Gå til innhold

Håndball-EM for kvinner i Serbia. 4-16 desember 2012


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jeg har allerede skrudd av TVen, dette er bare sinnsvakt flaut å se på. Vi blir nærmest voldtatt av Serbia. Jeg er overbevist om at vi taper med 7 eller 8 mål, minst.

 

Helt ærlig, Norge burde bare trekke laget og avslutte mesterskapet. Dette er ingenting annet enn pinlig for Norge som nasjon.

 

HAHAHAHAHA

Lenke til kommentar

Jeg har allerede skrudd av TVen, dette er bare sinnsvakt flaut å se på. Vi blir nærmest voldtatt av Serbia. Jeg er overbevist om at vi taper med 7 eller 8 mål, minst.

 

Helt ærlig, Norge burde bare trekke laget og avslutte mesterskapet. Dette er ingenting annet enn pinlig for Norge som nasjon.

 

Benbjo, har du hacket Patrick?

Lenke til kommentar
Serbisk politi med gladmelding: kubjelle-nekten er opphevet

 

Via en tolk, meddelte sikkerhetssjefen i hallen tidligere i dag at de ville gjøre alt i sin makt for at Håndballens venner skulle få lov til å benytte bjellene til morgendagens kamp mot Tsjekkia.

– Jeg skjønte ikke hva han sa, for han snakket serbisk, men tolken formidlet at de jobber med saken. Vi er jo snille, snille, snille mennesker som aldri har drept en flue på tribunen, sa Magelsen til tv2.no før bjellenekten var opphevet.

 

http://www.tv2.no/sport/handball/em2012-kvinner/serbisk-politi-med-gladmelding-kubjellenekten-er-opphevet-3940548.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...