Gå til innhold

Den store GoPro tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk GoPro Hero 3 rett før ferien og lekt meg litt med det, men det har mest blitt brukt i vannet og litt under, osv., litt i bil..

 

Uansett, jeg lurer på: Hvordan fester dere den på sykkelen, feks? Bruker dere bare de med "dobbeltsidig tape" som fulgte med?

 

 

Takker for tips! :)

 

 

Har dessuten ikke fått til å få klipp til å være "uendelige", altså mine klipp varer alltid i 10 eller 20 minutter, men ikke fått til "max" enda, hvor jeg antar at videoklippet skal vare helt fra det starter til det slås av, uansett lengde (begrenset til kapasiteten, selvfølgelig).. Er det bare jeg som ikke har fått til innstillingene riktig, eller går ikke dette som jeg har tenkt?

Lenke til kommentar

 

 

Har dessuten ikke fått til å få klipp til å være "uendelige", altså mine klipp varer alltid i 10 eller 20 minutter, men ikke fått til "max" enda, hvor jeg antar at videoklippet skal vare helt fra det starter til det slås av, uansett lengde (begrenset til kapasiteten, selvfølgelig).. Er det bare jeg som ikke har fått til innstillingene riktig, eller går ikke dette som jeg har tenkt?

Hvilken minnebrikke bruker du? Merke, størrelse og class :)

Lenke til kommentar

 

Dette er jo en rumorblogg uten noe håndfaste bevis på noe..

 

artikkelen ble skrevet for 1 år siden, så veldig rart om fyren skulle ha fått informasjon så tidlig.

 

Det var den første artikkelen som kom opp når jeg søkte på GoPro 4 på google.

 

Her er enda en link som ble postet i dag:

http://airherald.com/gopro-hero-4-4k-video-new-processor-and-release-date/6804/

 

Ikke noen håndfaste bevis som du sier, men er hverfall noe info

Endret av Emaldiom
Lenke til kommentar

Lei av at folk linker til den dgise.com møkka uten å faktisk sjekke kilder.

Den ble skrevet 25. sep I FJOR. Burde ringe noen bjeller.

 

Vi vet ingenting om spec til nye hero, vet ikke engang om navnet blir hero4.

Og inntil gorpo selv faktisk kommer med pressemelding, er det lov å være en tanke kritisk til random blogs uten kilder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg titter litt rundt etter ett kamera. Begynte egentlig å se på ett vanlig videokamera, men det ser ut som at disse actionkameraene tar mer og mer over for "gammeldagse" kameraer.....

 

Egentlig så trenger jeg ikke ett actionkamera, da jeg ikke er spes mye i "action", men det at de er vanntette, og små og hendige, gjør at dette er ett alternativ.

 

Ett nytt Hero 3+ Black synes jeg blir for dyrt, men ser at jeg kan få ett brukt Hero 3 Black til ca 2000....

 

Jeg har sett på spesifikasjonen på de 2, men blir mange fremmedord. Er det egentlig stor forskjell på videokvaliteten på disse 2?

 

Takk :-)

Lenke til kommentar

Liten forskjell, men Hero 3 Black hadde mye problemer med til dels alvorlige feil. Du kan også se på Hero 3+ Silver som har mange av egenskapene til Hero 3 Black men er mindre, letter og har lengre betterilevetid.

 

Det du må tenke på er at du får ekstrem vidvinkel, ikke zoom og den eneste kontrollen du har er start/stopp filming. Sjekk youtube for å se hvilke type videoer som blir bra.

 

Hvis du trenger et vanlig kamera så er det ikke noe for deg, du kan ikke ta nærbilder av et ansikt uten å få problemer med perspektivet osv.

Lenke til kommentar

OK.
Men er ikke de fleste feilene rettet i den siste FW oppdateringen?

http://www.gethypoxic.com/reviews-tests-hacks/tests/100-gopro-hero3-issues-list.html

 

Hva mener du med eneste kontroll er start/stopp filming? Via WIFI, eller i det hele tatt?

 

Nærbilder trenger jeg ikke bruke dette til. Har ett vanlig kamera, evt mobil, til det. Men perspektivet med film blir vel det samme??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...