer vel egentlig ikke tenke på noen andre baner som er på kalenderen, som leies ut til testing, som også ligger i ett varmt nok område til at man slipper unna fare for snø, og at det er en god sjans for fint vær. Samtidig som man ikke må fly en hel del lenger.

Lenke til kommentar

Abu Dhabi :)

 

Ser på formula1.com at Williams brukte 2012-bilen i går. Hva er egentlig poenget med dette? Kun for å få kjøretid på Maldonado? Sikkert smart men man for jo håpe at 2013-bilen til Williams er bedre enn 2012-bilen og da vil jo på en måte denne kjøringen i en gammel bil være bortkastet i mine øyne. Men de får jo track time og det er vell kanskje det som er hensikten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...