Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 Norge - Sesong 5 | [Mandag-torsdag kl. 21:30] *_INGEN_ SPOILERE I DENNE TRÅDEN*

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Får bare håpe at de ikke begynner med 1 minutts stillhet bullshit denne sesongen når folk ryker....

Jeg gråt inni meg og mistet troen på menneskeheten når de brakte det vaset der på banen i forrige sesong.

Endret av Mala
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsomt program, artig å se hvordan menneskene oppfører seg og hvordan personenen bak kamera styrrer dem til stor grad :) Er jo som et stort psykologisk eksperiment :)

Skrevet (endret)

Tipper Mari (???) og Sander (??? er så dårlig på navn, det nye paret som ble til da Martine røk ut) er de som er i sengehalmen og fortsetter i dusjen.

Endret av Bandidos-Pelle
Skrevet

Blir nok mye drama i denne sesongen når Mads og Amir klarer å lage en stor av at Magne ikke har pratet med dem så mye den siste dagen. Haha.

Fin sesongåpning. Kom seg når Paris forsvant synes jeg i grunn.

• Liker 3
Skrevet

Syns Amir er den eneste som virker noe reflektert og skikkelig, jeg. Birger har jeg derimot ikke veldig sansen for. Syns nesten synd på Charlotta.

Skrevet

Syns Amir er den eneste som virker noe reflektert og skikkelig, jeg. Birger har jeg derimot ikke veldig sansen for. Syns nesten synd på Charlotta.

Delvis enig med deg, helt til jeg så mandagens episode på Viaplay. You just wait.

• Liker 1
Gjest Slettet-PJ426FqLv6
Skrevet

Haha, den fortjente Birger!

Skrevet

Oi, nå begynner det jo å ta seg opp her. Håper på mer krangling mellom Magne og Amir og han andre duden. Det er gøy å se hvor lett de klarer å hisse seg opp.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...