Gå til innhold

World of Tanks-skaper graver opp krigsfly i Burma (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nylig ble det enda bedre. Solid oppdatert grafikk og en ordentlig fysikkmotor. Spillet er ordentlig bra, det eneste problemet er at i et taktisk spill som dette avsløres det fort at 80-90% av befolkningen som spiller er komplette idioter. I andre mmorpg skjules dette naturlig pga. spillmekanikken, mens her får idiotene skinne. Konsepter som at tanks har mest panser foran, eller at det ikke lønner seg å snu tårnet en vei mens man snur skroget en annen ser ut til å være helt umulig å forstå for noen ...

Lenke til kommentar

Har brukt en del penger på dette spillet.

Og unlocka over 70% av alle Tanksene spillet har å tilby. (Og det er ganske mangen).

Og har spillt spillet siden tidenes morgen. Så jeg har sett hvordan spillet har vokst fra være spedbarn til voksen. Og utrolig mye som har forandret seg på tidene. Spesielt etter "Physics" patchen som så og si helomvendte spillet.

 

Selv om man kan i Teorien "Pay 2 Win". Så er det ikke værdt det. Å bruke en Premium shell har en tendens til å bli for dyrt. Blir nesten som å kaste 20-kroninger på skolebarn, morsomt der og da, men blir dyrt over tid, og egentlig ikke værdt det.

 

Har hatt en runde hvor jeg kjører full "premium set" til kamp, med premium shells og premium equiptment. MEN.

Selv om du så skulle ta knekken på 9 av 15 fiender, så klarer ikke alltid å vinne, uansett hvor mye fordeler laget ditt skulle ha. Som en nevnte tidligere. Mengen på idioter (Samt botter) for tiden er massiv.

Og for å gå tilbake til det jeg holdt på å si.

Så tok jeg knekken på 9 av 15 fiender, døde selv tilslutt. bare 4 ut av 15 lagkamerater var ute, men laget mitt tapte likevel. Rett og slett fordi alle stod og campa og gikk 1 etter 1 inn i fronten for å dø alene mot resten av fienden som sto litt strategisk plassert.

 

Så den runden der var det mye penger som ble kasta i søplet. Noe som viser at det faktisk ikke vært å bruke penger på in-game stuff for å "Vinne".

Men å bruke penger er vel verdt for å gjøre spillet til mindre grinding og ha det Gøy.

 

F.eks kjøpe premium shells på en Hetzer som bruker 10.5mm kanon. som så og si 1 hit killer alle fiendene du blir matchet opp mot. (Og selv om man vinner lett, er det veldig lite man får ut av det, det er såpass lav Tier level, og kampene på low tier er billig og ingen bryr seg seriøst om win eller loss på så lav level)

 

Eller 10% fuel for å ta av som en rakett på en T-50-2 og kjøre som en villmann og se hvor lenge man klarer å overleve iblant alle fiendene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...