Gå til innhold

Håndball-EM for kvinner i Serbia. 4-16 desember 2012


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Andrerekka var for stressa og ville for mykje. Oftedal kasta seg inn i midten gong etter gong etter gong utan å få noko meir enn frikast. Det gjekk nokre få sekund i angrep før nokon prøvde å hoppa gjennom to i forsvaret.

 

Mykje mangel på rutine. Dei er sikkert gode håndballspelarar, men det vart litt for nervøst. Det er ikkje så veldig overraskande at ei rekke med så mange debutantar ikkje vil prestere optimalt, men eg trur dei kan betre enn dei fekk vist.

 

Venstrekanten vår har vore håplaus på mål.

Lenke til kommentar

Status

 

r8wl86.jpg

 

Frankrike blir tøffe, men er veldig varierande i prestasjonane. Om dei er litt som Norge kan dei fort bli betre jo lengre ut i turneringa me kjem.

Dei to beste laga går vidare til semifinalar. Tredjeplassen får spele mot tredjeplass i den andre gruppa om 5. og 6. plass.

Sverige og Danmark er heller ikkje noko walkover. Eg trur det blir tette kampar.

 

Det positive er at me har med oss 4 poeng inn i mellomrunden.

Lenke til kommentar

Frankrike tror jeg faktisk ikke vi vinner mot. Usikker når det gjelder Sverige og Danmark også. Danmark har vist seg å være tøffe, Sverige er ei heller lett.

 

Men med Norge så spiller det ingen rolle å diskutere dette på forhånd, for Norge har vist at selv mot lette lag/som de trodde skulle bli lett, har vist seg å være tøft.

 

 

Ellers var kampen i dag også flaut å se på. Utrolig dårlig spilt av Norge.

Lenke til kommentar

Det er 50-50 på alle tre, sånn som det varierer i denne turneringa.

 

Danmark slo Frankrike (1 mål)

Sverige slo Danmark (1 mål)

Frankrike slo Sverige (7 mål)

 

Om ein ser vekk frå dagsform er nok Frankrike er best, så Danmark og deretter Sverige.

Eg trur me slår Sverige. Det er mellomspel, vinn eller forsvinn, jentene hever seg nokre hakk og Sverige kjenner kjøret. Skal Sverige slå gode lag må dei ha ein god dag. Helst bør 2-3 av toppspelarane ha gode dagar (Gulldén, Ahlm, Torstensson).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...