Gå til innhold

Ingen godteri-november


djgudleif

Anbefalte innlegg

I'm out.. Gikk ut i går kveld, glemt å si ifra :( Men drakk noen slurker energi-drink for å få opp blodsukkeret, altså ikke for nytelse. Om det er lov så er jeg ute uansett, tenkte jeg var ute da så tok noen biter sjokolade.

 

Er det lov å ta seg litt sukker- opplegg om det ikke er for nytelse, men feks få opp blodsukker osv rask?

 

Kudos til dere som klarer det :)

 

Sliter med blodsukker selv, har vanligvis drukket brus for å få opp blodsukkeret. Men ville anbefalt deg å drikke juice, ettersom du får i deg mye fruktsukker.

 

Er ikke alltid venner har juice for hånden :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke alltid venner har juice for hånden :(

 

Har du fått noen diagnose?

 

Det beste du kan gjøre er å lære deg til å alltid ha noe søtt i lommen eller sekken, man vet jo aldri når man kan få føling. Veldig viktig å sette eller legge seg ned om man merker noen symptomer, for eks. med føttene høyt hevet slik at du får blod til hodet.

Burde egentlig ikke være avhengig av at andre har varer for å balansere blodsukkeret ditt, men da igjen, så er det ikke alltid så enkelt. Om man har det travelt eller er blakk for eks, blir dette veldig vanskelig.

 

Prøv å tilrettelegge ettersom du har behov for det. Merk deg når det skjer, hva du har spist fram til du har fått føling osv. Merk deg det mønsteret, lettere å holde det i balanse da :)

Lenke til kommentar

Er ikke alltid venner har juice for hånden :(

 

Har du fått noen diagnose?

 

Det beste du kan gjøre er å lære deg til å alltid ha noe søtt i lommen eller sekken, man vet jo aldri når man kan få føling. Veldig viktig å sette eller legge seg ned om man merker noen symptomer, for eks. med føttene høyt hevet slik at du får blod til hodet.

Burde egentlig ikke være avhengig av at andre har varer for å balansere blodsukkeret ditt, men da igjen, så er det ikke alltid så enkelt. Om man har det travelt eller er blakk for eks, blir dette veldig vanskelig.

 

Prøv å tilrettelegge ettersom du har behov for det. Merk deg når det skjer, hva du har spist fram til du har fått føling osv. Merk deg det mønsteret, lettere å holde det i balanse da :)

 

Nå er jeg ikke så veldig plaget med føling så når det først skjer må man ta det man finner

Jeg har nok ikke fått noen diagnose, tror ikke det er diabetes etter 2 tester.

 

Haha, tre dager og out, dere har virkelig gått inn for det..

 

Gammel vane er vond å vende :p

Endret av Hunterra
Lenke til kommentar

ÅÅÅÅÅÅÅ, igår tenkte eg meg ikke om å kjøpte vodka sprite. Det gikk ikke opp for meg at sprite er en brus før lenge etter at drinken var slukt...-.- d ble heldigvis bare den ene...

 

Men har ellers ikke rørt noe godteri, har ikke engang kjøpt inn potetgull eller brus. Kommer nokk til å fortsette på dette fordeom :)

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar

ÅÅÅÅÅÅÅ, igår tenkte eg meg ikke om å kjøpte vodka sprite. Det gikk ikke opp for meg at sprite er en brus før lenge etter at drinken var slukt...-.- d ble heldigvis bare den ene...

Det ville vært hyklersk av meg å ikke la det passere! Klarte også å drikke en slurk ubevisst.

Så, ingen problem.

Lenke til kommentar

ÅÅÅÅÅÅÅ, igår tenkte eg meg ikke om å kjøpte vodka sprite. Det gikk ikke opp for meg at sprite er en brus før lenge etter at drinken var slukt...-.- d ble heldigvis bare den ene...

Det ville vært hyklersk av meg å ikke la det passere! Klarte også å drikke en slurk ubevisst.

Så, ingen problem.

 

Å Tusen takk du er en knupp :*

 

Det kommer nok ikke til å skje igjen :) Om noen kan anbefale en litt sunnere dram så fyr løs :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...