Gå til innhold

Skolemassakre i USA (Konspirasjonstilnærmingen)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og dermed ser du ingen logikk i å redusere mengden våpen ute i det sivile samfunnet?

 

Nei.

 

I de statene i USA der folk har skytevåpen for å beskytte seg selv og andre,der er det heller ikke mye kriminalitet.

Men i de statene der folk ikke har lov å kjøpe våpen, der har kriminaliteten eksplodert.

 

Selv sheriffene i USA oppfordrer folk til å kjøpe våpen for å beskytte seg selv.

Men de har fått beskjed fra regjeringen om å slutte med det,for regjeringen i USA vil ikke at folk skal ha våpen fordi da er det lettere for regjeringen å hente dem og putte dem i konsentrasjonsleir.

Derfor vil de helst at folk ikke skal ha mulighet til å forsvare seg selv.

 

Det samme gjelder forøvrig for Norge, myndighetene vil at vi ikke skal ha mulighet til å forsvare oss, og heller ikke mot kriminelle.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Selv sheriffene i USA oppfordrer folk til å kjøpe våpen for å beskytte seg selv.

Men de har fått beskjed fra regjeringen om å slutte med det,for regjeringen i USA vil ikke at folk skal ha våpen fordi da er det lettere for regjeringen å hente dem og putte dem i konsentrasjonsleir.

Derfor vil de helst at folk ikke skal ha mulighet til å forsvare seg selv.

 

Så den smarte løsningen er altså MER våpen i omløp? jaja :hm:

Lenke til kommentar

Det var et eksempel for hva slags idiotiske og usannsynlige påstander du kan komme med ved slike hendelser. Lykke til med å stå opp om morgen uten å være redd for at $taten overvåker hver eneste pustedrag.

 

Det er ikke "usannsynlig"

Myndighetene er de eneste som har motiv for å gjøre noe slikt, og de har også gjort det før. Dette er nok heller ikke siste gang, de vil nok gjøre det igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

falsk flagg aksjon.

 

er så utrolig tydelig, CIA/FBI har nok metoder der de kan manipulere mennesker til slikt er faktisk ikke særlig vanskelig, de hadde jo på 70tallet en pistol som ga folk hjerteinfarkt , tenk på teknologi framgangen..

 

De kan sikkert sette en stor bil med stråle maskin i som gir folk kreft som de vil bli kvitt, ingen ting er umulig lenger..

 

Snart tar de våpnene til folk i USA så kommer droner i lufta til å overvåke lol vi er godt på vei..

 

De har droner i lufta for å overvåke folk allerede.

Lenke til kommentar

Tja, de gjorde det jo under katrina.

 

Ja det gjode de, og det var en øvelse for fremtdig konfiskasjon av folks våpen. Nasjonalgarden og politiet rykket inn, ikke for å hjelpe folk men for å ta fra dem våpnene.

At de da ble forsvarsløse mot kriminelle var det ingen som brydde seg om.

 

Og det kom også mange rapporter om politi som gikk amok og voldtok kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du "glemmer" at det sansynligvis forsvinner 1000'vis av slike "trygge" våpen ved tyveri og boliginnbrudd, og dermed er med å øker den totale mengden illegale våpen der ute.

Jeg vet ikke hvordan reglene er rundt oppbevaring i de forskjellige statene, men jeg ser for meg at det er påbudt med safe i noen.

 

Her til lands så forsvinner det faktisk så lite skytevåpen etter at påbudet om fg-godkjente våpenskap ble innført at myndighetene ikke vil ut med statistikk siden det vil kvele deler av argumentene til de som ønsker å forby.

Endret av Magical Mystery Tour Guide
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er ikke noe motiv for drap av små barn. De som blir mobbet på skolen har uansett ingen ønsker om å drepe alle som mobber dem, dette er i såfall kun statlig propaganda.

 

Det eneste de som blir mobbet ønsker er at alleskal slutte å mobbe dem og at de de blir opptatt i kameratflokken.

Hver dag vil mobbeoffere ta livet av mobberne, men klarer de det? Nei, de er underlegne og for svake til å stå fram og slå ned på mobberne. I dette, og mange andre tilfeller, har mobbeofferet snudd om på situasjonen og gjort ende på mobberne eller noe som har tilknytning til mobberen. Det kan hende lærerene og ledelsen var indirekte med på å mobbingen, fordi de ikke gjorde noe for å stoppe mobbingen.

 

Hvordan skal de ble tatt opp i kameratflokken når de blir mobbet? Mobbeofferet ser ikke mobberne som kamerater, men fiender.

 

Mobberne er som kviser, de er der og irriterer deg. Du vil ha det bort snarest, og velger å poppe kvisen, istedenfor å vente til den jevnes med huden.

 

Det er ikke "usannsynlig"

Myndighetene er de eneste som har motiv for å gjøre noe slikt, og de har også gjort det før. Dette er nok heller ikke siste gang, de vil nok gjøre det igjen.

Når gjorde de det sist? Når var det bekreftet av media fra andre land at det har blitt gjort før? Ikke nevn nyhetsspeilet eller andre konspirasjonsteorikilder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hver dag vil mobbeoffere ta livet av mobberne, men klarer de det? Nei, de er underlegne og for svake til å stå fram og slå ned på mobberne. I dette, og mange andre tilfeller, har mobbeofferet snudd om på situasjonen og gjort ende på mobberne eller noe som har tilknytning til mobberen. Det kan hende lærerene og ledelsen var indirekte med på å mobbingen, fordi de ikke gjorde noe for å stoppe mobbingen.

 

Hvordan skal de ble tatt opp i kameratflokken når de blir mobbet? Mobbeofferet ser ikke mobberne som kamerater, men fiender.

 

Mobberne er som kviser, de er der og irriterer deg. Du vil ha det bort snarest, og velger å poppe kvisen, istedenfor å vente til den jevnes med huden.

 

Dette er kun fantasier og egenproduserte argumenter basert på statlig propaganda.

Jeg ble mobbet gjennom hele skoletiden selv, men jeg ønsket aldri å drepe noen, jeg tenkte ikke på det et øyeblikk.

Jeg ønsket bare det jeg nevnte i mitt innlegg. Og jeg har aldri hørt om noen andre mobbeoffer som ønsket å drepe noen heller

 

Når gjorde de det sist? Når var det bekreftet av media fra andre land at det har blitt gjort før? Ikke nevn nyhetsspeilet eller andre konspirasjonsteorikilder.

 

Tror du virkelig at offisiell statskontrollert media vil skrive om at myndighetene driver med falsk flagg aksjoner ?

 

Myndighetene både i USA og i andre land har drevet med falsk flagg aksjoner opp gjennom hele historien for å øke sin egen makt og kontrollere folket, det er slett ikke noe nytt

Lenke til kommentar

Tragisk, nok en gang desverre.

 

Er fint at noen har oppklart saken allerede da. Baltazar94 er jo kjappere enn Sherlock Holmes. Ville selvfølgelig vært fint med litt seriøse bevis/kilder på dette da. jeg er så nysgjerrig på alle disse falsk flagg operasjonene som foregår om dagen. Spesielt at denne saken var så opplagt allerede så tidlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...