Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert spurt om mange ganger før, men det er først nå jeg har tenkt tanken å kjøpe PS4. Ser at det er utsolgt overalt, og at lagrene fylles igjen i januar. Hvorfor det? Er det ikke produsert opp nok konsoller? Vil det ikke være utrolig dumt av Sony å ikke ha nok konsoller klart til startskuddet, slik at de kan selge flest mulig?

Lenke til kommentar

Sikkert spurt om mange ganger før, men det er først nå jeg har tenkt tanken å kjøpe PS4. Ser at det er utsolgt overalt, og at lagrene fylles igjen i januar. Hvorfor det? Er det ikke produsert opp nok konsoller? Vil det ikke være utrolig dumt av Sony å ikke ha nok konsoller klart til startskuddet, slik at de kan selge flest mulig?

MS tabbet seg ut noe så jævlig på E3. Forhåndssalget av PS4 gikk til himmels. Slik blir det. De jobber nok som bare det med å få ut flest mulig konsoller.

Lenke til kommentar

Rart at du alltid oppfører deg som en drittunge her på PS4 tråden...

What? Noen lurer på hva det koster å spille online på PS4, i PS4-tråden, jeg svarer nøkternt og korrekt "Rart at ingen her svarer deg, det koster 395,- i året å spille online med PS4." og da er jeg en drittunge? Hyggelig i denne tråden gitt.. ;)

 

 

Ja virket lovende. Likte world of tanks godt, dette er akkurat det samme bare fly!

Du mener akkurat det samme som: http://worldofwarplanes.com/ ? ;)

 

WLCEtd7.jpg

 

Hvilket spill gleder dere dere mest til?

 

Personlig skal jeg ha Uncharted 4, Driveclub, The Destiny og watch_dog i alle fall.

I tillegg _SKAL_ jeg ha The Divison (som er multiplat)

Destiny og Watch Dogs er også multiplats ;)

Det er forsåvidt Planetside 2, Diablo 3, The Witness og Daylight også, de fleste på PC, men også Xbox One og sånne telefoner/pads med halvspist eple bakpå.

 

 

Hmm, lurer på om kvaliteten på gummien som er brukt på stikkene på DS4, ikke er av samme kvalitet som på DS3, stikkene har så vidt begynt å smuldre opp etter rundt 20 timers bruk.

 

Flere som har merket dette?

Ja, det er mange rapporter av det på nett. Noen har sett skader etter så lite som 10 timer. Synd, håper Sony er kjekke på å erstatte kontrollerne.

Endret av thklinge
  • Liker 2
Lenke til kommentar

What? Noen lurer på hva det koster å spille online på PS4, i PS4-tråden, jeg svarer nøkternt og korrekt "Rart at ingen her svarer deg, det koster 395,- i året å spille online med PS4." og da er jeg en drittunge? Hyggelig i denne tråden gitt.. ;)

 

 

Jeg fortsetter med glede å betale for PS+ medlemskapet. Sony gir bort tonnevis av spill til alle medlemmer, i motsetning til visse andre som bare bruker det som en ren betalingsvegg for å bruke applikasjoner som egentlig skal være gratis å bruke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flott at du er fornøyd med tilbudet fra Sony, men hva har det med at noen spør om prisen?

MS gir også bort gratis spill, og i motsetning til Sony får du beholde spillene uansett om du har Xbox Live Gold eller ikke. Forøvrig synes jeg at kun online multiplayer burde være bak en paywall. MS har tatt det lengst, men er noe bak paywallen på PS4 også, som dashboard themes (!?!), lagring av savegames i skyen og oppdateringer til spill mens konsollen er i sleep.

Lenke til kommentar

Flott at du er fornøyd med tilbudet fra Sony, men hva har det med at noen spør om prisen?

MS gir også bort gratis spill, og i motsetning til Sony får du beholde spillene uansett om du har Xbox Live Gold eller ikke. Forøvrig synes jeg at kun online multiplayer burde være bak en paywall. MS har tatt det lengst, men er noe bak paywallen på PS4 også, som dashboard themes (!?!), lagring av savegames i skyen og oppdateringer til spill mens konsollen er i sleep.

På ps3 var cloudsaves og auto oppdateringer en del av ps+ ikke på ps4.

 

Themes er det ikke på ps4, og på ps3 har de aldri vært bak noen vegg.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

I motsetning til Microsoft så har Sony en veldig naturlig fordelig med funksjoner som ligger i et abonnement og ikke; man må ha Live for å se på Netflix? Ærlig talt, det er jo helt på trynet! På PS+ får du cloud saves, automatiske oppdateringer, masse gratis spill på alle platformer, tilbud om ditt og datt. Det er ting som er interessante, men som klarer seg uten. Man må jo ha en grunn for å ønske og kjøpe det.

 

Men at man må betale Microsoft for at man får lov til å se på Netflix? Hvor er logikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...