Gå til innhold

Håndball-EM for kvinner i Serbia. 4-16 desember 2012


Zeph

Anbefalte innlegg

Hvorfor faen er det ikke noe Før kampen-greier?

 

19:30 Håndball-EM: Studio Beograd

HD. Håndball-EM for kvinner starter i dag. Norge møter Serbia i sin åpningskamp, og TV 2 Sporten gir deg her siste nytt før oppgjøret. I studio: Julie Strømsvåg ( :love:) med håndballekspertene Randi Gustad og Frode Scheie.

 

19:55 Håndball-EM: Før kampen

HD. De siste oppdateringene før avkast i gruppe A-oppgjøret i håndball-EM for kvinner mellom Norge og Serbia. I studio: Julie Strømsvåg ( :love:) med håndballekspertene Randi Gustad og Frode Scheie.

 

20:10 Håndball-EM: Norge - Serbia 1. omgang

HD. Direkte fra Kombank Arena i Beograd og Norges første kamp i håndball-EM for kvinner, hvor vertsnasjonen Serbia er motstander i gruppe A. 1. omgang. Kommentatorer: Harald Bredeli og Bent Svele.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har allerede dibsa Gullden så ikke kom her med noe Strømsvåg-fjas.

 

Dessuten, det blir ingen kubjeller i år, det er tydeligvis et livsfarlig stikkvåpen.

 

http://www.tv2.no/sp...er-3939955.html

 

Nå synes jeg du er drøy. Dibsa Julie allerede under hennes første tv-opptreden. Jeg kan holde av Randi Gustad til deg?

 

Aldri skjønt poenget med kubjeller. Altså, hva har kubjeller med håndball å gjøre?

Lenke til kommentar

Jeg har ennå ikke gitt opp Sulland (it can happen!), men Gustad får komme i bakhånd (høhøhø).

 

Hva har kubjeller med alpint å gjøre? Ingenting, men det skaper stemning. Blir jo morsomt å se hvordan nordmennene skal overdøve spinnville serbere på hjemmebane. Dessuten, jeg vil gjerne vite om flaggforbudet gjelder alle flagg eller kun flagg med "stang".

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...