Gå til innhold

Sony Xperia Z – Sonys nyeste flaggskip


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hørt at det er på grunn av beskyttelse film som er allerede på skjermen..

 

Stemmer det. Jeg har hørt at innsynsvinkelen blir betraktelig bedre når man har tatt denne beskyttelsen av. Gjør man dette så er ikke skjermen "knusesikker" lenger, men går den i bakken så knuses skjermen uansett, så man taper ingenting på det. Filmen gjør bare slik at glasset ikke faller ut.

 

Ellers så har jeg sett på flere anmeldelser og flere og flere bilder dukker opp av skjermen, og det er faktisk ikke så jævlig gale som man skal ha det til. Skjermen skal være helt kanon, men innsynsvinkelen skal være dårligere enn konkurrentenes. Dette betyr dog ikke at skjermen er dårlig.

 

Det at Sony også bruker utrolig mye grått gjør ikke saken bedre. Jeg trodde først at navigasjonsbaren (nederst på skjermen) var sort første gang jeg så den, men Sony har faktisk gjort denne grå. Hvorfor!? Dette kan dog fikses hvis man rooter telefonen. Launcheren er også fargemessig et traust syn, så jeg tenker at å bytte til Nova Launcher vil også øke inntrykket.

 

Det har også dukket opp et screenshot av et kalibreringsapp til skjermen til Xperia Z. Det ser dog ikke ut som om noen faktisk har denne på sin Xperia (på XDA), men vi skal ikke se bortifra at APKen dukker opp etterhvert slik at man selv kan kalibrere fargene.

Endret av LordManhattan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Det er jo bare å installere en ny launcher så har du fjernet HTC Sense. Anbefaler Nova Launcher for et stock android look.

Så du mener at Sense bare er en launcher?
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

HTC one ville jeg tatt:). Sonyen er det for mye feil på så ville ikke tatt den

HTC One mangler en hjem knapp i midten, der ville de heller ha en HTC logo, det ødelegger den for meg. 2 knapper er alt for lite.

 

Den følger med :-)

Bare i enkelte land? Norge er nok et av de.
Lenke til kommentar

 

 

Hva slags feil da?

 

Hei alle sammen,ser mange har bestilt denne mobilen..dere burde avbestille den med en gang..sony har store problemer med mobilene sine som de ikke gjør no med..gå inn påhttp://talk.sonymobile.com/thread/60422?start=160&tstart=0 så kan dere se for dere selv hvor stort og alvorlig problemet er.Jeg kan nevne at jeg kjøpte sony xperia v som fra dag 2 begynte å slå seg av -på og til slutt ble den så varm at det røyk av den..dette gjelder xperia v og nå xperia z over hele verden..Sony har trekt seg ut av forumet for xperia v og svarer ikke på sod problemene med xperia z heller..Du blir veldig skuffa når dette gjelder deg..så dere er advart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...