Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Jeg er forsatt der at jeg syns ikke praksisen til Hello Games fortjener mine penger.

2 år etter, så begynner spillet å ligne på det som på ble presentert på forhånd.

 

En liste over noe av det som manglet:

 

 

  • planetary physics
  • ship classes with meaningful differentiation
  • faction reputation with meaningful gameplay impact
  • homogenous resource availability
  • asteroid landings
  • space station and fleet destruction
  • large fleets
  • traveling freighters
  • large scale battles the player can join
  • in-atmosphere battles
  • NPCs outside trading posts and other docks
  • ringed planets
  • sand planets
  • flying between stars (as opposed to warping via the Galactic interface)
  • complex creature behaviour including environmental interaction
  • rivers
  • points of interest such as large structures and crashed freighters
  • hacking locked doors
  • radio chatter
  • interaction with other players
Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Synes det motsatte jeg da... For når 99% ville bare la spillet dø så har dem jobbet som bare det siden fadesen ble et faktum. Kjøpte spillet til PS4 når det kom men som mange andre så ble det fort lagt på hylla da det rett og slett ikke virket ferdig og manglet masse innhold.

 

Men nå koser jeg meg altså....så mye at jeg ikke orket å høre på vifta på PS4Pro lengre og faktisk kjøpte spillet en gang til til PC igår. Angrer ikke et sekund :)

Endret av LarZen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

For alt i verden, syns ikke folk er helt urimelige som gir noen en sjanse nummer 2, det er opp til enn selv.

 

Regelrett løgn, er noe jeg personlig er veldig lite mottagelig for, uansett hva det skulle gjelde.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Synes det motsatte jeg da... For når 99% ville bare la spillet dø så har dem jobbet som bare det siden fadesen ble et faktum. Kjøpte spillet til PS4 når det kom men som mange andre så ble det fort lagt på hylla da det rett og slett ikke virket ferdig og manglet masse innhold.

 

Men nå koser jeg meg altså....så mye at jeg ikke orket å høre på vifta på PS4Pro lengre og faktisk kjøpte spillet en gang til til PC igår. Angrer ikke et sekund :)

 

 

Har du åpnet og blåst vifta for støv? 

Lenke til kommentar

Har du åpnet og blåst vifta for støv? 

 

Nei. Den har strengt tatt ikke blitt brukt omtrent. Men den bråker slik den alltid har gjort med noen spill. Har brukt Xbox One X som primær konsoll siden den lanserte så er nok bare blitt for godt vandt da den er lyd stille i sammenligning. 

Lenke til kommentar

Aha, ja nei for man kan løfte av topplokket og kommer til viften uten å bryte garantien på Pro :) Lokket på min hang som ett &%#$"$ på ene siden eneste...ble bra svett her om dagen.  Satt sammen ny TV-benk i går så da har man liksom tatt runden og blåst støv og styr fra konsollene :p

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Aha, ja nei for man kan løfte av topplokket og kommer til viften uten å bryte garantien på Pro :) Lokket på min hang som ett &%#$"$ på ene siden eneste...ble bra svett her i går.  Satt sammen ny TV-benk i går så da har man liksom tatt runden og blåst støv og styr fra konsollene :p

 

Så akkurat en video om hvordan en kan gjøre det. Så jeg skal ta en støv runde jeg også  :) Støv filter hadde vært noe på konsoller. Synes det er veldig kjekt på PC altså..bare dra av filtrene og støvsuge og your good to go. 

Lenke til kommentar

Så akkurat en video om hvordan en kan gjøre det. Så jeg skal ta en støv runde jeg også  :) Støv filter hadde vært noe på konsoller. Synes det er veldig kjekt på PC altså..bare dra av filtrene og støvsuge og your good to go. 

 

 

Det kan man faktisk få til, og legge rundt innsuget. Kjøpe slike støvsuger filtre eller noe og klippe det til. satt og tenkte på det i går når jeg kikka inni Pro'en faktisk :p Blir jo smått og støvsuge..men er glad i filtrene framme og under på PC'en min altså..Dra det ut og gi det en kjapp støvsuging, ferdig arbeid.  :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

At et trådløst SONY headsett med noise cancelling ikke fungerer med SONY Playstation 4 er faen meg helt hinsides idiotisk. Tok liksom det for gitt selv om jeg jo kjøpte headsettet hovedsakelig for kollektivreiser!

 

Jaja, sånn kan det gå, Sony kan det med å drite på leggen de også.

Lenke til kommentar

Tilnærmet alt nytt utstyr som skal fungere med PS4 skal igjennom en sertifisering, ellers må du som regel mokle det til på andre måter hvis du har usertifisert utstyr. Sony og produsentene fikk etter det jeg erindrer pålegg om å gjøre f.eks GuitarHero- og Rockband-kontrollere kompatible av EU. DS4-kontrolleren ser ut til å fungere rimelig bra bra nå på PS3, men har vært borti at man trenger en DS3 for å bruke DS4-kontrolleren. Det å kunne bruke DS4-kontrolleren til PS3-spill gjør det mye bedre å spille gamle PS3-titler, selv om en ofte ikke kan bytte L2/L3 og R2/R3 siden L3/R3 mangler antifingerslip på DS3 og lavere.

Det enkleste er vel å bare bruke hodetelefonutgangen på kontrolleren hvis du har kabelinngang og evt kjøre USB- kabel til kontrolleren.
Jeg bruker en USB-forlenger som jeg kobler originalkabelen i. DS4 er litt rar med tanke på responstid for den øker faktisk med flere titalls millisekund over Bluetooth, men det få så være.

Endret av vidor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...