Gå til innhold

Den store GoPro tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.dustinhome.no/product/5010657333/gopro-naked-frame-hero3/#intcmp=searchProvider_SiteSeeker

Billigste stedet jeg fant the frame. Kan muligens finne den billigere på f.eks ebay, men du er da avhengig av å få skrevet ned verdien for å hindre moms + avgift.

Det som gjorde at jeg kjøpte ifra dustin.

 

Ekstra hus sliter med samme problemet, du kan spare 100-200 spenn ifra utlandet, men om den blir stoppet i tollen, kan du fort ende opp med å betale samme eller mer som norsk pris.

GoPro HERO3 Replacement Housing ligger på 600 spenn på f.eks komplett.

Lenke til kommentar

Det har jeg ikke testet, men regner da med at den slutter å lade når den skal, er indikator for det i det minste.

I verste fall får jeg kjøpe nytt batteri på ebay til 150 spenn.

 

Det er ymse linsebeskyttelser å få kjøpt, jeg har ikke funnet en jeg stoler på til hero3 enda, dvs, fant en, men den driver de å redesigner, da den ikke helt fungerte som ønskelig.

De har fjernet den ifra webshopen ser jeg nå, men er ca tilsvarende denne. http://www.getfpv.com/layerlens.html

Lenke til kommentar

Ikke akkurat...ikke noe motorsport edition den elefun selger til 3995 og komplett...men er jo derimot 4495 på komplett vertfall...for motorsport edition...skal jaggu få kjøpt opptil flere sugekoppfester i tillegg til kamera fra apple, og fortsatt komme billigere ut av det enn en motorsport edition her til lands

Lenke til kommentar

hvilken oppløsning og FPS bør jeg ha når jeg filmer eller tar bilder med black edition?

Det kommer helt an på hva du filmer, og hva du vil oppnå med filmen.

 

Til vanlig bruk, så kan du feks fint filme i 1080p med 60bps

 

Men om du vil ha slowmotion effekt, så bør du feks filme i 720p med 120bps.

 

Om du da eksporterer filmen med feks 25, eller 30bps, så kan du feks senke hastigheten på filmen med opp til 4 ganger.

 

Du kan også ta opptak i 240bps, men ganske crap kvalitet, bør helst brukes som eksperiment, ikke til ordentlig filming :p

Endret av Merko.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...