Comma Chameleon Skrevet 21. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2013 Billig søppel film? Korrekt! Så at Netflix hadde den her om dagen, og iom jeg så de forrige måtte jeg se denne også. Stort sett samme prinsippet som de to foregående filmene, og de er dritt. Grei underholdning, men døfødt film. Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 21. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2013 Finnes det en grei måte å få tilgang til amerikansk Netflix-utvalg uten å kjøre trafikken gjennom [kommersiell] proxy? Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 21. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2013 derfor har vi en side som heter the piratebay. hvis filmselskapene vil skyte seg selv i foten så er det greit for meg siden jeg får det gratis alikevel.. 1 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 21. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2013 Men iz okey i haz internets frem til filmbransjen fatter dette. Største problemet er alle disse underselskapene i forskjellige land som må avvikles før noe kan skje. Disse firmaene er ute og kjøper rettigheter fra film produsentene som Warner for eksempel for distribusjon i ett land. Disse selger da videre til TV kanaler osv og er det leddet som lager disse forsinkelsene, får vi bort disse så blir det bedre. Dessverre er det like lett å få dem bort som advokat firmaet Simonsen som burde vært jevnet med jorden for mange år siden. Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 21. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2013 Det som motsier en del av artikkelen er at Netflix i USA har Death Race 3: Inferno tilgjengelig for streaming, det er en film som kom i 2013. Ja, det var nok en av BLOCKBUSTERENE i år også. (Rimelig selvforklarende) Lenke til kommentar
baguett Skrevet 21. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2013 Finnes det en grei måte å få tilgang til amerikansk Netflix-utvalg uten å kjøre trafikken gjennom [kommersiell] proxy? Last ned Media Hint (utvidelse) på Firefox, så er alt i boks. Så har du norsk Netflix på Chrome og Amerikansk på Firefox :] 3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2013 Jeg bruker bare Chrome + Media Hint. Vil jeg ha den norske kjører jeg bare inkognito-modus. Standard er jo at utvidelser deaktiveres da, så er bare å logge inn og kjøre på med Norsk. Har dog ikke brukt den norske etter jeg fikk den amerikanske. Stor forskjell på utvalg. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2013 Mulig å få den amerikanske på AppleTV (ATV2..) på tilsvarende måte som på PC med Media Hint? Lenke til kommentar
Liquicity Skrevet 22. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2013 Jeg har en aktiv Netflixkonto, som jeg har betalt for uten å brukt i hele tatt i mange måneder nå. Tjensten er for så vidt bra som bare det, men innhold og tilgjengelighet gjør tjenesten ubrukelig. Dette pga kronglete rettigheter? Altså, vær så snill... Dra hue ut røven og få gjort de nødvendige endringene for at dette blir tilrettelagt. Jeg kommer aldri til å bruke en slik tjeneste med dagens innhold og det faktum at man må vente mange måneder, kanskje år, før en sesong/film dukker opp. Usikkert er det også hvor lenge jeg gidder å ha et aktivt abonnement. Når jeg avslutter dette er jeg tilbake til å laste ned alt jeg ønsker uten å betale en krone for det, med god samvittighet! Det er ingen grunn til at dette ikke skal vær mulig. Regionale grenser og dagens rettigheter er latterlige! Se på Spotify! Se på Steam! Se på Origin! Se på Wimp! Og det forventes at jeg skal springe på en el-kjede etter jobb for å kjøpe meg et fysisk eksemplar jeg ikke har plass til?! Spar meg! Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 22. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2013 Når flere går over til strømmetjenestene vil det nok etterhvert lønne seg å la det ligge der kontra dvd-salg. Kinoen vil nok i ganske lang tid ha første prioritet, men at DVD/Blu-ray og TV-selskaper skal komme foran stream tror jeg nok vil endre seg etterhvert. Netflix i amerikansk versjon har så stort biblotek at jeg ikke har behov for å hoppe på de nyeste filmene/seriene helt enda. Har fortsatt mye å se. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 22. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2013 Jeg betaler nå for Netflix kun for at barna skal kunne se på filmer og serier. Selv bruker jeg det veldig lite. Ser en og annen film. Har også sett noen serier, men blir passe frustrert når jeg har sett det "ferdig" og vet det er kommet 2-3 sesonger til. Lenke til kommentar
Vegard A Skrevet 22. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2013 Jeg liker Netflix, men kanselerte den siden det ikke kommer noe nytt. Bare gamle serier og filmer. Og ser ikke ut til å bli noe bedre over tid. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 22. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2013 Gleder meg til den dagen serier blir lagd for streaming og ikke reklamefinansiert TV. Er dritlei av "Previously on..." , "Tonight on...." , "Coming after the break" , "So far on tonights...". osv osv. Et halvtimes program minus reklamepauser: 22 minutter. Minus alt nevnt ovenfor: nærmere 15 minutter. spot on! Dette er et enormt hat! Sjekk ut mythbusters, f.eks... Lenke til kommentar
smileyy Skrevet 22. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2013 Liker netflix jeg ...greit nok at den mangler masse sesonger av nyere serier, men det finnes jo masse serier der jeg ikke har sett, og mange filmer som jeg ikke har fått med meg når de var populære + masse jeg kunne tenkte meg å se på ny. Netflix mangler kanskje en hel del, men man finner _ALLTID_ noe man ikke har sett før! Og av den grunnen alene, fungerer tjenesten utmerket! 2 Lenke til kommentar
muzel Skrevet 22. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2013 typisk film bransjen. vil ikke bli kvitt piratene, for hvem skal de da saksøke. dem selv som taper på det. eneklt og greit det som ikke finnes på netflix eller tilsvarende blir piratkopiert. Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 22. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Skjønner ikke helt hvorfor de som klager på dårlig filmutvalg på Netflix ikke velger å abbonnere på Viaplay isteden. Viaplay har mye større utvalg av nye filmer og det koster det samme som netflix. Endret 22. januar 2013 av Knuttsen Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 22. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2013 Da er det rart at så mange sier at man kan kvitte seg med TVen og bruke Nettflix Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 23. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2013 Da er det rart at så mange sier at man kan kvitte seg med TVen og bruke Nettflix Hvem sier det? Med unntak av projektor er det få andre enheter som egner seg til å se film på. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 23. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2013 Folk mener vel å kvitte seg med vanlig TV sendinger/kanaler. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 23. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2013 Hvem sier det? Med unntak av projektor er det få andre enheter som egner seg til å se film på. Dette var opp i en av trådene som tar for seg tv lisensen , der en hadde kvittet seg med tven og drev med streeming i stedet . Nå var ikke Netflix spesielt nevnt men likevel kan man ta det med også her virker det som mange ,( antagelig for mange ) har forvente nytte innhold på disse "kanalene". Da skal man vite at ikke alle har tid til å vente til det blir tilgjengelig der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå