Gå til innhold

Anbefaling: Disse hjemmebærbare PC-ene anbefaler vi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke til vane å kritisere artikler, og synes denne var ganske bra. Jeg skjønner jo hva som som er meningen bak dem, men uttrykk som "hjemmebærbare" og "mer bærbare bærbare datamaskiner" høres helt rart ut.

 

Helt enig! Har endret litt på både tittel og uttrykket "bærbare bærbare".

 

Takk for at du sier ifra :thumbup:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis en sammenlikner disse to

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=764164#extra

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=761825

 

Altså asus er et bedre bærbarmerke enn acer aspire ikke sant? Eller har produsent her lite å si? Mitt inntrykk er at asus er et generelt bedre merke og da får du kanskje en bærbar som varer lenger. Hadde vært kjempebra hvis noen kan svare her siden jeg vurderer laptop for tiden.

Lenke til kommentar

anbefaler dere virkelig Pavilion pc'er ? vil ikke anbefale noen å kjøpe pavilion pc'er. masse tekniske problemer med dise modellene, skal det være noe ifra HP må det være Probook, som faktisk også har noen modeller i samme prisklasse som pavilion bare mye bedre kvalitet og en fantastisk "På-stedet-garanti" slik teknikker kommer hjem til deg å reparerer slik du slipper å sende den inn, allerede etter 2-5 arbeidsdager :)

 

Lenke til kommentar

Hvordan kan dere "anbefale" 9 forskjellige PCer?

 

Er ikke nettopp ideen med anbefalinger at man skal ha enklere valg? Da er det EN i hver klasse, som er en god allroudner.

 

Klarer man velge mellom 5 forskjellige, så klarer man å velge mellom 50.

 

Uenig, 9 stykker begrenser utvalget mye.

 

Ellers så høres det jo som nevnt over rart ut for meg med "hjemmebærbare" da jeg personlig synes det er ett ganske dustete konsept. Men jeg må jo bare registrere at det store flertallet av bærbare er i hjemme mesteparten av tiden.

 

AtW

Lenke til kommentar

Uenig, 9 stykker begrenser utvalget mye.

Poenget er at med så mange valg så har man egentlig ikke noe færre valg. Bytt ut [brand1] med [brand2] så har man akkurat samme specs. Så problemmet imo er om man skal velge [billig] eller [billigere], og ikke [billig1] eller [billig2].

 

Ellers så høres det jo som nevnt over rart ut for meg med "hjemmebærbare" da jeg personlig synes det er ett ganske dustete konsept. Men jeg må jo bare registrere at det store flertallet av bærbare er i hjemme mesteparten av tiden.

 

AtW

Har heller aldri skjønnt konseptet eller nytten av det. Til jobbing, er en stasjonær (Mac Mini+skjerm evt iMac) overlegen, og til sofasurfing er tabs overlegen...

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar

Poenget er at med så mange valg så har man egentlig ikke noe færre valg. Bytt ut [brand1] med [brand2] så har man akkurat samme specs. Så problemmet imo er om man skal velge [billig] eller [billigere], og ikke [billig1] eller [billig2].

 

 

Har heller aldri skjønnt konseptet eller nytten av det. Til jobbing, er en stasjonær (Mac Mini+skjerm evt iMac) overlegen, og til sofasurfing er tabs overlegen...

 

Specs kan alle lese, hele poenget med anbefalinger er å gi mere info enn det man kun kan lese av specs-lista. Det er ikke bare å lese specs når mans kal velge PC.

 

AtW

Lenke til kommentar

Så konklusjonen en kan trekke fra artikkelen er at en Apple bærbar PC rett og slett ikke er å anbefale?

 

For ren hjemmebruk? Det kan vel diskuteres, men mange av PCene til apple er ganske tynne, og det betaler man får, en funksjon som er lite nyttig til en bruk som skissert i artikkelen. Ikke har de PCer heller i de fleste kategoriene som denne artikkelen omhandler.

 

AtW

Lenke til kommentar

anbefaler dere virkelig Pavilion pc'er ? vil ikke anbefale noen å kjøpe pavilion pc'er. masse tekniske problemer med dise modellene, skal det være noe ifra HP må det være Probook, som faktisk også har noen modeller i samme prisklasse som pavilion bare mye bedre kvalitet og en fantastisk "På-stedet-garanti" slik teknikker kommer hjem til deg å reparerer slik du slipper å sende den inn, allerede etter 2-5 arbeidsdager :)

 

+1

 

Pavilion er det verste dritet jeg har støtt på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...