Gå til innhold

Sirkus Mario Balotelli


Crispin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ballotelli fortsatt en flopp, toppmeis? :tease:

Han er god til å ta straffer, hvis det var det du tenkte på. Balotelli sækka balle første sesongen og har ikke akkurat lyst i år heller. Det er oppførselen som trekker oppmerksomheten, ikke kvalitetene hans. Han er akkuratt like god som jeg forutså at han kom til å bli. "Verdens største fotballtalent" var dine ord og de har blitt gjort til skamme. Sånn siden du tar det opp. :fun:

 

Han har mye uforløst, bla. har vi ikke sett de samme løpene med ball, som tidligere, men jeg synes han har vært god i år. Jeg kan aldri huske å ha brukt ordene "Verdens største fotballtalent", men kan huske å ha kalt han "et av verdens største fotballtalenter". Jeg synes du tok feil i fjor, når du mente han floppet med et bedre målsnitt enn han hadde hatt tidligere i karrieren, og jeg er definitivt uenig med deg når det gjelder årets sesong. Men hva vet jeg? Det er kanskje bare jeg som ikke forventer at man er ligaens beste spiller i en alder av 21 år.

Endret av Jørgen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Et skjult poeng :yes:

 

Soleklart rødt til Balotelli og ja. Utvilsomt. Ikke at det bryr meg så mye, men utfallet av kampen er griseflaks for City sin del. Irriterer meg forøvrig litt at hver gang City spiller drittmatcher nå blir de hyllet for å vinne "på dårlige dager", mens andre lag får "nedgående formkurve"-stempelet med en gang. Savic var lol i hele dag, forøvrig.

Lenke til kommentar

Virket ikke akkurat som poenget utifra posten din. Forøvrig var det klart rødt til Balotelli i dag. Hvordan folk kan mene at det ikke var bevisst forstår jeg ikke.

 

Jeg forstår det veldig godt, for Balotelli hadde ryggen mot Parker da Parker traff bakken. Se reprisen.

Parker sto oppreist da Balotelli sist var vendt mot Tottenham sitt mål, Balotelli fikk en sleng etter at et hardt skudd ble blokkert, og vips, så treffer BAKSIDEN av leggen til Balotelli ansiktet til Parker.

 

Uansett var det Kings hodeløse takling og Defoes bom som gjorde at vi mistet poeng i dag, ikke Balotelli.

Lenke til kommentar

så treffer BAKSIDEN av leggen til Balotelli ansiktet til Parker.

Ja, men deretter langar han ut eit spark. At han treffer med leggen var nok tilfeldig. Sparket etterpå såg ikkje spesielt tilfeldig ut.

 

Nettopp. Det at han treffer Parker med baksiden av leggen er jo bare tilfeldig og et uhell, som du sier Snurreleif. Det er det han gjør etterpå som burde vært rødt. Som du så fint sa det, se reprisen ;)

Lenke til kommentar

Jeg er under den oppfatning av at han mister fotfeste på standfot og derav balansen, tar dermed seg for med sin andre fot. Kan ikke si at det der er med vilje, heller mer mot at det ikke er det. Med mitt inntrykk av Balotelli og sett i lys av temperaturen i kampen kan jeg ikke se hvorfor han skulle gjøre noe slikt tilsiktet, ihvertfall ikke mot en hederlig fyr som Parker. Tar man hva som skjedde i etterkant også under betraktning så kunne jeg ikke se noe som skulle tilsi at han gjorde det der med vilje.

Endret av Hyrlen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er under den oppfatning av at han mister fotfeste på standfot og derav balansen, tar dermed seg for med sin andre fot. Kan ikke si at det der er med vilje, heller mer mot at det ikke er det. Med mitt inntrykk av Balotelli og sett i lys av temperaturen i kampen kan jeg ikke se hvorfor han skulle gjøre noe slikt tilsiktet, ihvertfall ikke mot en hederlig fyr som Parker. Tar man hva som skjedde i etterkant også under betraktning så kunne jeg ikke se noe som skulle tilsi at han gjorde det der med vilje.

 

93a29064_Slow-Clap.gif

Lenke til kommentar

Jeg lar tvilen komme han til gode. Det er først og fremst i slow-motion det ser tilsiktet ut.

 

Uenig. Han tråkker jo skikkelig til, helt latterlig om dette ikke får konsekvenser. Måten han faller over på etterpå også, hahahaha. Ekkel fyr. Dommeren følger vel forsåvidt ballen, så den er ikke lett for han å få med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...