Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tør ikke snakke med jenter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har tips

 

røyk hasj/marihuana, IKKE PÅ SKOLEN, bli sånn at du er vant til å røyke og kan oppføre deg normal noenlunde

 

så kjøper du øyedråper og røyker før du skal på skolen, da kan du snakke til alle skal jeg si deg

 

hvorfor? hasj øker selvtilliten DRIT MYE

 

Det er det dummeste jeg har hørt.

ca halvparten av rusen canabis fører med seg er fra forventningene, å anbefale hasj til en som er nervøs er det dummeste av det dummeste man kan anbefale. Personen vil antageligvis elske stoffet, men ikke i sosiale settinger, men heller sitte hjemme alene å kose seg med musikk, serier, spill eller hva nå individets interesser er. Ta med den stygge moralen din til folk som ikke bryr seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Prøver enkelt og greit bare å unngå å snakke med de. Er redd det jeg og ser du. :ph34r:

 

Det funker jo knall, men da blir du jo forever aloooone.

Lenke til kommentar

Det er det dummeste jeg har hørt.

ca halvparten av rusen canabis fører med seg er fra forventningene, å anbefale hasj til en som er nervøs er det dummeste av det dummeste man kan anbefale. Personen vil antageligvis elske stoffet, men ikke i sosiale settinger, men heller sitte hjemme alene å kose seg med musikk, serier, spill eller hva nå individets interesser er. Ta med den stygge moralen din til folk som ikke bryr seg.

 

Vurderte faktisk å skrive noe til samme fyr, men der slo du meg :)

 

Har du sosialangst: Hasj gjør det verre i sosiale sammenhenger

Er du nervøs: Hasj gjør det verre i sosiale sammenhenger

 

Ergo:

 

Sosialangst + Nervøs + hasj = Not a good time.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Får ikke lov til å drikke burn på skola og det er mest der jeg møter jenter

Du er 20 og får ikke lov å drikke energidrikk på skolen? Er kaffe lov? Drikk noe alkohol før du går så blir du litt mer løsere, i liten mendge da selvfølgelig. Hvor lenge har du egentlig gått uten å snakke med jenter?

Lenke til kommentar

Det er rart hvordan man kann bli hindret av tanker, fölelser fra ä gjöre die mest naturlige ting i livet som ä snakke med det motsatte kjönn. Jeg vet ikke om mitt eksempel hjelper deg eller er irrelevant, men jeg hadde et lignenede problem tidligere. Jeg er en jente og nesten hver gang jeg snakket med en gutt, (jeg var ca. 16-17) ble jeg helt röd i fjeset!! Og det var utrolig flaut for da var det jo super äpenbart at jeg var nervös for ä snakke med dem sä jeg brukte ofte ä finne pä en unskyldning til ä ende samtalen när jeg kjente at rödmen kom. Jeg er nä pä din alder og har ikke dette problemet lenger i det hele tatt, jeg er fri!!…. Jeg tror vel egentlig at jeg vokste det av meg ved ä tvinge meg til ä vere i mange sosiale sammenhenger med gutter, for det er jo ikke mulig ä väre röd heele tiden. Uansett, det jeg synes er en god lösning er rett og slett ä kjöre pä, dvs. i mitt tilfelle valgte jeg ä gä rett bort ä snakke med hvilken som helt gutt pä tross av at jeg var knall röd i trynet og rett og slett bare akseptere det og drite i det og stoltheten min for när man er pä bunnen og har driti seg ut 100% som i mitt tilfelle var ä bli spreng röd i trynet, sä har man ikke mer ä miste, hvis du forstär meg og da slutter du plutselig ä bry deg for uansett hva som skjer sä kann det ikke bli verre!! :D Etter det gär det bare oppover! ;) det er min erfaring. F.eks i ditt tilfelle burde du for eksempel bare snakke med jenter selv när du vet at de kann se at du svetter som en gris eller skjelver i stemmen eller hva som helst du er redd for. Hva sä om de tenker at du er nervös, hva sä om alle tenker det? Fortsett samtalen selv om det er ubehagelig og du dummer deg ut og föler deg som en idiot etterpä, först när du imötekommer dine problemer har du muligheten til ä snu dem. Kanskje du kann begynne med jenter du ikke kjenner sä godt slik at du slipper ä treffe dem igjen hvis du virkelig föler deg ydmykhet. Men uansett, se ting i perspektiv; det er ingen som kommer til ä drepe deg hvis du ikke oppfattes som kul av jenten. Du mä ofre stoltheten din for ä läre deg ä ha et avslappet forhold til det motsatte kjönn. Först när du har oppnädd dette kann du begynne ä bygge den opp igjen :p

 

Önsker deg lykke til, jeg forstär deg veldig godt!!

Lenke til kommentar

Bli en ekte playa, bare ta å slå deg ned vedsiden av jentene, ber de deg om å gå vekk smacker du bare til dem, da setter du deg i respekt og de vil henge etter deg for alltid.

 

Så hvis han skal følge dine råd så skal han altså bli en wigger med saggebukse og capsen på snei, samtidig som han er høy på cocain og alkohol? lol...

Lenke til kommentar

Hver gang jeg står nærm en jente, eller vi ser direkte på hverandre selv om vi ikke er så nærme så begynner jeg å skjelve og jeg får hjertebank og jeg begynner å kaldsvette.

hehe, slapp av, kansje den jente er også nervøs der :)

Ansiktet mitt blir rød når jeg snakker med kjekk gutt da jeg var 20 år

Which is even worse than 'hjertebank' :blush:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...