Gå til innhold

Sony Xperia Z – Sonys nyeste flaggskip


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Det som da er litt rart er at det ikke finnes på HTC, Samsung eller LG sine telefoner.. Så hvorfor er det kun Sony som har dette?

Den informasjonen sier meg ingen ting egentlig.

Jo, de har de det, alle produkter i Norge skal være merket med CE. Og resten vet jeg ikke. Men for å få lov å selge de i Norge skal de være der

Lenke til kommentar

Det som da er litt rart er at det ikke finnes på HTC, Samsung eller LG sine telefoner.. Så hvorfor er det kun Sony som har dette?

Den informasjonen sier meg ingen ting egentlig.

 

Det er nok ikke bare Sony som kommer med "dette", ta en titt på nexus 4 og iphone. Tror det kan være noe med at de er "lukket".

Lenke til kommentar

De som har mottatt telefonen fra CDON, fulgte det med en srs btv5 høyttaler? :) på min bestilling står den ikke nevnt på listen... :huh:

 

Noen som vet vekten på pakken?

 

Det samme lurer jeg på, linken jeg bestilte via sa at det skulle følge med en høytaler, men på kvitteringen var ikke høytaleren nevnt.

Lenke til kommentar

Kan du undersøke for meg om den har opplåsbar bootloader? Spurte Komplett om de kunne teste det, men de ville ikke åpne esken.

 

De sa forresten at det ikke fulgte med ladedock, men det kan jo hende de tar feil når de ikke har sett i esken.

http://bildr.no/view/1409686

 

 

 

Edit: Er det flere enn meg som synes fargene er litt lyse? Jeg sammenligna med S3en min og synes fargene faktisk er mer behagelige på den enn på Z'en. Skjermen er for all del knivskarp og fin, men jeg synes som sagt at den fremstår som noe blass.

 

Har noen funnet noen innstillinger som evt kan bøte på det?

Endret av LtdEdFred
Lenke til kommentar
Tusen takk! Satser på at at arbeidsgiver bestiller den i morgen. Måtte være helt sikker fordi det ikke er angrerett på bedriftkjøp.

 

Men fulgte det med beskyttelsesfilm for skjermen i tillegg til den som er montert fra fabrikk? Det er jo best å ta på beskyttelsesfilmen når den er helt ny, og er jo fryktelig kjedelig å måtte vente med å ta den i bruk.

Lenke til kommentar

Tusen takk! Satser på at at arbeidsgiver bestiller den i morgen. Måtte være helt sikker fordi det ikke er angrerett på bedriftkjøp.

 

Men fulgte det med beskyttelsesfilm for skjermen i tillegg til den som er montert fra fabrikk? Det er jo best å ta på beskyttelsesfilmen når den er helt ny, og er jo fryktelig kjedelig å måtte vente med å ta den i bruk.

Det følger med 2stk. Til frem- og baksiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...