Gå til innhold

Skolemassakre i USA (Konspirasjonstilnærmingen)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har telling på hvor mange slike skole- og (tidl.) arbeidsplass massakre det har vært der borte nå?

 

Så forøvrig på kommentarfeltet til CNN at noen fortsatt drar denne "guns don't kill people" men man skal være bra fornektende hvis man ikke innser eller innrømmer at tilgjenglighet på våpen spiller en rolle.

 

Men for USA's sin har vel toget gått når det gjelder å innføre evt. restriksjoner, det er allerede altfor mye våpen i omløp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dette var en ny falsk flagg aksjon fra myndighetene i USA.

 

Fordi de ønsker å angripe New Jersey? Du trenger seriøst medisiner... Du vet jo ingenting om saken, dette har nettopp skjedd, og du har ikke noe mer informasjon om saken enn oss andre. Hvordan i all verden kan du trekke en slik konklusjon? Tror du alt som skjer i verden skjer pga. Illuminati osv.? Er det betryggende for deg å tenke på at alt ondt har en felles årsak?

 

Det er grundig dokumentert at vestmaktene har ganske så masse blod tilhørende uskyldige på hendene.

 

I så fall skulle det vel ikke være noe problem å dokumentere for meg her og nå?

Endret av omnomnomnivore
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Å drepe uskyldige barn, det blir vel ikke så mye verre enn det. Jeg vet ikke om jeg er mest forbanna eller trist etter å ha lest dette..

 

Når mydighetene steller i stand falsk flagg aksjoner som dette for å prøve å få støtte til å inndra våpnene fra borgerne, så er det om å gjøre å velge det som har størst propagandaeffekt på folk.

Og hva er da bedre fra deres synspunkt enn å drepe små uskyldige barn ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ondskap som er problemet og det vil vi aldri bli kvitt.

 

Men det reduseres betydelig ved å ikke la feil folk komme til ting som kan gjøre stor skade.

 

Å si "guns don't kill people" er rasjonaliseringer av verste grad.

 

Når mydighetene steller i stand falsk flagg aksjoner som dette for å prøve å få støtte til å inndra våpnene fra borgerne, så er det om å gjøre å velge det som har størst propagandaeffekt på folk.

Og hva er da bedre fra deres synspunkt enn å drepe små uskyldige barn ?

 

Du må seriøst gå til en psykiater. Meningene dine er HELT virkelighetsfjerne. Det er VELDIG VANSKELIG å ta det du sier seriøst

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Fordi de ønsker å angripe New Jersey? Du trenger seriøst medisiner... Du vet jo ingenting om saken, dette har nettopp skjedd, og du har ikke noe mer informasjon om saken enn oss andre. Hvordan i all verden kan du trekke en slik konklusjon? Tror du alt som skjer i verden skjer pga. Illuminati osv.? Er det betryggende for deg å tenke på at alt ondt har en felles årsak?

 

 

 

I så fall skulle det vel ikke være noe problem å dokumentere for meg her og nå?

Du tror vel gjerne at smarte bomber diferansierer mellom friend and foe også? Den siste dokumentaren jeg så hvor man fikk se bombede barn var Restreppo. Anbefales på det sterkeste.

 

Her er en historie om en som drepte 16 barn i Afghanistan.

 

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2113410/US-soldier-kills-16-Afghan-civilians-deadly-shooting-rampage.html

Lenke til kommentar

Motiv for falsk flagg aksjon ligger opp i dagen. Ellers ser jeg ikke noe formål med massakren. Ser du noe formål?

Ta hevn på de mobbere? Skolemassakre har som oftest formål med å drepe de du gikk på skolen med eller noe som er relatert til den skolen man gikk på.

 

Alle disse skolemassakre morderne har blitt mobbet: Eric Harris og Dylan Klebold, Nathan Ferris, Edmar Aparecido Freitas, Brian Head, Seung-Hui Cho, Wellington Menezes Oliveira, og Jeff Weise. 71% av skoleskyterne har blitt mobbet.

 

 

 

 

BTW: så var han på 4chan og advarte det før han drepte barna.

nylO8.jpg

Endret av Eksboks
Lenke til kommentar

Men det reduseres betydelig ved å ikke la feil folk komme til ting som kan gjøre stor skade.

 

Å si "guns don't kill people" er rasjonaliseringer av verste grad.

 

Jeg er helt for at feil type folk ikke skal ha tilgang på våpen. F.eks personer med en substansmisbruk etc.

 

Lovlydige borgere bør få ha våpen nettopp for å forhindre hendelser som denne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du må seriøst gå til en psykiater. Meningene dine er HELT virkelighetsfjerne. Det er VELDIG VANSKELIG å ta det du sier seriøst

 

Du er psykolog, og du har enda ikke skjønt

- there is no such thing as mental disorder ?

 

Ta hevn på de mobbere?

 

Skolen var mobbeskole :D

 

Alle disse skolemassakre morderne har blitt mobbet: Eric Harris og Dylan Klebold, Nathan Ferris, Edmar Aparecido Freitas, Brian Head, Seung-Hui Cho, Wellington Menezes Oliveira, og Jeff Weise. 71% av skoleskyterne har blitt mobbet.

De var ofte ødelagt av piller. Hvem gav dem pillene vil jeg vite.

 

Den enkle antagelsen er at det var et motiv her

Du tror at det ikke var noe motiv, folk er crazy, folk dreper uten grunn

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

En veldokumentert enkeltsak av en psykisk ustabil og suicidal person.

 

Enkeltsaker utgjør ikke militær doktrine. Jeg snakker om statistikk.

Gi opp. Det er hauger og dunger med barn som har måttet bøte med livet i midt-østen etter at vesten blandet seg inn der. Historier om bryllupsforsamlinger og lignende som blir likvidert finnes det nok av.

 

Minst 18 av de døde var i alderen 3-10 år. Mener du at 3 åringer skal gå med pistol?

Nei, men sikkerhetsvakter på skoleområdet kan. Ikke spill dum takk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...