Gå til innhold

Sirkus Mario Balotelli


Crispin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jørgen & Gialorossi mfl

Fordi han ferdighetsmessig er blant verdens aller beste spillere.
Dere smiler og ler nå, men vi taper begge Manchester-derbyene i år takket være han.
Balotelli? Flopp? Kanskje topp 5 talenter i verden p.d.d. Støtter Jørgen her. Om Mancini får kustus på han er noe annet. Prestere vil han uansett.
Jo, så god er han faktisk. Jeg har stor tro på at "gullkalven" (jf. Tor-Kristian Karlsen 27.07) slår til i City under Mancini. Balotelli vil få nye omgivelser, en ny start og ikke minst mye mer plass til å utagere enn det han fikk i Italia. Alt tyder på at Balotelli har stor respekt for Mancini

 

Vamos & Game mfl

Det der blir garantert årets flopp. Dere hørte det av meg først.
Haha, nå må dere slappe av her. Skjønner at det er poppis å være "viten," men så forbanna god er han ikke. Fyren er råtten tvers igjennom og eier ikke moral, jamfør Tjernås sine kommentarer her om dagen. Når gråværsdagene i kalde England slår til vil denne fjotten befinne seg på benken eller i sykestua.
100kr på at han kommer til å sække balle, vedde i mot?

 

Mancini blast stupid Mario

http://www.youtube.com/watch?v=WAtYlc1BsK8&feature=player_embedded

 

Er i ferd med å bli en av PL's største flopper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, jeg er uansett bare ekkel fordi dere to (Serie A guttene våre) fremstår som litt semi pretensiøse noen ganger. Fikk skrudd opp Gboy i Sanchez tråden, så følte at det var på høy tid å gi et forsøk på å erte deg også Jørgen. Du er blitt for rutinert!

 

Hva tror du om Dzeko i PL?

 

Jeg trodde Obertan skulle slå igjennom denne sesongen forøvrig...

Endret av Game
Lenke til kommentar

Da tenker du på balotelli videoen? Hvis han ikke faker litt engang er fyren dummere enn eg trodde selv han kunne være.

 

Han er god å spille dum hvis ikke.

 

Når han vrenger av seg den kvite og får en ny refleksvest. Da lurte kona på om det var tangerudbakken i england.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...