Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Du fiser ikke i senga til dama!


Anbefalte innlegg

jeg var sammen med en fyr som etterhvert dessverre ble så komfortabel i mitt nærvær, at han tok seg friheten med å fise i min seng, gjerne med meg ved siden av.... Han hadde heller ikke noe imot å fortelle meg hva som kom på forhånd, slik at jeg kunne "glede" meg i noen sekunder før madrassen ble infisert. Dette skjedde ikke i bare senga, også i sofaen og i bilen!

 

Dette synes jeg er svært motbydelig at enkelte gutter (les: flertallet) faktisk tillater seg å gjøre!! Jeg tviler på at mange jenter digger det. Mener dere slikt er akseptabel oppførsel, og en ok måte å behandle en kvinne på?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette handler om høflighet. Høflige veloppdragne menn oppfører seg ordentlig. ;)

 

Se og lær, resten av idiotene i denne tråden! Det er nøyaktig det det handler om!! Forstår dere virkelig ikke det? Eller tør dere ikke være enig med Treskopus?

Endret av treskopus
Lenke til kommentar

Er jo helt naturlig å fise, synes ikke at det er en dealbreaker, og bør ikke være det. Dere jenter fiser jo selv.

 

Men å fise med vilje er noe helt annet. Det kunne han spare seg for.

 

 

hahahaha.. jeg fiser med dama hele tiden jeg. i sengen. soffan. bilen(bilen vår da) osv... heldigvis skriker hun bare æææææsj og gjør det samme selv og ler av det.

 

Hu der må du se å beholde!

Endret av AvidGamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...