Gå til innhold

Test: Windows 8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver folk å hjelpe deg med et spesifikt problem også begynner du på anti metro rant, derfor jeg skrev det :)

 

 

God helg:)

 

Strengt tatt var det en annen person som først fikk hjelp til det problemet, deretter kom min litt syrlige kommentar om metro som ett apropos til instruksene han fikk. At du også prøvde å hjelpe er hyggelig det, men du kunne jo bare lest det som var tidligere i tråden, så hadde du spart deg for noe bry.

 

AtW

Lenke til kommentar

Så et system som gir deg muligheten til å velge er klumsete?

Eller er det at dine vaner er så inngrodd at det er klumsete for deg?

 

Problemet er at det ikke lar meg velge, hvorfor kan jeg ikke velge å vise informasjon som widgets? Hvorfor kan jeg ikke velge å ikke ha det som fullscreen? Hvorfor kan jeg ikke velge å dele inn skjermen i sektorer som er passe store istedet for 1/3 med kun en ting på hver del? Win8 har mye bra, men jeg klarer ikke å ta seriøst påstander om at metro fungerer godt i en desktop-setting sammen med resten av OSet, det er så fundamental mangel på god interaksjonsdesign.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ikke enig at berøringen er påtvunget. Må si at jeg liker den nye start menyen. Den er veldig enkel å tilpasse og gir meg muligheten til å lage en flate med de programmene jeg bruker ofte samtidig som jeg kan ha en annen med alle mine programmer. Den fungerer godt med mus og tastatur.

 

På den andre siden er jeg helt enig at det ikke er noe poeng å bytte fra Win7 enda. Som det blir påpekt får man noen nye og praktiske ting, men Win7 er et så godt alternativ at hvis det ikke hadde vært for at jeg kjøpte ny PC og fikk Win8 gratis hadde jeg aldri bytta.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

fint att det følger med virus program, men kan ikke si att dette er det beste programmet, hvis du virkelig vil være trygg kjøp norton

 

Veldig uenig. Norton har i det siste gått tilbake til å bli bloatware igjen. De var gode i noen år, men det er det slutt på nå (foreløpig). Har solgt bl.a. norton i 10 år nå så har fått med meg både opp- og nedtur.

Lenke til kommentar

Veldig uenig. Norton har i det siste gått tilbake til å bli bloatware igjen. De var gode i noen år, men det er det slutt på nå (foreløpig). Har solgt bl.a. norton i 10 år nå så har fått med meg både opp- og nedtur.

sier det fordi jeg har opplevd att Microsoft Security essential ikke har merket virus som norton har klart å finne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...