Gå til innhold

Sony Xperia Z – Sonys nyeste flaggskip


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min bestilling hos Komplett (lagt inn 18.02) har nå fått status: Plukket! Mulig det blir kort dag på jobben i morgen :-D

 

Edit: Og der var den sendt \o/

Kan du undersøke for meg om den har opplåsbar bootloader? Spurte Komplett om de kunne teste det, men de ville ikke åpne esken.

 

De sa forresten at det ikke fulgte med ladedock, men det kan jo hende de tar feil når de ikke har sett i esken.

Lenke til kommentar

Kan du undersøke for meg om den har opplåsbar bootloader? Spurte Komplett om de kunne teste det, men de ville ikke åpne esken.

 

De sa forresten at det ikke fulgte med ladedock, men det kan jo hende de tar feil når de ikke har sett i esken.

Skal sjekke så snart jeg får den.

Lenke til kommentar

Kan dere som får telefonen de nærmeste dagene sammenligne skjermen med en annen telefon? (den gamle telefonen f.eks) Det er fortsatt mye bråk og diskusjoner rundt skjermen og hvorfor noen eksemplarer har veldig dårlig fargegjengivelse o.l.

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar

Pakke sendt fra Telenor! Synd jeg bor i Tromsø og posten er helt håpløst treg. Regner med den kommer på mandag...

 

Edit: Håper brodit kommer med aktiv bilholder til Xperia Z asap! Har hatt det i bilen i over et år og det er genialt.

Endret av Anti LFC
Lenke til kommentar

Min pakke fra CDON har ankommet terminalen i Oslo i dag tidlig. Mulig jeg får hentet den ut i kveld :)

 

Da fikk jeg nettopp melding om at den er kommet på postkontoret! Satser på å få åpnet den før jeg drar på jobb!

 

[edit] Kan bekrefte at den kom med ladekrybben!

Endret av OndApe
Lenke til kommentar

Kjøpte en stk i butikk i går, i dag formiddag bestemte den seg for å slutte å virke, tok ikke lading og ingen respons via av/på knappen :hm: Gikk tilbake til butikken og hevet kjøpet da jeg ikke tok sjansen på at dette kan være en svakhet på denne modellen. Kan dog si at jeg opplevde tlf som meget rask gjennom alle menyer, særdeles god musikkspiller, skarp og fin skjerm og brukergrensesnittet til Sony har med denne modellen blitt mye bedre. Men kameraet er ikke på Samsung nivå.

Lenke til kommentar

Herre min hatt for en vakker telefon! Hadde jo forventninger etter all hype og omtaler man har vært utsatt for, men sist jeg ble så begeistret av kvalitets følelsen på en ny telefon var på iPhone 4 release. Dog skjermens innsynvinkel er verre enn jeg trodde. Nesten samme opplevelsen som jeg har med IPS glow på monitoren min når jeg ser mørke scener. Og den var litt i største laget, føles større i mine hender enn S3.

 

Nå er det bare å gå og legge den i ett glass vann og ringe seg selv og bare fryde seg! :p

Lenke til kommentar

Herre min hatt for en vakker telefon! Hadde jo forventninger etter all hype og omtaler man har vært utsatt for, men sist jeg ble så begeistret av kvalitets følelsen på en ny telefon var på iPhone 4 release. Dog skjermens innsynvinkel er verre enn jeg trodde. Nesten samme opplevelsen som jeg har med IPS glow på monitoren min når jeg ser mørke scener. Og den var litt i største laget, føles større i mine hender enn S3.

 

Nå er det bare å gå og legge den i ett glass vann og ringe seg selv og bare fryde seg! :p

Tatt av plasten som sitter på frontglasset? Vanskelig å se at det sitter der, men om du blir plaget av dårlig innsynsvinkel kan det være en løsning.

Lenke til kommentar

Håper at en av dere som velger å ta vekk beskyttelses-filmen kunne tatt et før- og etterbilde av mobilen fra skjev vinkel. Med samme grafikk på skjermen selvfølgelig:)

Dette ville ha blitt et monumentalt bilde i denne tråden med tanke på spørsmål om innsynsvinkel!

Endret av gammalerik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...