Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tør ikke snakke med jenter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjer dette med alle jenter, eller kun pene jenter?

Nesten alle. Dersom det er en jente som ser ut som en gutt så går det fint helt til jeg finner ut at det er en jente...

du kan drikke energidrikk som burn og sånt før møtet. det funker perfekt for meg.

Får ikke lov til å drikke burn på skola og det er mest der jeg møter jenter
Lenke til kommentar

Bare å si til deg selv dette: Jeg skal klare å prate med ei jente i dag. Bare å si hei, så forsetter du videre sånn tankegang. Si ifra hvis dette hjalp.

 

Legg deg om kvelden og tenk på at du skal klare dette. Får du stå foran kjærringen så er ikke det noe problem heller så veit du det!

 

Er bare at du er redd for å dritte deg ut tror jeg, at du begynner å kald svette også videre ettersom du er ikke sikker på deg selv.

Lenke til kommentar

Det som hjelper for meg er å kjefte på dem i stede. Bare rop ut så høyt du klarer. Jenter digger selvtillit.

Vil ikke si at det å kjefte på jenter er et tegn på selvtillit men :roll:

Er ikke så farlig hva det er et tegn om, det viktige her er for meg å få til å snakke til jenter i det hele tatt. Skal prøve det i morgen.
Lenke til kommentar

Du har all grunn til å være nervøs, og det er ikke du som er fucked det er DEM BIAAAAAAAAATCHEEZZZ WOOHOOO. Jenter på den alderen vet som regel ikke hva høflighet og anti-sarkastisk oppførsel er.

 

Du er for god for dem amigo, så hold hestene dine Pablo og ta det med røu, vent til du og de blir eldre. Det er når de når den husmor/gift-dame alderen (det vil si 28-30-) de blir høflige, moderlige, varmhjertige, beroligende og respektable kvinner og rådgivere.

 

Så nå som du vet det, vær glad, grab guittarren og syngj med nu aaaah honky horseshit diki cocki puss puss etc etc

Endret av Epic Score
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har et lite tips: Lat som om jenta er minst like nervøs som deg, og begynn enkelt. "Hei" er som regel en god start. Det viktigste er faktisk at du kommer i gang med å prate med noen. Du finner fort ut at ingen (- svært få) av de du prater med er skumle, utrivelige eller vanskelige å prate med.

 

Følg litt med på hva du prater om sånn at du ikke babler slik som alle nervøse gutter på tv gjør, og så du kan notere deg hva som funker som samtaleemne. Målet er ikke å få alle du prater med til å ville ligge med deg, men det å faktisk kunne prate med folk. Livet blir trist og kjedelig i lengden om du ikke mestrer dette til en viss grad!

 

Jo mindre du tenker over hvem(-hva) du prater med, jo bedre går det som regel :)

Endret av Araho
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

For det første, så er dette helt vanlig.

 

Grunne til at mange sliter med dette er forde de føler de må prestere og imponere jenta. Det er bladet med mange følelser av at man ikke vil være til bry, men samtidig ønsker å ta kontakt.

 

Det er ofte vanlig og ha en følelse av at man burde ta kontakt, men så stritter følelsene i mot, og da kan det føles enda verre.

 

Hvordan kan du gjøre endringer:

 

Steg 1. Legg merke til følelsene som kommer uten og prøve å få de vekk. Prøv å akseptere at de er der.

 

Steg 2. Øv deg på og holde øyenkontakten. (jo mer du trener på dette, desto mer naturlig vil du føle det) ps. dette kan du trene på i hverdagen også.

 

Steg 3. Hold øyenkontakten og gi en smil samtidig.

 

Steg 4. Hold øyenkontakten, gi et smil og gå bort å hilse på.

 

Ta dette i ditt eget tempo. Du trenger ikke gjøre alt samme uke. Men tren deg opp sakte men sikkert.

 

 

Utvikling er gøy og men det kan noen ganger føles smertefult.

 

Men og bryte barrierer og utvikle seg er fantastisk!

 

Lykke til :)

 

Les mer selvtillit og mestring her

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...