Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hehe, ok. :closedeyes:

De synes bare det er waste. Og etter som 5k var maks, kjøpte jeg bare en bærbar, da det ikke er vits med gamingpc i den prisklassen. Får heller holde meg til konsoll... Håper i hvertfall at next-gen kan kjøre større spill på mye bedre grafikk ! Og at de oppdaterer hardware etter den har blitt utgitt!

 

Har lyst på pc, IMO :'(

Lenke til kommentar

GOG gjør ting riktig, men de sliter litt med å få tredjepartsleverandører med på det. Alle er til Witcher-folkene her, iallefall, samt endel indie-utviklere som leverer for GOG. Steam er ikke helt i mål på dette området, men som g.i.r.l. sier er det lettere å svelge proprietære løsninger dersom man kan være rimelig sikker på at maskinvaren ikke endres i den grad at bakoverkompatibilitet faller bort. Steam er gradvis også på vei til å bli skikkelig multiplatform, med både OS X og Ubuntu, så der tror jeg vi er rimelig sikre med mindre Valve plutselig skulle gå konk. PSN, Xbox Live og Nintendo eShop er langt mindre trygge på sikt, enn det Steam (og Gamersgate, etc.) er. For min del er det slike ting som i større og større grad skyver meg bort fra konsoll og mot PC, selv om jeg stort sett alltid har foretrukket konsoll.

Lenke til kommentar

Mener å ha lest en gang for lenge siden at Playstation ikke kommer til å få crossgame chat.

Jeg har lest det selv, men om jeg ikke husker feil var dette snakk om ps3? Ps3 kunne ikke få en slik oppdatering grunnet det taterfyrings nevner under her.

 

Jeg tror PS3 ikke fikk det på grunn av noe greier med måten systemet deler minnet, men jeg anser det som nesten 100% sikkert at det vil være på PS4.

 

Ja stemmer, håper de virkelig får dette inn med ps4, ellers er det fare for at endel kommer til å kjøpe xbox neste konsoll.

 

Noen som vet når neste Spill messe er, da kanskje sony kommer med noe informasjon om ps4?

Lenke til kommentar
Hiroshi Sakamoto, a Sony executive from another division, said in an interview with a Chilean news site that a reveal announcement for the next PlayStation console, codenamed PlayStation Orbis, could take place at E3 or even earlier, in May.

 

Baird Equity research group suggests the next PlayStation console will cost around $400. The analyst group has brought together a selection of findings from its time spent at CES.

 

de siste ryktene akkurat nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...