Gå til innhold

Ingen godteri-november


djgudleif

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hjelper veldig på at det ligger ei sjokoladeplate midt i glaningen når man åpner kjøleskapdøra her..

 

Jeg har en stor potetgullpose liggende på rommet. Har ikke rørt den etter vi startet denne utrfordringa. Våkner til synet av den hver morgen. Lurer på om jeg må flytte den snart :dontgetit:

 

EDIT: Å ikke kan drikke brus når man våkner opp dagen derpå, dehydrert til de grader og med ett stort sug etter en herlig kullsyreholdig drikke med søt smak, som kurerer all form for slapphet, dårlig form og hodepine (pga blodsukker)... I pokker, nå skal jeg lære meg å like Farris!

 

Regner med det ikke er tillatt å spise is?

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

Det hjelper veldig på at det ligger ei sjokoladeplate midt i glaningen når man åpner kjøleskapdøra her..

 

Jeg har en stor potetgullpose liggende på rommet. Har ikke rørt den etter vi startet denne utrfordringa. Våkner til synet av den hver morgen. Lurer på om jeg må flytte den snart :dontgetit:

 

EDIT: Å ikke kan drikke brus når man våkner opp dagen derpå, dehydrert til de grader og med ett stort sug etter en herlig kullsyreholdig drikke med søt smak, som kurerer all form for slapphet, dårlig form og hodepine (pga blodsukker)... I pokker, nå skal jeg lære meg å like Farris!

 

Regner med det ikke er tillatt å spise is?

Det hjelper veldig på at det ligger ei sjokoladeplate midt i glaningen når man åpner kjøleskapdøra her..

 

Jeg har en stor potetgullpose liggende på rommet. Har ikke rørt den etter vi startet denne utrfordringa. Våkner til synet av den hver morgen. Lurer på om jeg må flytte den snart :dontgetit:

 

EDIT: Å ikke kan drikke brus når man våkner opp dagen derpå, dehydrert til de grader og med ett stort sug etter en herlig kullsyreholdig drikke med søt smak, som kurerer all form for slapphet, dårlig form og hodepine (pga blodsukker)... I pokker, nå skal jeg lære meg å like Farris!

 

Regner med det ikke er tillatt å spise is?

 

Hva med å blande appelsinjuice med farris? :p Eller kjøpe noisy :)

Lenke til kommentar

FAEN. Jeg drakk en slurk av batterydrinken til kompisen min.

Glemte det helt! Er jeg ute? :(

 

Du drakk ikke bevisst.

Men for å kompensere for den slurken må du ta to shots, ettersom du drikker ikveld.

Folk faller som fluer. Jeg vil ha noen å konkurrere imot!

 

EDIT: Er det lov å spise is?

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

I'm out.. Gikk ut i går kveld, glemt å si ifra :( Men drakk noen slurker energi-drink for å få opp blodsukkeret, altså ikke for nytelse. Om det er lov så er jeg ute uansett, tenkte jeg var ute da så tok noen biter sjokolade.

 

Er det lov å ta seg litt sukker- opplegg om det ikke er for nytelse, men feks få opp blodsukker osv rask?

 

Kudos til dere som klarer det :)

Lenke til kommentar

I'm out.. Gikk ut i går kveld, glemt å si ifra :( Men drakk noen slurker energi-drink for å få opp blodsukkeret, altså ikke for nytelse. Om det er lov så er jeg ute uansett, tenkte jeg var ute da så tok noen biter sjokolade.

 

Er det lov å ta seg litt sukker- opplegg om det ikke er for nytelse, men feks få opp blodsukker osv rask?

 

Kudos til dere som klarer det :)

 

Sliter med blodsukker selv, har vanligvis drukket brus for å få opp blodsukkeret. Men ville anbefalt deg å drikke juice, ettersom du får i deg mye fruktsukker. Dessuten tar kroppen til seg sukkerholdig drikke fortere, imotsetning til for eks en sjokoladebit, frukt osv. Har slitt med hypoglykemi siden jeg var jentungen.

 

Du gjorde ditt beste, det som teller :)

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...