Gå til innhold

Ingen godteri-november


djgudleif

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Iste er lov fordi det drikkes ikke på samme måte som brus. Brus er galskap, mens iste er det minimalt med folk som har abstinenser etter, tror jeg.

 

Sukkerfri brus er ikke lov, det er minst like usunt samt at det demper suget og krever dermed ikke samme viljestyrke. Men som jeg skrev i før i dag, hvis man vanligvis drikker cola hver dag og erstatter dette med iste, har man bare lurt seg selv. Men ved å innta et glass iste fordi man har lyst på det en dag er ikke løpet kjørt.

(Jeg liker ikke iste noe godt selv, så det er ikke derfor. :p)

 

Er ikke meninga å gjøre hverdagen grå og trist med dette her, jeg vil jo at folk skal lykkes med det som er hovedmålet. Det er lov å kose seg med (helst sunne) alternativer, og det er jo litt av poenget, nemlig å få smaken på noe annet enn brus og godteri.

 

Skal putte alt dette på forsida snart!

 

Godt mulig dette bare er meg, men jeg føler at det blir å gå halvhjertet inn i det hele. Alt som egentlig skjer er at man flytter uvanen med masse brus og snop til like så ille alternativer.

Jeg er mer for at man rett og slett går over til sunnere alternativer for å tilfredsstille suget etter godteri, eller så har man tapt.

 

edit: Å ta seg et glass brus med noe leskende og sukkerrikt og litt kake i lystige lag må være lov, så lenge man ikke gjør dette hver helg.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...