Gå til innhold

Sony Xperia Z – Sonys nyeste flaggskip


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser på en unboxing nå fra en retail boks fra UK og der er det ingen lade krybbe;

 

Blir litt småmuggen om det er noe man må betale mye ekstra for kjenner jeg.

 

Det varierer fra land til land og operatør/butikk. Kunder i bla. Tyskland, Belgia og Nederland får ladekrybben med i esken, men igjen så varierer det sterkt.

Lenke til kommentar

Det varierer fra land til land og operatør/butikk. Kunder i bla. Tyskland, Belgia og Nederland får ladekrybben med i esken, men igjen så varierer det sterkt.

Hvis man ser på Amobil sin "test" så er ladekrybbe med i esken. Esken er også større i forhold til de jeg har sett på andre "unboxing" videoèr !
Lenke til kommentar

Hvis man ser på Amobil sin "test" så er ladekrybbe med i esken. Esken er også større i forhold til de jeg har sett på andre "unboxing" videoèr !

 

Jepp, men Amobil fikk en testutgave av telefonen, så vi skal ikke se bortifra at Sony la med docken også; for testens skyld. Men igjen så avhenger det sikkert hvor man kjøper telefonen. Når jeg kjøpte Galaxy Note, så fikk jeg en flipcase med i esken, og det var tydligvis noe de fleste som kjøpte den i begynnelsen fikk, men ikke alle fikk den.

Lenke til kommentar

Det der gjelder vel Xperia V ikke Z.

 

Ja, ikke bare det.. Sånne tråd kan man finne om alle mobiler, Galaxy S3, Note 2, iPhone 5 osv osv you name it. Folk som har problemer skriver jo på sånne forum for å få hjelp.. De som ikke har noe problem, skriver ikke tråd bare for å gi ros liksom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...