Sanchez_ Skrevet 21. februar 2013 Skrevet 21. februar 2013 jeg lukter final fantasy :D ja, vi har sett sqeenixdemoen før, men har aldri blitt annonsert at det er ps4 Spør du meg, er det mer: Jeg lukter Final Fantasy.. 1
Mad Esc Skrevet 21. februar 2013 Skrevet 21. februar 2013 Bra at den blir mer som en PC, slik at det blir lettere å utvikle spill for utviklere, tror vi kan ha nytte av det. Håper det blir Final Fantasy 7 remake, men det er vel ikke så sannsynlig?
Rider of Reason Skrevet 21. februar 2013 Skrevet 21. februar 2013 Spør du meg, er det mer: Jeg lukter Final Fantasy.. *bilde* Hehe, du fanger følelsen ganske bra der ja, vel kanskje minus et par tusen hotness points.
fredum Skrevet 21. februar 2013 Skrevet 21. februar 2013 Håper det blir Final Fantasy 7 remake, men det er vel ikke så sannsynlig? De dro hvertfall ikke den samme tabben som da PS3 ble annonsert.. Techdemo av FF7 anyone?
fredum Skrevet 21. februar 2013 Skrevet 21. februar 2013 er jeg den eneste som ikke er overimponert av watch dogs?
Comma Chameleon Skrevet 21. februar 2013 Skrevet 21. februar 2013 er jeg den eneste som ikke er overimponert av watch dogs? Ja
Rider of Reason Skrevet 21. februar 2013 Skrevet 21. februar 2013 (endret) er jeg den eneste som ikke er overimponert av watch dogs? Nei! Jeg er imponert over hvordan det ser ut, og konseptet, men forholder meg litt skepsis i forhold til hvordan det kommer til å fungere i praksis. Edit: Diablo 3, meh.... Endret 21. februar 2013 av Rider of Reason
Sanchez_ Skrevet 21. februar 2013 Skrevet 21. februar 2013 Activision nå? Håper på Spyro eller Crash.
Comma Chameleon Skrevet 21. februar 2013 Skrevet 21. februar 2013 Bungie med Destiny. Første spikern i kista for MS (fram til deres lansering)! Jeg er xbox-gutt, men faen jeg er imponert.
Muggkaare Skrevet 21. februar 2013 Skrevet 21. februar 2013 Bungie?? :O Hoho, suck it Microsoft ^^ Activision, kommer på Microsoft sin(e) konsoller og, men eksklusivt innhold til PS4 da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå