JVM91 Skrevet 18. november 2013 Rapporter Del Skrevet 18. november 2013 Jeg kjøpte konsoll med ekstra kontroller, Knack og Killzone. Inkl tollavgift, mva og express shipping 5282,- for å være nøyaktig. Vil du spesifisere hvor du kjøpte den? Prisen var jo slettes ikke gal for 2 spill og ekstra kontroll da. Vil det være noe problemer med region-låser og lignende når du bestiller fra statene, eller vil du kunne bruke den som om du skulle kjøpt den her til lands? Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 18. november 2013 Rapporter Del Skrevet 18. november 2013 Vil du spesifisere hvor du kjøpte den? Prisen var jo slettes ikke gal for 2 spill og ekstra kontroll da. Vil det være noe problemer med region-låser og lignende når du bestiller fra statene, eller vil du kunne bruke den som om du skulle kjøpt den her til lands? Jeg kjøpte den her: http://www.walmart.com/ip/PS4-Console-Solution-Bundle-w-Dualshock-4-Controller-and-Game/24911000 + Knack Ingen regionlåser på spill. Men 20% av blurayfilmer er regionlåst. Jeg vet ikke hvilke. Konsollen fungerer ellers akkurat som en norsk, med norsk språk og psn-store når den åpner. Lenke til kommentar
YNWAcod Skrevet 18. november 2013 Rapporter Del Skrevet 18. november 2013 Jeg kjøpte konsoll med ekstra kontroller, Knack og Killzone. Inkl tollavgift, mva og express shipping 5282,- for å være nøyaktig. Synes dette ikke var dårlig pris. Tror Elkjøp kommer til å selge til 3999 på release dagen. For de som ikke har forhåndsbestilt da tror jeg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. november 2013 Rapporter Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Source? ... Eksperter sier at de tror den er opptil 50% sterkere, men jeg skal vel heller tro på deg. Du spør etter kilder, men lirer av deg at Sony driter i å tjene penger? At hele konsollgrenen er en veledighet? Endret 18. november 2013 av Mala 5 Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 18. november 2013 Rapporter Del Skrevet 18. november 2013 Jeg fikk PS4en fra USA idag. Hvis noen har noe de lurer på, svarer jeg gjerne på spørsmål rundt den:) Gratulerer! Hvordan er støynivået og temperaturen under tyngre spill som Killzone? Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 18. november 2013 Rapporter Del Skrevet 18. november 2013 Gratulerer! Hvordan er støynivået og temperaturen under tyngre spill som Killzone? Vil si konsollen er meget stille. Blu Ray drevet er blant annet mye stillere. Når det kommer til temperatur er den høy men ikke ekstrem. Det mest next-gen sålangt er nettopp utseende og hvor latterlig stille den er. Har man ikke testet DS4 så er den helt fantastisk. Spes i BF4 (psn versjon) og Killzone Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. november 2013 Rapporter Del Skrevet 18. november 2013 Ahhhh, nå gjør du meg også gira her. Dette blir noen laaaaaange 11 dager. Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 18. november 2013 Rapporter Del Skrevet 18. november 2013 Synes dette ikke var dårlig pris. Tror Elkjøp kommer til å selge til 3999 på release dagen. For de som ikke har forhåndsbestilt da tror jeg. Trodde prisen skulle være 3500 kr i Norge jeg? Har ikke forhåndsbestilt selv og prøver å finne ut av hvor det er billigst å kjøpe det hen. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. november 2013 Rapporter Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Prisen har økt til 3990kr, skyldes vell mye forespeilt svekkelse av valuta (NOK) som vell allerede har begynt å tape seg endel. Endret 18. november 2013 av RamGuy Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 18. november 2013 Rapporter Del Skrevet 18. november 2013 Prisen har økt til 3990kr, skyldes vell mye forespeilt svekkelse av valuta (NOK) som vell allerede har begynt å tape seg endel. Trist egentlig, menmen. Er vel bare å lete etter det billigste stedet da! Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 18. november 2013 Rapporter Del Skrevet 18. november 2013 Jeg spiller battlefield nå. Streamer det her: http://www.twitch.tv/jahnsson Har desverre ikke kamera. Men hvis noen spør skal jeg svare. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. november 2013 Rapporter Del Skrevet 18. november 2013 Tror heller du skal fokusere på og få tak i en i det hele tatt, ikke tenke så mye på prisen Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 18. november 2013 Rapporter Del Skrevet 18. november 2013 Vil si konsollen er meget stille. Blu Ray drevet er blant annet mye stillere. Når det kommer til temperatur er den høy men ikke ekstrem. Det mest next-gen sålangt er nettopp utseende og hvor latterlig stille den er. Har man ikke testet DS4 så er den helt fantastisk. Spes i BF4 (psn versjon) og Killzone Takk for kjapt svar! Er den såpass stille at du knapt hører viften når du sitter rett ved konsollen under spilling? Når det gjelder temperatur, er kabinettet såpass varmt at det er ubehagelig å ta på? Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 18. november 2013 Rapporter Del Skrevet 18. november 2013 Jeg spiller battlefield nå. Streamer det her: http://www.twitch.tv/jahnsson Har desverre ikke kamera. Men hvis noen spør skal jeg svare. Hei mannen streamer du dette rett fra konsollen og kan man gjøre det i hvilket som helst spill ? Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 18. november 2013 Rapporter Del Skrevet 18. november 2013 Tror heller du skal fokusere på og få tak i en i det hele tatt, ikke tenke så mye på prisen Hehe, skulle til og si det samme ^^ Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 18. november 2013 Rapporter Del Skrevet 18. november 2013 Hei mannen streamer du dette rett fra konsollen og kan man gjøre det i hvilket som helst spill ? Ja man kan streame alle spilla til twitch Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 18. november 2013 Rapporter Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Her er enda en video fra Driveclub og mercedes detaljene forklares kanskje med at det er et offisielt sammarbeid mellom mercedes og driveclub Var det ikke en egen Bmw sponsa 2 serie trailer også da ?? https://www.facebook.com/photo.php?v=546970348720663 http://www5.mercedes-benz.com/en/zeitgeist/drive-club-interview-game-director-paul-rustchynsky/?csref=_sm:in_gbldriveclub_twr_kw46_pc Endret 18. november 2013 av Charlo Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 18. november 2013 Rapporter Del Skrevet 18. november 2013 Prisen har økt til 3990kr, skyldes vell mye forespeilt svekkelse av valuta (NOK) som vell allerede har begynt å tape seg endel. jepp, samme har jo skjedd med fks iphone/ipad priser, når de er like i USA, men har blitt dyrere her Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. november 2013 Rapporter Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Kan man bytte navn på sin PSN-ID på PS4? Dette systemet har vel vært låst sålangt ? Endret 18. november 2013 av Mala Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 18. november 2013 Rapporter Del Skrevet 18. november 2013 Kan man bytte navn på sin PSN-ID på PS4? Dette systemet har vel vært låst sålangt ? vet ikke om man kan bytte gametag direkte men man kan bruke sitt eget navn som gametag så kan vel kalle det for bytting i denn forstand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå